Citibank Visa Gold ipv Classic aan voorwaarden van Classic
Citibank Visa Gold ipv Classic aan voorwaarden van Classic
Ik heb vandaag ook een telefoon ontvangen om mijn Citibank Visa kaart om te zetten naar een Visa Gold Kaart met levenslange bonus van 20 euro en prijs van een classic kaart.
Blijkbaar hebben reeds meerdere personen dit aanbod gekregen.
Wat is de ervaring hiermee? Is dit aan te raden en te vetrouwen?
Wie is hier al op in gegaan en wat is de ervaring?
Blijkbaar hebben reeds meerdere personen dit aanbod gekregen.
Wat is de ervaring hiermee? Is dit aan te raden en te vetrouwen?
Wie is hier al op in gegaan en wat is de ervaring?
Re: Citibank Visa Gold ipv Classic aan voorwaarden van Classic
Gisteren ook zo'n telefoontje gekregen. Papieren worden opgestuurd. Optrekking van 3000 naar 6000.
Wat ik mij eigenlijk afvraag waarom ik dat wel allemaal kan doen. Blijkbaar controleren de banken dat niet van elkaar want ik heb nu in totaal voor 12749 euro krediet per maand terwijl ik spijtiggenoeg zoveel niet verdien en dit dus onmogelijk kan terugbetalen als ik dat volledig opgebruik.
* Argenta visa: 2500
* Carrefour Visa: 3000
* DB Mastercard: 1250
* Visa Gold: 6000
Wat ik mij eigenlijk afvraag waarom ik dat wel allemaal kan doen. Blijkbaar controleren de banken dat niet van elkaar want ik heb nu in totaal voor 12749 euro krediet per maand terwijl ik spijtiggenoeg zoveel niet verdien en dit dus onmogelijk kan terugbetalen als ik dat volledig opgebruik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En soms begrijp je het niet hoor,
mijn man vroeg in de tijd een kaart aan maar kreeg er geen ,reden meer dan 66 % invaliditeit ,
normaal moet je maar min 1000 euro per maand verdienen en je krijgt ze,
maar omdat hij zogezegd niet werkt kan hij geen krijgen,
zodus iemand die drie maanden werkt en een loonfiche kan voorleggen en aanvraagt en daarna levenslang gaat doppen heeft ze en kan daarna een visa gold krijgen zo maar,
mijn man vroeg in de tijd een kaart aan maar kreeg er geen ,reden meer dan 66 % invaliditeit ,
normaal moet je maar min 1000 euro per maand verdienen en je krijgt ze,
maar omdat hij zogezegd niet werkt kan hij geen krijgen,
zodus iemand die drie maanden werkt en een loonfiche kan voorleggen en aanvraagt en daarna levenslang gaat doppen heeft ze en kan daarna een visa gold krijgen zo maar,
Een Visa Gold krijgen kan je enkel gratis krijgen wanneer je indertijd je gewone Citi Visa hebt genomen inclusief die 20€ promo EN je als 'goeie klant' wordt uitgekozen door hun systeem omdat je bijvoorbeeld maandelijks / regelmatig gebruik maakt van de gratis Citi cash transfer. Leuke geste natuurlijk

Mijn bericht ging dan ook niet over een gold,
het ging hem in om een gewone citi kredietkaart,
daar ging mijn bericht over,
het ging hem in om een gewone citi kredietkaart,
daar ging mijn bericht over,
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Een cash transfer van 6000 euro per maand zie ik ook wel zitten 

Ze kunnen ook wel weten of je een wanbetaler bent of niet. En betaal je toch niet dan krijgen ze toch op één of andere manier het geld hoor. Ik weet bvb dat wanneer je een VISA kaart hebt met domiciliëring bij een "gewone" bank zoals Argenta of Fortis het geld sowieso van je rekening gaat ongeacht of er genoeg op staat of niet en of je in het rood mag of kan gaan of niet. Als dat gebeurd dan moet je torenhoge intresten betalen. Bij Citibank moet je een stapel papieren ondertekenen waarin staat dat ze tot loonbeslag kunnen overgaan als je niet betaalt.BartVW schreef:Gisteren ook zo'n telefoontje gekregen. Papieren worden opgestuurd. Optrekking van 3000 naar 6000.
Ik heb het over een "gewone" bank omdat ik Citibank niet tot de gewone banken reken. Die maken gebruik van bloedzuigerspraktijken. Ik zou me schamen mocht ik daar klant zijn.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Re: Citibank Visa Gold ipv Classic aan voorwaarden van Class
Als je een Visa Classic vaak gebruikt, bestaat de kans dus dat je zo'n Visa Gold gratis krijgt. Vraag: blijft de 3% cash back dan behouden? Dus kan je een Visa Gold met 6000 euro limiet + 3 % cashback op alle aankopen + gratis hebben?
No can do, Gold biedt andere voordelen (verzekeringspakket), Cash Back activeren ze enkel op de 'gewone' Visa kaarten. Het gaat om 3% Cash Back op Internet aankopen, dus online betalingen. Er is een andere kaart die ook Cash Back geeft op gewone (dus in feite alle) aankopen, de Citi Extra World Mastercard, die geeft gedurende de eerste 3 maanden recht op 3% Cash Back, daarna nog 1%. Je kan natuurlijk altijd gewoon vragen om een kredietlijnverhoging, dan kan je alsnog de voordelen van je bestaande kaart behouden.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Maar door cash transfer op classic visa te gebruiken kan ik er wel voor zorgen dat ze mij als goede klant zien waardoor ik snel een gratis Gold aangeboden krijg.