Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Colruyt extra korting: besparing per jaar

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
156 berichten
  • Pagina 2 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 11
  • Volgende
patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

Re: Colruyt extra korting: besparing per jaar

• Citeer

Bericht door patrick1 » 23 oktober 2013, 19:55

jawadde001

Colruyt staat er voor bekend van zijn producenten afwijkende inhouden te verkrijgen, één voorbeeld

Maredsous smeerkaas vind u overal in kuipjes van 200 gram, alleen bij Colruyt vind u kuipjes van 250 gram !

Een fles Coca Cola in de standaard maat van 1.50 liter zal u bij Colruyt niet vinden.

Bij de laatste supermarkt vergelijking van Test-Aankoop was nieuwkomer Albert Heijn slechts een fractie duurder dan Colruyt. Vergis u niet, Colruyt is een prijsvolger, geen prijskraker. Bij test-aankoop kan u terug vinden dat waar er veel concurrentie is Colruyt goedkoop is, waar er echter geen concurrentie is, liggen hun prijzen veel hoger.
Wat betreft Aldi vergist u zich volkomen, de nieuwe Aldi nieuwe stijl zijn veel luxueuzer van inrichting dan Colruyt.
En tussen haakjes, Colruyt draait proefwinkels die een luxueuzere uitstraling hebben, om van hun sober imago af te geraken.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 23 oktober 2013, 20:52

patrick1 schreef:Ik winkel regelmatig in Auchan, doe me een plezier, en kijk eens naar hun aanbiedingen en prijzen voor waters, frisdranken, kazen, vis, wijn, Champagne.
http://www.auchanroncq.com/nl/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
ik geef u gelijk hoor. Ik wilde niet zeggen dat het niet de moeite is.
Gewoon gaan wij niet zo veel naar Auchan. :-\
Als je daar op de parkting loopt zie je de vlamingen karren (ja veelvoud) vol met water naar hun auto sleuren ;D

Ik drink dan ook kraantjeswater en zeker geen cola meer (thuis dan toch). Voor de gezondheid hé, niet voor de portemonnee. (en kraantjeswater voor het gemak en de portemonnee).

zeverare
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer zeverare
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zeverare » 23 oktober 2013, 23:17

patrick1 schreef:jawadde001

Wat betreft Aldi vergist u zich volkomen, de nieuwe Aldi nieuwe stijl zijn veel luxueuzer van inrichting dan Colruyt.
Luxueus zou ik het niet noemen er staat nog altijd veel op de grond wel heel ruim en, toch bij deze hier in de buurt, een gigantische en veilige parking.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 24 oktober 2013, 07:23

nuyttie schreef:Ik drink dan ook kraantjeswater en zeker geen cola meer (thuis dan toch). Voor de gezondheid hé, niet voor de portemonnee. (en kraantjeswater voor het gemak en de portemonnee).
Is kraantjeswater wel zo gezond?

Regelmatig zie je berichten dat het heel gezond is, maar andere berichten spreken dit dan tegen.
Zo zouden er redelijk wat hormonen zoals oestrogeen inzitten. Voor mannen nu ook niet zo ideaal mij dunkt. :P
Ook zitten er in heel wat oude leidingen nog metalen die giftig zijn.

Elke week een pak water van Delhaize 365 kost op jaarbasis 114€, wat voor mij niet opweegt tegen mogelijke nadelen van kraantjeswater.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

Leidingwater gezond?

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 24 oktober 2013, 07:50

Was: Re: Colruyt extra korting: besparing per jaar
TNTim schreef:Is kraantjeswater wel zo gezond?
8<
Plastic is ook niet gezond als ik google op: leidingwater oestrogeen... en laat nu veel water in plastic flessen zitten ...
En zijn er echt nog zoveel "slechte oude leidingen" ?
Is dat water van Delhaize bronwater of is het gewoon "gebotteld leidingwater"? Is bronwater wel altijd gezond?

Zelf drink ik ook leidingwater (zolang niet aangetoond is dat flessenwater beter zou zijn voor de gezondheid).

http://www.test-aankoop.be/nt/nc/persbe ... ende-prijs" onclick="window.open(this.href);return false;

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 24 oktober 2013, 09:22

Ik had het wel over de vergelijking met cola ::)

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door sintorama » 24 oktober 2013, 09:50

jawadde001 schreef: - Natuurlijk is de pot mayonaise van het huismerk van Colruyt nergens anders te vinden. Ik snap niet dat je dit raar vindt... :o
.
Wie spreekt er over het huismerk van Colruyt? De pot mayonaise van Devos Lemmens van 500ml vind ik alleen maar bij de Colruyt, is nergens anders te vinden. Er worden wel potten van 500 ml mayonnaise verkocht elders, maar dat zijn er dan van Calve, en op die manier mag Colruyt vrolijk blijven beweren dat ze de goedkoopste zijn. Als je echter de prijs per ml vergelijkt, zoals elk zinnig mens zou doen, kom je tot andere conclusies. En voor mij hoeven het zeker geen merkproducten te zijn. De mayonaise van he4t huismerk van de Lidl is uitstekend.
jawadde001 schreef: - Zowaar wordt hier aangeraden om te winkelen in Delhaize. Wow, gekker moet het nu toch niet meer worden. :-\ Delhaize staat juist bekend als één van de duurdere grootwarenhuizen.
Correctie, ik raad aan om ENKEL hetgeen je in de Lidl niet vindt te gaan kopen bij bvb Delhaize. Maar dat zijn maar 1 of 2 producten per week ofzo, aangezien je 99% van wat je nodig hebt vindt bij Lidl. De kans is groot dat je die 1% ook niet vindt bij Colruyt, want bij colruyt hebben ze ook alleen de vaak verkochte producten.
jawadde001 schreef: - Colruyt heeft voor u een deprimerende shopping-ervaring? In tegenstelling tot u gaan de meeste mensen niet naar een grootwarenhuis om een leuke middag te beleven, maar omdat het noodzakelijk is. ::)
Klopt. En deze noodzakelijkheid wil ik liefst zo minst onaangenaam mogelijk beleven. Ik ga ook enkel naar de tandarts omdat het nodig is en niet voor mijn plezier, maar ik heb toch graag dat hij af en toe wat verdoving toedient.
jawadde001 schreef: En Aldi aangenamer vinden dan Colruyt? Een pallet op de grond geplaatst met daarop opengescheurde dozen. Vreemde smaak heb jij toch.
Aldi is zeer hard bezig hun winkels op te waardren, ten gevolge van de concurrentie die ze van Lidl ondervinden. Bij onze plaatselijke Lidl is er nooit veel volk. Het personeel is supervriendelijk, en van zodra er meer dan 3 mensen dreigen aan te schuiven aan de kassa wordt er via een belletje een extra medewerker opgetrommeld om een bijkomende kassa te openen.

Van de colruyt snap ik niks. Waarom is dat daar zo donker, waarom ligt dat WC papier zo hoog? Waarom draagt het personeel zo van die overalls? En waarom staan de fucking chocopotten boven de diepvriezers?

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

Re: Leidingwater gezond?

• Citeer

Bericht door TNTim » 24 oktober 2013, 10:30

J Lawieck schreef:Is dat water van Delhaize bronwater of is het gewoon "gebotteld leidingwater"? Is bronwater wel altijd gezond?
'natuurlijk bronwater' staat erop, blijkbaar afkomstig van Jandun in Frankrijk. Maar ik heb geen idee of het al dan niet beter is, vandaar ook mijn vraag.
En ons leidingwater behoort inderdaad bij het gezondste leidingwater ter wereld. Maar ja, dat vergelijkt dus enkel leidingwaters. Om het cru te stellen: het properste rioolwater ter wereld mag dan wel het properst zijn van alle rioolwaters, maar drinken doe ik het toch niet. :P
J Lawieck schreef:Plastic is ook niet gezond als ik google op: leidingwater oestrogeen... en laat nu veel water in plastic flessen zitten ...
Gezond voor het milieu alleszins niet. Hoe meer plastic er geproduceerd wordt, hoe meer onze oceanen vervuild raken met plastic knikkerkes. Maar ik vind weinig terug dat duidt op schadelijke stoffen in het flessenwater. De schadelijke stof BPA zou afgescheiden worden door plastic, maar als je dan de onderzoeken erover bekijkt is er geen aanwijsbare verhoging van die stof in het lichaam van personen die uit plastic flessen drinken.
J Lawieck schreef:En zijn er echt nog zoveel "slechte oude leidingen" ?
Volgens een lezersbrief in Humo van een oud-ingenieur heel veel. Hij wist te vertellen dat veel oude huizen in Gent nog aangesloten zijn op het drinkwater met loden buizen. http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=QH2O20LN Blijkbaar vertelde hij geen leugens. 1/11 heeft nog een loden aansluiting volgens dat artikel, dat is gigantisch veel. En ondertussen maken ze maar reclame dat leidingwater even gezond is. Naar wat ik kan lezen, zit er in leidingwater chloor, kalk, oestrogeen en mogelijks koper of lood. Stoffen die je beter niet teveel opneemt in uw lichaam...

@Nuyttie:
Was niet persoonlijk bedoeld hoor, het is gewoon iets wat ik mij al een tijd afvraag.
In vergelijking met cola is leidingwater ongetwijfeld een godendrank! (google maar op aspartaam :-\ )

Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 24 oktober 2013, 11:39

TNTim schreef:Naar wat ik kan lezen, zit er in leidingwater chloor, kalk, oestrogeen en mogelijks koper of lood. Stoffen die je beter niet teveel opneemt in uw lichaam...
Kalk is heel gezond. Langs de ene kant zijn mensen bang van kalk in het water, en aan de andere andere kant slikken ze calciumtabletten tegen osteoporose ... ::)
Calcium is een levensnoodzakelijk mineraal, en op het etiket van uw natuurlijk bronwater zal calcium staan als een grote meerwaarde. Het is niet voor niets dat ze dit 'mineraal'-water noemen.

Doordat er relatief veel kalk in het leidingwater zit, is het ook beschermd tegen opname van lood en koper. Dit kan een probleem vormen voor mensen die een ontharder plaatsen: zeer zacht water zorgt voor corrosie in metalen buizen, en zal dus koper en lood oplossen. Over het algemeen raad men dan ook af om drinkwater af te tappen na een ontharder.

Wat chloor betreft: dit is een gas dat zeer makkelijk verdampt uit het water. Je kan het leidingwater in een kan of een open fles doen. Als je het enkele minuten laat staan, is de chloor weg.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 24 oktober 2013, 12:29

Zwiertje schreef: Kalk is heel gezond. Langs de ene kant zijn mensen bang van kalk in het water, en aan de andere andere kant slikken ze calciumtabletten tegen osteoporose ... ::)
Calcium is een levensnoodzakelijk mineraal, en op het etiket van uw natuurlijk bronwater zal calcium staan als een grote meerwaarde. Het is niet voor niets dat ze dit 'mineraal'-water noemen.

Doordat er relatief veel kalk in het leidingwater zit, is het ook beschermd tegen opname van lood en koper. Dit kan een probleem vormen voor mensen die een ontharder plaatsen: zeer zacht water zorgt voor corrosie in metalen buizen, en zal dus koper en lood oplossen. Over het algemeen raad men dan ook af om drinkwater af te tappen na een ontharder.

Wat chloor betreft: dit is een gas dat zeer makkelijk verdampt uit het water. Je kan het leidingwater in een kan of een open fles doen. Als je het enkele minuten laat staan, is de chloor weg.
Inderdaad, kalk is blijkbaar niet slecht. Maar zoals je vermeldde zit dit dan ook in flessenwater.
Moest kalk voldoende bescherming bieden voor lood/kopervervuiling, dan was er toch geen nood om de aansluitingen te vernieuwen?

Daarnaast vraag ik me af hoeveel leidingwaterdrinkers de chloor laten verdampen alvorens het op te drinken...

Zwiertje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Zwiertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Zwiertje » 24 oktober 2013, 12:42

TNTim schreef:Moest kalk voldoende bescherming bieden voor lood/kopervervuiling, dan was er toch geen nood om de aansluitingen te vernieuwen?
Het is gewoon een kwestie van uitsluiten van risico's. Lood is ongezond, punt. Lood wordt al lang niet meer gebruikt voor wtaerleidingen, tenzij je in een erg oude woning woont, waar de waterleiding nog nooit werd gerenoveerd. Koperbuizen worden nog volop gebruikt, en ik heb nog nooit gehoord dat dat een probleem zou vormen, tenzij met te zacht water.
TNTim schreef:Daarnaast vraag ik me af hoeveel leidingwaterdrinkers de chloor laten verdampen alvorens het op te drinken...
Ik :-)
Het is een gewoonte: er staat altijd een karaf met drinkwater klaar. Het leidingwater is hier verre van slecht, maar je smaakt inderdaad heel lichtjes een vleugje chloor. Als het enkele minuten in de karaf heeft gestaan, proef je daar niets meer van.

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 24 oktober 2013, 12:54

Bij mij rechtstreeks in het glas en binnen de minuut in de maag ;D
met chloor, lood, koper, ... en al.

heb er eigenlijk geen last van.

Idem voor het brood eigenlijk. Kraan boven de mengkom en laat maar lopen.

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reteiP » 24 oktober 2013, 14:14

Zwiertje schreef:
TNTim schreef:Naar wat ik kan lezen, zit er in leidingwater chloor, kalk, oestrogeen en mogelijks koper of lood. Stoffen die je beter niet teveel opneemt in uw lichaam...
Kalk is heel gezond. Langs de ene kant zijn mensen bang van kalk in het water, en aan de andere andere kant slikken ze calciumtabletten tegen osteoporose ... ::)

Leuk om te lezen dat hier nog mensen met verstand van zaken zitten.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 24 oktober 2013, 15:04

reteiP schreef:Leuk om te lezen dat hier nog mensen met verstand van zaken zitten.
Kalk is dus inderdaad niet schadelijk. En heeft u als mens met verstand van zaken dan een antwoord op de rest? :)
Oestrogeen, lood, zink blijft dus staande he. :P

nuyttie
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer nuyttie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door nuyttie » 24 oktober 2013, 16:00

Allé, ik weet ook al weer wat ik ga vragen voor mijn kerst. Een karaf voor mijn water een uur te laten in staan.
En een fles azijn om nu en dan mijn karaf te ontkalken
En een staalborstel om het lood en zink van te schrobben.

En dan nog oestrogeen, met wat kunt ge dat verwijderen ? Wat testosteron erop kappen ?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

156 berichten
  • Pagina 2 van 11
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 11
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy