Communicatie Credit Europe bank ingebreke
TIP
-
moonshadow
- Newbie

- Contacteer:
Communicatie Credit Europe bank ingebreke
Zijn er nog mensen die geen schriftelijke bevestiging ontvangen bij het openen van een termijndeposito contract.
Sinds begin juli is contract lopende en nog steeds niets ontvangen per post.Reeds 2 emails verstuurt: 1 reactie van hen op 9aug.met als tekst: Uw verzoek in behandeling,U ontvangt spoedig een bevestiging per post.Het woord spoedig is bij C.E blijkbaar heel rekbaar!
Sinds begin juli is contract lopende en nog steeds niets ontvangen per post.Reeds 2 emails verstuurt: 1 reactie van hen op 9aug.met als tekst: Uw verzoek in behandeling,U ontvangt spoedig een bevestiging per post.Het woord spoedig is bij C.E blijkbaar heel rekbaar!
Re: Communicatie Credit Europe bank ingebreke
Juist omdat amateuristisch gedoe heb ik nog geen rekening willen openen bij Credit Europe.
Misschien onterecht.
Ik weet nog goed dat ik eens een aanvraag had gedaan en zij zonden een formulier op voor mijn gegevens. Het was een copie van een copie van een copie.
Ik weet het niet. Bij NIBC bvb had ik een heel ander gevoel; Zeer snel en geen problemen.
Misschien onterecht.
Ik weet nog goed dat ik eens een aanvraag had gedaan en zij zonden een formulier op voor mijn gegevens. Het was een copie van een copie van een copie.
Ik weet het niet. Bij NIBC bvb had ik een heel ander gevoel; Zeer snel en geen problemen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je kan in ieder geval online controleren of je termijnrekening al gemaakt is.
Het is in ieder geval niet normaal dat Moonshadow geen schriftelijke bevestiging ontvangen heeft bij het openen van een termijndeposito.
Onlangs nog heb ik er ook geopend en binnen de paar dagen kreeg ik de bevestigingen reeds in mijn bus, en dat is altijd al zo geweest.
Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij hun administratie; of bij de postbedeling...
Hoe dan ook : er bestaat nog altijd de mogelijkheid om een print te maken van je verrichtingen en van je termijndeposito's.
Tenslotte sturen andere internetbanken ook geen schriftelijke uittreksels of bevestigingen : dat is dus geen reden om ongerust te zijn.
Onlangs nog heb ik er ook geopend en binnen de paar dagen kreeg ik de bevestigingen reeds in mijn bus, en dat is altijd al zo geweest.
Waarschijnlijk is er iets misgegaan bij hun administratie; of bij de postbedeling...
Hoe dan ook : er bestaat nog altijd de mogelijkheid om een print te maken van je verrichtingen en van je termijndeposito's.
Tenslotte sturen andere internetbanken ook geen schriftelijke uittreksels of bevestigingen : dat is dus geen reden om ongerust te zijn.
-
moonshadow
- Newbie

- Contacteer:
Ik heb inderdaad alles uitgeprint,zodat ik toch iets op papier heb mocht ik geen schriftelijk bewijs van hen meer ontvangen.
Spijtig voor CE ,maar dit werkt niet echt vertrouwelijk en stemt tot nadenken De concurrentie zal er wel bij varen.
Spijtig voor CE ,maar dit werkt niet echt vertrouwelijk en stemt tot nadenken De concurrentie zal er wel bij varen.
Voor mijn termijnrekeningen bij Rabobank krijg ik ook nooit schriftelijke bevestigingen.
Dat is toch normaal bij internetbanken : indien je alles op papier wenst, print je het zélf af.
Toevallig krijg ik van Credit Europe wél schriftelijke bevestigingen per post, maar dat vind ik eigenlijk overbodig, want ik print al mijn verrichtingen en overzichten onmiddellijk af.
Dat is toch normaal bij internetbanken : indien je alles op papier wenst, print je het zélf af.
Toevallig krijg ik van Credit Europe wél schriftelijke bevestigingen per post, maar dat vind ik eigenlijk overbodig, want ik print al mijn verrichtingen en overzichten onmiddellijk af.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
kostenbesparend voor de bank inderdaad.
(jij verbruikt je elektriciteit)
En... als er 'n probleem is passen ze hun gegevens aan en JIJ staat met lege handen, niets van bewijzen.
Ik heb dat hier al dikwijls gelezen... "Heeft er soms iemand die prospectus, heeft er iemand dit, heeft er iemand dat."
Een panne serieuze op je pc en je hebt nada. Een lakse generatie die vertrouwt op mensen en zaken die niet te vertrouwen zijn.
En... als er 'n probleem is passen ze hun gegevens aan en JIJ staat met lege handen, niets van bewijzen.
Ik heb dat hier al dikwijls gelezen... "Heeft er soms iemand die prospectus, heeft er iemand dit, heeft er iemand dat."
Een panne serieuze op je pc en je hebt nada. Een lakse generatie die vertrouwt op mensen en zaken die niet te vertrouwen zijn.
-
moonshadow
- Newbie

- Contacteer:
Als de normale regel bij CE is steeds een schriftelijke bevestiging op te sturen bij elke verrichting en men krijgt niets, dan is er ergens volgens mij wel een probleem.
Men mag me gerust ouderwets vinden
. Dat is immers iets wat alle generaties vóór ons ook al gedaan hebben : kinderen hebben altijd al gevonden dat hun ouders er ouderwetse opvattingen op na houden. Zo dacht ik ook over mijn ouders en grootouders toen ikzelf nog jong(er) was.
Maar ik verkies om alles wat met financiële zaken te maken heeft, ook op papier bij te houden.
Als ik even niet goed meer weet hoeveel er nog beschikbaar is op mijn (hoofd)zicht- of andere -rekeningen, ga ik rapper in een map kijken, dan daarvoor eerst een PC te moeten opstarten (die staat niet de ganse dag open want dat is namelijk milieuvriendelijk en kostenbesparend).
En bovendien is het mij al gebeurd dat mijn PC in herstelling is, of dat er geen internetverbinding is, of dat er een inlogprobleem bij de bank is, of dat er zelfs een elektriciteitspanne is.
Maar ik verkies om alles wat met financiële zaken te maken heeft, ook op papier bij te houden.
Als ik even niet goed meer weet hoeveel er nog beschikbaar is op mijn (hoofd)zicht- of andere -rekeningen, ga ik rapper in een map kijken, dan daarvoor eerst een PC te moeten opstarten (die staat niet de ganse dag open want dat is namelijk milieuvriendelijk en kostenbesparend).
En bovendien is het mij al gebeurd dat mijn PC in herstelling is, of dat er geen internetverbinding is, of dat er een inlogprobleem bij de bank is, of dat er zelfs een elektriciteitspanne is.
Niet bij élke verrichting ; maar 1 keer per maand als er verrichtingen gebeurd zijn op je spaarrekening, en bij de opening en bij de vervaldag van je termijnrekeningen.moonshadow schreef:Als de normale regel bij CE is steeds een schriftelijke bevestiging op te sturen bij elke verrichting en men krijgt niets, dan is er ergens volgens mij wel een probleem.
Maar het is niet omdat er iets is misgelopen met het versturen van hun post, dat het geld niet op je rekening staat.
En ben je zeker dat het niet bij de post verloren ging? Ik krijg namelijk regelmatig brieven in mijn bus die niet voor mij bestemd zijn, dus neem ik aan dat ook mijn brieven kunnen verloren gaan in de post.
-
moonshadow
- Newbie

- Contacteer:
Stel dat Bpost in de fout is gegaan,waarom beantwoord CE mijn email niet met :de bevestiging is verstuurd,misschien een foutje bij de postbedeling.Maar geen nood ,we sturen U een nieuwe bevestiging hiervan.
-
moonshadow
- Newbie

- Contacteer:
CE en Bpost hebben hun job gedaan,bevestiging is aangekomen.