Cluster
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Cluster
Bij mijn weten is er geen enkele maatschappij die dit aanbiedt.
Even terzijde: als je die contracten niet allemaal bij dezelfde maatschappij neemt, zou je wel eens heel wat voordeel op de premie kunnen genieten.
Even terzijde: als je die contracten niet allemaal bij dezelfde maatschappij neemt, zou je wel eens heel wat voordeel op de premie kunnen genieten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
relativity schreef: Bij mijn weten is er geen enkele maatschappij die dit aanbiedt.
Bedoel je allemaal verschillende?
Er zullen misschien maatschappijen zijn waar je een voordeel krijgt als je er alles neemt, maar wat jij vraagt lijkt me onbestaande.cardoman schreef: Zou het mogelijk zijn om één omvattend verzekeringscontract te realiseren (brand, familiale, auto, schuldsaldo, ...) voor het gemak, bv. eenmaal betalen dan...
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Ja, neem verzekering x bij de ene maatschappij, verzekering y bij een andere, enz. Tenzij je een maatschappij vind die u prijs/kwaliteit een goede dekking geeft voor diverse polissen, dan kan je die daar onderbrengen.cardoman schreef:relativity schreef: Bij mijn weten is er geen enkele maatschappij die dit aanbiedt.
In uw geval zal het laatste meer aangewezen zijn.
Je kan eens beginnen bij Ethias en DVV. Beiden zijn naar mijn ervaringen prijs/kwaliteit + service uitstekend.
Bestaat er nog niets zoals "verzekeringsgids" ipv "spaargids"?relativity schreef:Ja, neem verzekering x bij de ene maatschappij, verzekering y bij een andere, enz. Tenzij je een maatschappij vind die u prijs/kwaliteit een goede dekking geeft voor diverse polissen, dan kan je die daar onderbrengen.cardoman schreef:
In uw geval zal het laatste meer aangewezen zijn.
Je kan eens beginnen bij Ethias en DVV. Beiden zijn naar mijn ervaringen prijs/kwaliteit + service uitstekend.
Veel maatschappijen geven nu kortingen bij 'pakketten'. Als je bvb drie polissen hebt bij de maatschappij krijgt je 5% + wegvallen franchise + gratis premiesplitsing,...
Dit is zo bij Allianz, Generali, Avero, axa, fidea, ....
Dit is zo bij Allianz, Generali, Avero, axa, fidea, ....
allemaal bedankt voor de reakties maar zou er geen vergelijkende tabel bestaan (kun je toch moeilijk allemaal aflopen?)
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Daar kruipt nu eenmaal nogal wat tijd in om polissen/premies te vergelijken.
Op de website www.eccent.be kan je uw gegevens achterlaten en deze zouden u contacteren met een offerte van de maatschappij die u de voordeligste prijs kan aanbieden.
Zo zou je tijd/moeite kunnen besparen om niet alle verzekeraars één voor één te moeten aflopen.
Ik heb echter persoonlijk nog geen ervaring met hen. De laatste keer dat ik mijn polissen nog eens onder de loep heb genomen ben ik toch nog op de ouderwetse manier te werk gegaan en de verzekeraars afgelopen waar ik eventueel mee in zee wou gaan.
Indien er iemand hier (zowel positieve als negatieve) ervaringen zou hebben met de website eccent zou ik het wel eens willen weten.
Op de website www.eccent.be kan je uw gegevens achterlaten en deze zouden u contacteren met een offerte van de maatschappij die u de voordeligste prijs kan aanbieden.
Zo zou je tijd/moeite kunnen besparen om niet alle verzekeraars één voor één te moeten aflopen.
Ik heb echter persoonlijk nog geen ervaring met hen. De laatste keer dat ik mijn polissen nog eens onder de loep heb genomen ben ik toch nog op de ouderwetse manier te werk gegaan en de verzekeraars afgelopen waar ik eventueel mee in zee wou gaan.
Indien er iemand hier (zowel positieve als negatieve) ervaringen zou hebben met de website eccent zou ik het wel eens willen weten.
Maatschappijen werken met volmachtkortingen voor makelaars, dus zo'n site kan nooit de correctie premies van alle maatschappijen weergeven.relativity schreef: Daar kruipt nu eenmaal nogal wat tijd in om polissen/premies te vergelijken.