Citibank Cards Online
Citibank Cards Online
Sinds begin deze week geraak ik niet meer op Citibank Cards Online om mijn Mastercard rekeningoverzicht te raadplegen. Elke keer krijg ik een popup "We are sorry, for the moment we cannot process your request." en heel af en toe een foutmelding dat de inloggegevens niet kloppen (hoewel ze juist zijn). Mijn kaart werkt echter wel normaal dus wou ik even checken of er nog mensen zijn die er niet op geraken, alvorens hun op te bellen. Alvast bedankt. 
Re: Citibank Cards Online
ik raak er nu zaterdag 9u33 vlot binnen, ligt niet aan hen,
succes,
kingsfan
succes,
kingsfan
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kj dan zal ik hun maar eens bellen, bedankt kingsfan 
Ik kon er zopas ook op, wel Visa ipv mastercard.
Even vergeten te melden dat het probleem is opgelost, ik heb eens gebeld met de klantendienst waar ze de laatste activiteit hebben nagekeken, waar dus ook 2 keer zogezegd verkeerde inloggegevens opgegeven werden - die heeft de helpdesk medewerker er uit gehaald. Men wist mij te vertellen dat dit met de cookies te maken had en dat ik deze moest uitschakelen. Wat een vreemde manier van werken, je cookies moeten uitschakelen om te kunnen inloggen...
In plaats van ze uit te schakelen heb ik de Citibank cookies verwijderd en jawel, inloggen werkt weer...
Wat ik niet goed begrijp is hoe men er in godsnaam toe kan komen dat een cookie iets te maken heeft met het kaartnummer en de pincode die je ingeeft, lijkt me eerder dat er iets loos is in een van hun laatste updates ofzo want ik heb dit probleem vroeger nooit gehad. Ik werk echter wel met MacOS X 10.5.7 en dus met Safari, wat wellicht verklaart waarom ik de enige ben die hier tot nu toe last van heeft. Het kan natuurlijk ook een Safari update zijn die roet in het eten gooit, ik kijk al lang niet meer naar wat er geupdate wordt tegenwoordig...
In plaats van ze uit te schakelen heb ik de Citibank cookies verwijderd en jawel, inloggen werkt weer...