Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

CM ledenbijdrage alweer de hoogte in

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
90 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

Re: CM ledenbijdrage alweer de hoogte in

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 16 december 2020, 17:19

David_DeWa schreef: ↑16 december 2020, 16:44 Maar als ik jouw uitleg lees moet ik op jouw manier dan toch telkens alles nakijken of het klopt en zoniet reageren.
Bijvoorbeeld dat ze ongemerkt de tarieven weer eens hebben verhoogd.
Uiteraard, maar dat is voor jou toch niet anders?
David_DeWa schreef: ↑16 december 2020, 16:44 Ik moet niets in het oog houden en controleren.
De facturen vallen binnen in mijn mailbox.
Dat blijft toch hetzelfde? Je krijgt nog steeds facturen, hoor!
Ik controleer mijn facturen op dezelfde wijze als jij dat doet.
Alleen is de vervolgactie anders: als de factuur klopt doe jij een betaling en ik doe niets (dus 99,99% van de gevallen)
Indien de factuur niet klopt doe jij niets en weiger ik de betaling (dus 0.01% van de gevallen)
David_DeWa schreef: ↑16 december 2020, 16:44 Ik heb er geen enkel probleem mee om zo te werken.
Ik heb ook geen enkel probleem met jouw werkmethode.
idem dito.
David_DeWa schreef: ↑16 december 2020, 16:44 We hebben beiden iets tegen de opgelegde verplichting van welke methode ook.
Dat laatste is het enige geldige argument. ;)
Inderdaad, iedereen heeft zo zijn eigen manier van werken. Zolang alles op tijd en correct betaald wordt, is er geen probleem :)

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 16 december 2020, 17:23

Giskart schreef: ↑16 december 2020, 17:15 Uiteindelijk zijn het vooral de sociaal zwakkere die zo'n boetes krijgen. Of mensen die pech hebben. Veel verhuist, scheiding en de post kwam bij de toekomstige ex, etc. Wat meer moeite doen is niet zo moeilijk maar men moet het wel willen doen. Dat is service. En dat zou je wel mogen verwachten als burger van een overheidsdienst en zeker van een private organisatie waar je lidgelden aan zit te betalen.
Dat gebeurt toch al?
Bijna al mijn facturen en betaalverzoeken vallen in mijn emailbox. Toch als ik daar toestemming voor gaf.
Ik krijg ook een email als taxonweb geactiveerd wordt en kan mijn fiscale dossiers online opvolgen op MyFin.

Ik kan me nauwelijks herinneren wanneer ik nog iets via de post of via papier heb moeten afhandelen.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 16 december 2020, 17:31

Zwiertje schreef: ↑16 december 2020, 17:19 Dat blijft toch hetzelfde? Je krijgt nog steeds facturen, hoor!
Ik controleer mijn facturen op dezelfde wijze als jij dat doet.
Alleen is de vervolgactie anders: als de factuur klopt doe jij een betaling en ik doe niets (dus 99,99% van de gevallen)
Indien de factuur niet klopt doe jij niets en weiger ik de betaling (dus 0.01% van de gevallen)
Ik kan niet anders dan je gelijk geven.
Alleen geven in het dagdagelijkse leven die 99,99% en 0.01% een beetje een vertekend beeld. :)
Het is niet zo dat ik iedere dag facturen en betalingsverzoeken krijg.
Alleen Telenet stuurt een maandelijks betalingsverzoek. En daar geef ik al heel zeker geen domiciliëring aan. :D
Al de rest is driemaandelijks of één keer per jaar.
99.99% iets doen valt in de praktijk nog al mee.
Waarschijnlijk minder tijd dan hier op te reageren. ;) 8)

Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 16 december 2020, 17:44

David_DeWa schreef: ↑16 december 2020, 17:31 [99.99% iets doen valt in de praktijk nog al mee.
Waarschijnlijk minder tijd dan hier op te reageren. ;) 8)
Qua tijdsbesparing zal het idd niet veel voorstellen :D

DeJos
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer DeJos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DeJos » 16 december 2020, 22:06

jens_dev schreef: ↑15 december 2020, 18:39
David_DeWa schreef: ↑15 december 2020, 18:12
Inderdaad.
Het te veel betaald lidgeld wordt dan proportioneel op je rekening teruggestort.
Je kan dan in 2021 nog altijd 3/4 van je bijdrage recupereren.
Of gewoon per kwartaal betalen i.p.v. jaarlijks, lees ik. Bedankt!
Is eigenlijk nog beter. Dan vraag ik in Q1 m'n jaarlijkse terugbetaling van lenzen via CM aan en ben daarna weg :D Dan ben ik voor de eerste keer ooit een netto ontvanger.
Awel dat was ik ook van plan maar kan dit zonder dat ze hier moeilijk over doen? Of is het dan 1/4de van de prijs dat je maar terug krijgt?

DCM78
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DCM78
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DCM78 » 16 december 2020, 22:31

Op uw vraag:

En welke andere ziekenfondsen en/of verzekeringsmaatschappijen die hosp.vezekeringen aanbieden doen dit wel ?
Je kan en mag bashen op iets maar dan moet je wel kunnen aantonen dat ze het elders zoveel beter doen. Als er die zijn dan hoor ik en anderen het graag.
[/quote]

Je hebt gelijk dat ik onvolledig ben. En je tegenvoorbeeld moet tonen. En dat is er.
Toch wel. Ethias doet dat. Mijn vriendin heeft er de hospitalisatieverzekering en reeds twee maal zonder zelf iets nadien te moeten doen, enkel datum opname doorgeven, en regelen alles met ziekenhuis. Facturen ontving je nog (eigen een kopie) maar Ethias betaalde meteen zonder dat patiënt nog moest regelen nadien. Bovendien, ik heb het over CM. En oude mensen en zieke mensen hebben nu eenmaal niet altijd iemand die hen kan helpen met die papieren. Ik zou alle zieke mensen die geen correcte terugbetalingen krijgen te eten willen geven. Het kan niet anders dan dat veel mensen dat niet weten of vergeten. Je zou toch mogen verwachten dat deze service geboden wordt. Iemand die ziek is heeft niet de gelijke strijdwapens als iemand die gezond en wel zijn job hoort te doen.
Ik weet bv niet in hoeverre de maximumfactuur geregeld wordt door ziekenfonds of door RIZIV, maar naar ik ooit hoorde kan het daar wel automatisch.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 16 december 2020, 22:37

Ik moet wel zeggen zonder hospitalisatieverzekering ̀̀van het werk was ik nooit weggegaan bij cm!
Maar nu heb ik zoiets van het moet al goed fout gaan om nadeel hebben.

Als morgen een tand uitvalt dan sluit ik mij vanaf 1 04 wel terug aan bij cm of partena of ....

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 16 december 2020, 22:42

DCM78 schreef: ↑16 december 2020, 22:31 Je hebt gelijk dat ik onvolledig ben. En je tegenvoorbeeld moet tonen. En dat is er.
Toch wel. Ethias doet dat. Mijn vriendin heeft er de hospitalisatieverzekering en reeds twee maal zonder zelf iets nadien te moeten doen, enkel datum opname doorgeven, en regelen alles met ziekenhuis. Facturen ontving je nog (eigen een kopie) maar Ethias betaalde meteen zonder dat patiënt nog moest regelen nadien. Bovendien, ik heb het over CM. En oude mensen en zieke mensen hebben nu eenmaal niet altijd iemand die hen kan helpen met die papieren. Ik zou alle zieke mensen die geen correcte terugbetalingen krijgen te eten willen geven. Het kan niet anders dan dat veel mensen dat niet weten of vergeten. Je zou toch mogen verwachten dat deze service geboden wordt. Iemand die ziek is heeft niet de gelijke strijdwapens als iemand die gezond en wel zijn job hoort te doen.
Ik weet bv niet in hoeverre de maximumfactuur geregeld wordt door ziekenfonds of door RIZIV, maar naar ik ooit hoorde kan het daar wel automatisch.
Laat me toevallig ook een hosp.verzek. bij Ethias hebben. Je hebt gelijk dat de ziekenhuisfactuur nadat je ZELF de aangifte hebt gedaan rechtstreeks wordt voldaan door Ethias ... MAAR alle kosten die vooraf gemaakt zijn (afhankelijk van je verzekeringsstatus 1-3 maanden voor de opname) en nadien gemaakt (3-6 maanden na de opname) moet je wel ZELF regelen ... doe je dit niet dan zal Ethias je het ook niet laten weten. Er zijn ook heel wat kosten die Ethias verwerpt niettegenstaande de gemaakte kosten wel degelijk te maken hebben met de hospitalisatie.
Over het algemeen ben ik tevreden over de hosp.verzek. van Ethias maar om nu te zeggen dat zij alles voor je doen, niet akkoord ... dus voor mij telt je voorbeeld niet als voorbeeld.

DCM78
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DCM78
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DCM78 » 16 december 2020, 22:50

geebee schreef: ↑16 december 2020, 22:42
DCM78 schreef: ↑16 december 2020, 22:31 Je hebt gelijk dat ik onvolledig ben. En je tegenvoorbeeld moet tonen. En dat is er.
Laat me toevallig ook een hosp.verzek. bij Ethias hebben. Je hebt gelijk dat de ziekenhuisfactuur nadat je ZELF de aangifte hebt gedaan rechtstreeks wordt voldaan door Ethias ... MAAR alle kosten die vooraf gemaakt zijn (afhankelijk van je verzekeringsstatus 1-3 maanden voor de opname) en nadien gemaakt (3-6 maanden na de opname) moet je wel ZELF regelen ... doe je dit niet dan zal Ethias je het ook niet laten weten. Er zijn ook heel wat kosten die Ethias verwerpt niettegenstaande de gemaakte kosten wel degelijk te maken hebben met de hospitalisatie.
Over het algemeen ben ik tevreden over de hosp.verzek. van Ethias maar om nu te zeggen dat zij alles voor je doen, niet akkoord ... dus voor mij telt je voorbeeld niet als voorbeeld.
Het ging om chemobehandeling. Met elke drie weken opname. Zelfs zes maanden lang ( vermoedelijk door aard en statut vd ziekte, maar er is zes maanden uitbetaald). Die is altijd correct betaald. Ziekenhuis en Ethias regelden alles

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 17 december 2020, 01:49

geebee schreef: ↑16 december 2020, 14:19
geo schreef: ↑16 december 2020, 13:42 Wat kan er nu eenvoudiger en gemakkelijker zijn dan een domiciliëring van facturen waarvan men al lang op voorhand weet hoeveel men moet betalen. Wat is er daar aan te controleren?
Met dat verschil dat als er een fout in je factuur zit, het geld toch van je rekening gaat en je pas achteraf je geld terugkrijgt na de nodige klachten. Als ik een fout vaststel in een factuur gaan ze eerst hun factuur moeten aanpassen en dan pas krijgen ze hun geld.
Als je het niet nodig vindt facturen en afhalingen van je rekening te controleren dan ben je heel goed bezig ! ::)
Als er een onterechte domiciliering van je rekening gaat, en je meldt dit aan je bank moeten ze onmiddelijk het bedrag terug op je rekening storten, dit is zo bij wet bepaald. Je moet zelfs geen bewijzen of wat dan ook voorleggen..

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 17 december 2020, 06:49

ludo schreef: ↑17 december 2020, 01:49
geebee schreef: ↑16 december 2020, 14:19

Met dat verschil dat als er een fout in je factuur zit, het geld toch van je rekening gaat en je pas achteraf je geld terugkrijgt na de nodige klachten. Als ik een fout vaststel in een factuur gaan ze eerst hun factuur moeten aanpassen en dan pas krijgen ze hun geld.
Als je het niet nodig vindt facturen en afhalingen van je rekening te controleren dan ben je heel goed bezig ! ::)
Als er een onterechte domiciliering van je rekening gaat, en je meldt dit aan je bank moeten ze onmiddelijk het bedrag terug op je rekening storten, dit is zo bij wet bepaald. Je moet zelfs geen bewijzen of wat dan ook voorleggen..
klopt wel, maar als het terecht is kan je het ook terug eisen :"zonder bewijzen"
de vraagt blijft wel wat de bank onder " onmiddellijk " verstaat, over "onmiddellijk" heb ik al veel klachten gehoord.

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 17 december 2020, 09:57

paul schreef: ↑17 december 2020, 06:49
ludo schreef: ↑17 december 2020, 01:49

klopt wel, maar als het terecht is kan je het ook terug eisen :"zonder bewijzen"
de vraagt blijft wel wat de bank onder " onmiddellijk " verstaat, over "onmiddellijk" heb ik al veel klachten gehoord.
Je krijgt in elk geval je geld terug, dag meer of minder maakt dan niet uit..

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 17 december 2020, 10:22

DeJos schreef: ↑16 december 2020, 22:06 Awel dat was ik ook van plan maar kan dit zonder dat ze hier moeilijk over doen? Of is het dan 1/4de van de prijs dat je maar terug krijgt?
Je huidige ziekenfonds kan hier niet moeilijk over doen.
Je meldt je aan bij je nieuwe ziekenfonds en zij brengen alles in orde voor je. Ook de afmelding bij je lopende ziekenfonds.
Het ziekenfonds dat de bons krijgt gaat je nog wel contacteren om je aan boord te kunnen houden. Maar dat negeer je dan gewoon. Stopt dan na een tijdje vanzelf.
Als je voor een jaar betaald hebt ben je je bijdrage voor het begonnen kwartaal kwijt. Gedurende die periode ben je wel nog volledig verzekerd bij je lopende ziekenfonds. Vanaf het kwartaal dat je overschakelt naar je nieuwe ziekenfonds betaal je daar de resterende bijdragen. In het geval van het HZIV is dat uiteraard niets.
Enkele tijd later stort het oude ziekenfonds het bedrag van de resterende kwartalen dan automatisch terug op je rekening.
Zo ging het bij mijn overstap toch.

DeJos
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer DeJos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DeJos » 17 december 2020, 21:35

Hallo,

Dat snap ik. Maar als je bv je terugbetaling van Bril aanvraagt voor 2021 en dan in April vertrekt. Gaat men deze som dan terug vorderen of wordt hier niet over gesproken?

Gr

Giskart
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Giskart
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Giskart » 17 december 2020, 21:58

Dat zal afhangen via welke route men een tussenkomst krijgt. Er is een tussenkomst mogelijk via de wettelijke verzekering al is dat moeilijk om daar iets van te krijgen. Dat ga je natuurlijk mogen houden.

De rest zijn extra verzekeringen, specifieke diensten voor leden. En dan zal dat afhangen van de voorwaarden van die diensten. Het zou mij verbazen dat ze zich gaan bezighouden met (pogen) terug te vorderen. Lijkt mij eerder iets dat je mogelijk X periode aangesloten moet zijn alvorens in aanmerking te komen voor tussenkomsten.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

90 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy