Citibank termijn
TIP
Citibank termijn
Beste,
Wie heeft er vertrouwen in deze bank?
Kun je daar geld plaatsen?
En is het veilig.
Om eerlijk te zijn ben ik wantrouwig maar ze hebben toch ook de 100.000 € garantiefonds per persoon!
Ben altijd afkerig geweest maar de interest op 6 m 2.98 netto en 1 jaar 3.4 netto is mooi!
Zou ik me laten vangen, alhoewel er ook mensen de dupe geweest zijn en geld kwijt? Lehman .....
mvg
Wie heeft er vertrouwen in deze bank?
Kun je daar geld plaatsen?
En is het veilig.
Om eerlijk te zijn ben ik wantrouwig maar ze hebben toch ook de 100.000 € garantiefonds per persoon!
Ben altijd afkerig geweest maar de interest op 6 m 2.98 netto en 1 jaar 3.4 netto is mooi!
Zou ik me laten vangen, alhoewel er ook mensen de dupe geweest zijn en geld kwijt? Lehman .....
mvg
Re: Citibank termijn
Die van 4% brutto op één jaar schijnt vervroegd (21 september)afgesloten te zijn .
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hallo, maar wie heeft ervaring met deze bank en wat denk je van mijn eerste bericht in dit topic?
thanks
jempi
thanks
jempi
Citibank is in andere topics al zeer uitgebreid aan bod gekomen.jempi25 schreef: Hallo, maar wie heeft ervaring met deze bank en wat denk je van mijn eerste bericht in dit topic?
thanks
jempi
Hier de feiten:
- 1 van de grootste bankgroepen ter wereld
- in België valt ze onder het garantiefonds tot 100.000 euro
- blijf je bij klassieke producten, ( spaar- termijnrekening ) heb je dus weinig te vrezen
- wel altijd alles nalezen voor je er iets tekent
Persoonlijk zie ik geen reden waarom je zou twijvelen of je geld plaatsen er veilig is !
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co