Colruyt extra korting: besparing per jaar
-
neuro
Re: Colruyt extra korting: besparing per jaar
In Antwerpen heb je ook nog 'chinatown' aan het Centraal Station, met zovele exotische supermarkten. De bekendste is de 'Sun Wah'.
Een voorbeeldje : een pot sambal van 1kg kost daar 1,2 euro, Carrefour : 13,6 euro.(voor een kleinere pot) Rijst, gedroogde vis enz...is er PAKKEN goedkoper dan eerder waar, daar geen AH, Colruyt of Aldi aan.
Een voorbeeldje : een pot sambal van 1kg kost daar 1,2 euro, Carrefour : 13,6 euro.(voor een kleinere pot) Rijst, gedroogde vis enz...is er PAKKEN goedkoper dan eerder waar, daar geen AH, Colruyt of Aldi aan.
Het is pur sang en niet pur sant.
Spreek je dan over exact hetzelfde merk want daar moet je ook rekening mee houden. Op radio 2 doen ze geregeld vergelijkingen tussen producten en niet alleen de smaak is anders maar ook de gezondheidsfactoren...
En wat is het resultaat?nuyttie schreef:Ik ga eerlijk zijn en de proef doen. Hier hebben we bijna alle supermarktketens op een zakdoek (maar geen AH).
Vlug nog het kassaticket van vorige week uit de vuilbak vissen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Dit weekend was er 3 procent extra korting op je ganse kasticket.
Voor de gelegenheid eens goed ingekocht!
Alle kortingen tesamen een dikke 19€ korting gekregen!
Hier iets meer dan 22,- €Brugse Leeuw schreef:Dit weekend was er 3 procent extra korting op je ganse kasticket.
Fredje_76 schreef:Hier iets meer dan 22,- €Brugse Leeuw schreef:Dit weekend was er 3 procent extra korting op je ganse kasticket.
Dan had je een rekening van meer dan 700 € bij Colruyt. Die extra kaart korting is verkoop lul, maak de prijzen ineens lager,
Ik ga volgende week naar http://www.ah.be" onclick="window.open(this.href);return false; Danio van Danone 0.99 € voor 450 gram, bij Colruyt 1.04 € voor 180 gram.
Colruyt zijn beruchte truc, niet dezelfde inhoud, dus geen vergelijking mogelijk, hoog tijd om wakker te worden.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Da's bijna 'n halve kilo Danone
... Smeer jij daar met de overschot je benen mee in?
Of leg je met de overschot een gezichtsmasker bij jouw vrouw aan?
Of leg je met de overschot een gezichtsmasker bij jouw vrouw aan?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
spruitekop
Tijd om een leesbril aan te schaffen, ik spreek van Danio, kost maar een derde bij AH in plaats van Colruyt, deze laatste zal weer zijn 'vuile truc' uitspelen dat het niet om identiek dezelfde inhoudsmaat gaat, en dus niet te vergelijken valt.
Bij Colruyt Danio's van 180 gram, bij AH Danio's van 450 gram, maar, bijna drie maal zo duur bij prijzenkampioen Colruyt.
Tijd om een leesbril aan te schaffen, ik spreek van Danio, kost maar een derde bij AH in plaats van Colruyt, deze laatste zal weer zijn 'vuile truc' uitspelen dat het niet om identiek dezelfde inhoudsmaat gaat, en dus niet te vergelijken valt.
Bij Colruyt Danio's van 180 gram, bij AH Danio's van 450 gram, maar, bijna drie maal zo duur bij prijzenkampioen Colruyt.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Wel ja... wat doe je met zo'n pot van 450 gram? Ge zet uwe rest toch niet in de frigo voor de volgende dag.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Spruitekop schreef:Wel ja... wat doe je met zo'n pot van 450 gram? Ge zet uwe rest toch niet in de frigo voor de volgende dag.
Diepe zucht, Spruitekop, ik eet een pot(je) Danio van 450 gram van 0.99 € bij AH in één keer op, en a propos, bij de zogenaamde prijzenkampioen Colruyt, 1.04 € voor amper 180 gram.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Amai... 
Lijkt mij eerder een pot om te delen met 2
,waarschijnlijk zal da met z'n vrouwke zijn hé
Lekker gezellig.
Lekker gezellig.
Het totaal aan kortingen. Mijn uiteindelijke rekening bedroeg om en bij de 150,- €patrick1 schreef:Dan had je een rekening van meer dan 700 € bij Colruyt.Fredje_76 schreef:Hier iets meer dan 22,- €
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Bij mij zo'n 165€. Dus een mooie besparing.