Comgest Magellan
TIP
- Depechemode10
- Jr. Member

- Contacteer:
Comgest Magellan
Heb dit fonds aangekocht op 01/2009 voor een belegging op iets langere termijn . Ondertussen heb ik er al een vrij mooie winst mee gemaakt. Maar lees tegenwoordig berichten dat de emerging market fondsen een dipje zullen ondergaan in de loop van 2011.
Denken jullie dat ik dit fonds al van de hand zou moeten doen of nog bijhouden zoals gepland ?
Denken jullie dat ik dit fonds al van de hand zou moeten doen of nog bijhouden zoals gepland ?
Re: Comgest Magellan
De emerging markets gaan momenteel door een dipje maar ik verwacht dat het de komende maanden wel gaat beteren indien de situatie in het midden oosten niet volledig uit de hand loopt. Ik denk dat het momenteel een beetje te laat is om te verkopen, EM fondsen zijn de laatste weken ongeveer een 10% gezakt en ik verwacht geen verdere serieuse daling of een crash.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Comgest Magellan
Als je je fonds gekocht hebt voor de lange termijn - zoals ik, dan zou ik daar niet mee inzitten.
Niet alleen zitten de EM in een dipje, het feit dat de USD dat ook is helpt alleen maar bij - alle commoditities zakken maar mee om maar één ding te noemen.
Verkopen zou ik niet, bijbouwen wel.
Maar ik zeg er eerlijkheidshalve wel bij dat ik momenteel met een beperkte short-positie zit op de €-stocks50. Heeft natuurlijk niks te maken me EM maar we zijn in mijn ogen sinds september een beetje te ver op de dingen vooruitgelopen.
Niet alleen zitten de EM in een dipje, het feit dat de USD dat ook is helpt alleen maar bij - alle commoditities zakken maar mee om maar één ding te noemen.
Verkopen zou ik niet, bijbouwen wel.
Maar ik zeg er eerlijkheidshalve wel bij dat ik momenteel met een beperkte short-positie zit op de €-stocks50. Heeft natuurlijk niks te maken me EM maar we zijn in mijn ogen sinds september een beetje te ver op de dingen vooruitgelopen.