Gratis véél geld bij CITIBANK
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Gratis véél geld bij CITIBANK
Wauw dat is veel geld gratis!
https://www.spaargids.be/sparen/citiban ... ibank.html
Ben daar geen klant iemand ervaringen met CITIBANK
greetz
jempi25
https://www.spaargids.be/sparen/citiban ... ibank.html
Ben daar geen klant iemand ervaringen met CITIBANK
greetz
jempi25
Re: Gratis véél geld bij CITIBANK
Weet iemand of er hier addertjes onder het gras zitten. Lijkt mij inderdaad wel interessant. Ik ga hier misschien wel op ingaan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ze hebben het al eerder gedaan
moet je 10000€ gespaard hebben op 1 jaar ?
http://www.hbvl.be/nieuws/economie/aid1 ... -euro.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
moet je 10000€ gespaard hebben op 1 jaar ?
http://www.hbvl.be/nieuws/economie/aid1 ... -euro.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
voor zover ik het begrepen heb is er deze keer geen vereiste om 10000 euro te hebben om deze zichtrekening gratis te hebben en zijn er geen voorwaarden.
De truuk zit er in dat ze weten dat er dan toch héél veel klanten bij Citibank gaan blijven hangen.
oa ING heeft ook al dergelijke acties gedaan bv 125 euro voor een jaar inkomsten ( huurgeld, of pree, of dopgeld of ocmw steun)te laten storten bij ING
oa ING heeft ook al dergelijke acties gedaan bv 125 euro voor een jaar inkomsten ( huurgeld, of pree, of dopgeld of ocmw steun)te laten storten bij ING
we zouden kunnen een wedstrijd houden. De eerste die de valstrik vind krijgt 200 euro;-)
jv1 schreef:we zouden kunnen een wedstrijd houden. De eerste die de valstrik vind krijgt 200 euro;-)
De man met het rode (val)strikje kan ook wel heel véél gratis geld gebruiken
Ik zou mijn bril er bij nemen, en alle kleine lettertjes eerst goed uitpluizen, meestal, hoe kleiner de lettertjes hoe interessanter ze zijn, ik kick op kleine lettertjes. 
Zoek de banklosten, gewoonlijk halen ze het daarlangs terug.
Doet bv ing ook waar je na een jaat 40 euro per jaar betaald.
Waar Agenta levenslang gratis is.
Banken spelen nooit eerlijk als het om akties gaat.
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
Doet bv ing ook waar je na een jaat 40 euro per jaar betaald.
Waar Agenta levenslang gratis is.
Banken spelen nooit eerlijk als het om akties gaat.
Sent from my GT-S5570 using Tapatalk 2
Groeten Bas.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.
Bankkosten zouden hiervoor gratis zijn. (telefonisch nagevraagd) Dus toch een aanrader?
Voor zolang je 10.000 euro bij hen hebt staan. Vanaf 75.000 krijg je zelfs hun "Gold" level.
Als in een maand je loon 2maal uitbetaald wordt,
bv voorschot 800€ en afrekening 1200€ ,kom je niet in aanmerking
bv voorschot 800€ en afrekening 1200€ ,kom je niet in aanmerking
Het enige dat ik zo moeilijk vind is dat ge moet loon moet overschrijven!
Als je bij een andere bank zit daar willen ze dat ook, en op het laatste weet je niet meer hoe dikwijls dat je al je domiciliëring enz moet doen waar en hoe?
Maar het is het misschien waard want dat is toch véél véél geld hé?
greetz
jempi25
Als je bij een andere bank zit daar willen ze dat ook, en op het laatste weet je niet meer hoe dikwijls dat je al je domiciliëring enz moet doen waar en hoe?
Maar het is het misschien waard want dat is toch véél véél geld hé?
greetz
jempi25
jempi 25
Met 200 € kun je 100 broden kopen bij de bakker.
Met 200 € kun je 100 broden kopen bij de bakker.
Ik heb dit enkele jaren geleden bij Deutsche Bank gedaan, 100 € gekregen, daarna amper nog rekening gebruikt, nooit teruggevorderd. Denk dat er toen min. zes maanden lang je loon op gestort diende te worden. Zelfde met hun overname voor aandelen, binnen het jaar daar weggehaald zodat ik geen 8 € beheerskosten per lijn (met max. van 80 €) moest betalen en premie meegepikt (en overnamepremie laten betalen). Ze hebben bovendien nog steeds een volledig gratis kredietkaart. Als iedereen dit begint te doen, gaan ze serieus verlies lijden met hun acties ... . Als je tijd teveel hebt loont het dus de moeite ;-). Deze bank betaald zelfs zelf het zegelrecht, iets wat Argenta (nog) niet doet. Zo kun je ook wel eens wat Cava'tjes meepikken met je spaargeld bij Recordbank bijvoorbeeld.
Ik vind dat DB, naast Rabobank nog steeds de handigste digipass heeft, maar hoelang duurt het nog eer ze die van vasco (die alle andere banken nu gebruiken) gaan moeten gebruiken?
Ik vind dat DB, naast Rabobank nog steeds de handigste digipass heeft, maar hoelang duurt het nog eer ze die van vasco (die alle andere banken nu gebruiken) gaan moeten gebruiken?