Cheque van 20 dollar innen in Belgie : wie weet raad?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Cheque van 20 dollar innen in Belgie : wie weet raad?
Papier + inkt + omslag + electriek verbruik + het versturen met de post, dan liefst te voet naar de post, anders + brandstof verbruik + is nog eens postzegels want anders geen geldige handtekening op het kontrakt.
Aan alle cynische reacties op iemand die dan toch met een oplossing komt voor TS: zijn jullie niet beschaamd of misschien jaloers dat jullie zelf geen oplossing voor TS gevonden hebben. Foei.
In wat voor wereld leven we, als hulpvaardigheid leidt tot zulk cynisme
In wat voor wereld leven we, als hulpvaardigheid leidt tot zulk cynisme
Misschien kon de persoon met de "oplossing" ook gewoon even in de groep gooien welke bank dit dan wel gratis doet, maar dan riskeert hij wel zijn € 0.85 commissie kwijt te spelen...
Lees de post van " jonash"
Alliant Credit Union ( is een " online Bank )
800-328-1935
11545 West Touhy Avenue, Chicago, IL 60666
1600 Golf Rd, Rolling Meadows, IL 60008
Routing # 271081528
Ok, ik ging er vanuit dat hij dit via een Belgische bank deed dat samenwerkt met Alliant Credit Union, omdat US banken normaal geen buitenlandse klanten aannemen...
Ik ben een voormalig groen kaart houder. Ik heb 3 jaar geleden ginder een bankrekening geopend. Ik hoef dus gewoon de cheque te scannen met een app en het staat op mijn rekening. Normaal moet de achterkant van de cheque getekend worden. Maar als de cheque op zijn naam uitgeschreven is kan ik hem wel niet aannemen.
Dan stort ik het gewoon terug op zijn rekening met mijn Belgische rekening. Ik heb dan geen wisselkoerskosten.
Heb slechts een 1% foreign transaction fee als ik mijn U.S. debit card gebruik op vakantie, nog altijd beter dan wat alle Belgische banken tesamen aanbieden.
Een Amerikaanse rekening openen is zelden nuttig, omdat je als non-resident geen gebruik mag maken van ACH transacties, dan zit je met wired transfers die een bom geld kosten.
De cheque omzetten in een alternatief betaalmiddel zou het makkelijkst zijn voor iedereen, want voor minder dan een euro is het een pak werk.
Dan stort ik het gewoon terug op zijn rekening met mijn Belgische rekening. Ik heb dan geen wisselkoerskosten.
Heb slechts een 1% foreign transaction fee als ik mijn U.S. debit card gebruik op vakantie, nog altijd beter dan wat alle Belgische banken tesamen aanbieden.
Een Amerikaanse rekening openen is zelden nuttig, omdat je als non-resident geen gebruik mag maken van ACH transacties, dan zit je met wired transfers die een bom geld kosten.
De cheque omzetten in een alternatief betaalmiddel zou het makkelijkst zijn voor iedereen, want voor minder dan een euro is het een pak werk.