Citi €200 zomeractie
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Citi €200 zomeractie
Zijn hier nog mensen aanwezig die gebruik hebben gemaakt van de zomeractie van Citi waarbij je €200 kon krijgen bij domiciliering van inkomsten?
Ik vond hier niets van terug en vond het persoonlijk wel een leuke actie :-) Maar ik hoop dat er achteraf geen kosten komen. Je hebt een jaar de tijd om je relatie uit te breiden tot €10.000, maar ik denk niet dat er gevolgen zijn als je dit niet doet. Er was sprake van retroactief de kosten van de zichtrekening aan te rekenen over het voorbije jaar, maar dit is door Citi zelf weerlegd. Zelfs moest dit het geval zijn: €4 x 12 = €84 < €200
Ik laat gewoon mijn inkomsten hier een jaar toekomen en sluis deze onmiddellijk door... de €200 had ik direct ontvangen :-)
Ik vond hier niets van terug en vond het persoonlijk wel een leuke actie :-) Maar ik hoop dat er achteraf geen kosten komen. Je hebt een jaar de tijd om je relatie uit te breiden tot €10.000, maar ik denk niet dat er gevolgen zijn als je dit niet doet. Er was sprake van retroactief de kosten van de zichtrekening aan te rekenen over het voorbije jaar, maar dit is door Citi zelf weerlegd. Zelfs moest dit het geval zijn: €4 x 12 = €84 < €200
Ik laat gewoon mijn inkomsten hier een jaar toekomen en sluis deze onmiddellijk door... de €200 had ik direct ontvangen :-)
Re: Citi €200 zomeractie
Ik heb meegedaan met de actie van eind 2012 waar ze de gratis zichtrekening 'VoordeelPlus' introduceerden, loon 1 keer laten storten op deze rekening, 200 EUR binnen, gedaan.JanusBananus schreef:Zijn hier nog mensen aanwezig die gebruik hebben gemaakt van de zomeractie van Citi waarbij je €200 kon krijgen bij domiciliering van inkomsten?
Er staat nergens iets van kleine lettertjes ofzo. M.a.w. je bent niet verplicht om uw loon te blijven storten, en zij hebben geen poot om op te staan om die 200 EUR terug af te boeken ofzo... En die rekening is trouwens gratis, dat van die 10 000 EUR relatie is niet van toepassing hier om de rekening gratis te houden - dat is wel zo bij de gewone betalende zichtrekening - het is geen speciale voorwaarde maar gewoon een gratis rekening. Nu spreek jij over een zomeractie, misschien was dat nog het pakket met de standaard zichtrekening waar je wel 10 000 EUR moet opbouwen. Ik zou het gewoon opzeggen in dat geval, tenzij je er zo van houdt dat je er 10k wil stockeren.
Maar het is niet een systeem met regels ofzo waar ze gaan beslissen ja meneer u heeft uw rekening niet intensief of lang genoeg gebruikt, of geen relatie van 10k opgebouwd, wij nemen de premie terug. Ik kan het weten, als professionele Citi-leegzuiger heb ik al wel wat meer afgeluisd bij die mannen dan 200 EUR, leuk vinden ze dat niet maar ja, geen kleine lettertjes, gene poot om op te staan.
Laatst gewijzigd door phase op 12 februari 2013, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
was al klant van citi toen ik ervan hoorde, probleemloos loon naar daar laten storten en 200€ gekregen, geen opvolging, geen kleine letters, fijn cadeau voor trouwe klanten, niet alleen voor nieuwe zoals bij andere banken
Ha dus je had al een betalende zichtrekening en je hebt uw loon laten domiciliëren voor die premie? Dan zit je idd vast aan die 10 000 EUR relatie om de boel gratis te houden.
-
JanusBananus
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb idd die zichtrekening waarbij je €10.000 moet opbouwen maar je krijgt een jaar de tijd en dan wordt deze pas betalend. Ik laat m'n loon al een aantal maanden toekomen en schrijf het dan rechtstreeks over nr m'n zichtrekening die ik wel gebruik. Na dat jaar dacht ik de citi rekening dan op te zeggen (mogelijks een maal de maandelijkse kosten betalen).
In de omschrijving stond dat je de rekening een jaar moest gebruiken of klopt dit niet? Ik had ergens gelezen dat ze die €200 sowieso niet zouden terugvorderen...
In de omschrijving stond dat je de rekening een jaar moest gebruiken of klopt dit niet? Ik had ergens gelezen dat ze die €200 sowieso niet zouden terugvorderen...
Aan zij die de Citi Voordeel Plus-zichtrekening hebben: zijn jullie tevreden hierover? Voordelen/nadelen? Is online banking overzichtelijk? Hoop dat deze gratis zichtrekening überhaupt nog geopend kan worden, want ik zie ze niet meer staan op de Citibank-website...
heb al jaren zichtrekening bij citi en werkt goed, online banken ziet er niet echt flashy uit maar werkt vlot en correct, ben er tevreden klant, heb die 200€ ook gekregen , ook al was ik er al zeer lang klant, was dus niet alleen voor nieuwe klanten maar was tijdelijke actie waarvoor ze teruggefloten zijn trouwens en die ze dus hebben MOETEN stoppen.
ook van keytrade en db vind ik de gratis zichtrekeningen zeer bruikbaar, argenta vind ik wat ouderwets en traag werken
ook van keytrade en db vind ik de gratis zichtrekeningen zeer bruikbaar, argenta vind ik wat ouderwets en traag werken
Argenta is inderdaad aan modernisering toe wat hun online banking betreft!kingsfan schreef:ook van keytrade en db vind ik de gratis zichtrekeningen zeer bruikbaar, argenta vind ik wat ouderwets en traag werken
Hier loopt al een topic over dit onderwerp ;
gratis-veel-geld-bij-citibank-t13917.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gratis-veel-geld-bij-citibank-t13917.html" onclick="window.open(this.href);return false;