Contract voor aardgas en elektriciteit
Re: Contract voor aardgas en elektriciteit
Pensioenbedragen noemen ontketent altijd een hetze tegen gepensioneerde ambtenaren.
-
anonymous9433
Wie geen leefloon krijgt, is dus automatisch een inbreker.Madame schreef: ↑5 november 2023, 09:26Voor u een vraag.
Voor mezelf een weet.
Kan zelfs nog sparen elke maand van mijn pensioen.
Vraag me wel af wat Sammy liever heeft een leefloon betalen of diezelfde als inbreker over de vloer.
Met wat geluk wordt hij opgepakt en mag Sammy voor zijn celstraf betalen.
Doordenkertje voor velen.
Welkom in de denkwereld van Madame/burgundy/platin/...
PS: valt iemand die een leefloon of een pensioen krijgt ook niet onder jouw definitie van "profiteur"?
-
Sammy2
Madame schreef: ↑5 november 2023, 09:26Voor u een vraag.
Voor mezelf een weet.
Kan zelfs nog sparen elke maand van mijn pensioen.
Vraag me wel af wat Sammy liever heeft een leefloon betalen of diezelfde als inbreker over de vloer.
Met wat geluk wordt hij opgepakt en mag Sammy voor zijn celstraf betalen.
Doordenkertje voor velen.
Madammeke, het is dikwijls een "en-en" verhaal: zowel leefloner als inbreker... Het één is een nevenjob en het andere een "extraatje"
Ik zit zelf bij Ecopower en ook al vind ik dit zelf niet leuk, het is een evolutie die overal zal plaatsvinden.Bonbon3993 schreef: ↑4 november 2023, 08:31 ik heb momenteel een contract bij ecopower , ik heb zonnepanelen en een analoge teller
verbruik vorig jaar 0 kwh dagteller +- 450 kwh nachtteller
Nu komt daar volgend jaar +- 200 euro aan forfetaire kost bij ivm mijn zonnepanelen ,
heeft iemand dezelfde situatie en al eens bekeken of je elders zonder die kost goedkoper uitkomt ?
Wellicht zal onze monopolist Engie lachen aangezien vele klanten van Ecopower en anderen eerst naar hun zullen switchen.
Zij hebben genoeg buffer met hun kerncentrales om die exaburate kosten voor meer/minder afname van de prognose te levellen.
Ecopower (en andere kleinen) kunnen dit niet.
Dus binnenkort heeft iedereen het aan zijn been.
En inderdaad... Combi zonnepanelen en analoge meter gebruiken het net gratis als buffer batterij, terwijl diegene zonder de combi hier voor dienen te betalen