Corona Keytrade Bank Watermaal Bosvoorde
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Corona Keytrade Bank Watermaal Bosvoorde
Vandaag, 26 oktober, sta ik omstreeks 11u bij de hoofdzetel van Keytradebank in Watermaal-Bosvoorde om een en ander te regelen. Zaken die best ter plaatse besproken moeten worden. Openingsuren op officiële website zijn Ma. tot en met Vr van 9u tot 16u. Dus, met mijn papieren onder de arm rij ik er naartoe! De reis met de wagen neemt ongeveer een uur in beslag want veel kantoren zijn er niet van deze bank wat de service sowieso al niet ten goede komt. Aangekomen en voor de slagboom staande meldt men mij poepsimpel dat de bank in oktober maandag en vrijdag gesloten zal zijn! Niets van informatie of aanpassingen op website hieromtrent!! Als de directie en het personeel niet de verantwoordelijkheid en motivatie heeft om dit ook op de officiële website te vermelden om alzo nutteloze afstanden alsook tijdverlies te vermijden kan ik daar maar één conclusie aan koppelen! Deze bank heeft geen respect voor de klant en zal mijn spaargeld zien versluizen naar een andere instelling...!! Zijn er überhaupt nog bankbedrijven met gemotiveerd personeel...!?
Re: Corona Keytrade Bank Watermaal Bosvoorde
Voor zulke zaken maak je toch altijd eerste een afspraak?
Heeft zelfs niks met Corona te maken.
Heeft zelfs niks met Corona te maken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Sinds maanden staat op de Keytrade website een melding "COVID-19: samen gaan we voor minimale impact Lees meer"
Als je geen afspraak had, dan zou ik zeggen: eigen schuld?
Op dit moment is bij alles waar je een voet binnen wilt wandelen opletten geblazen dat je hun specifieke regeltjes volgt van Corona. Dan kan je het hen niet kwalijk nemen dat ze verplichten om een afspraak te maken (wat veel bedrijven doen) en op hun website niet specifiek zeggen dat ze nu maandag en vrijdag niet open zijn (had je een afspraak gemaakt zou je dit te weten zijn gekomen).
Kans is immers groot dat je op dinsdag ook niet binnen zou mogen als je geen afspraak zou hebben, want lage bezetting in personeel en je komt onaangekondigd.
En op hun Contact pagina staatTelewerk
Er geldt telewerk voor zo veel mogelijk collega’s. Een gelimiteerd aantal werkt voorlopig wel nog in ons gebouw. Dit louter om organisatorische redenen en uiteraard in de meest optimale omstandigheden. Tel daarbij nog de medewerkers die opvang dienen te voorzien voor hun kinderen en u begrijpt allicht dat onze bezetting er volledig anders uitziet dan normaal. Een praktisch gevolg hiervan is dat de verwerking van vragen iets langer kan duren.
Dan mijn vraag, was je bezoek aangekondigd (had je dus een afspraak)? Of was het doel om even onaangekondigd aan hun deur te staan?Kom eens langs
Onze kantoren zijn open van maandag tot en met vrijdag tussen 9 en 16 uur. Maak een afspraak met één van onze medewerkers op
+32 (0) 2 679 90 00.
Als je geen afspraak had, dan zou ik zeggen: eigen schuld?
Op dit moment is bij alles waar je een voet binnen wilt wandelen opletten geblazen dat je hun specifieke regeltjes volgt van Corona. Dan kan je het hen niet kwalijk nemen dat ze verplichten om een afspraak te maken (wat veel bedrijven doen) en op hun website niet specifiek zeggen dat ze nu maandag en vrijdag niet open zijn (had je een afspraak gemaakt zou je dit te weten zijn gekomen).
Kans is immers groot dat je op dinsdag ook niet binnen zou mogen als je geen afspraak zou hebben, want lage bezetting in personeel en je komt onaangekondigd.
Dat is geen uitleg die goedmaakt dat je moet verzwijgen dat kantoren maandag en vrijdag gesloten zijn. Er verschijnt vandaag GEOPEND als je de website NU opent!! Website dient klaar en duidelijk de toestand wanneer men hem bezoekt hetzij “geopend” hetzij “gesloten” te vermelden! Dat is toch zo klaar als een klontje...!
Dus.... je had geen afspraak 
Voor hetzelfde geld had die persoon aan de slagbomen gezegd: wij zijn open maar je hebt geen afspraak dus ik kan je niet binnen laten.
Je mag uithalen naar de support van Keytrade (en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat die best beter kan) maar dat hun website niet zegt dat ze uitzonderlijk gesloten zijn op maandag en vrijdag kan je hen niet kwalijk nemen. Ze verplichten dat je een afspraak maakt dus verwachten ze geen onverwacht bezoek, waarom dan moeite doen om die website aan te passen?
Het is een online bank met het nadeel dat ze geen echt kantoor hebben waar je om de haverklap binnen kan wandelen.
Voor hetzelfde geld had die persoon aan de slagbomen gezegd: wij zijn open maar je hebt geen afspraak dus ik kan je niet binnen laten.
Je mag uithalen naar de support van Keytrade (en ik spreek uit ervaring als ik zeg dat die best beter kan) maar dat hun website niet zegt dat ze uitzonderlijk gesloten zijn op maandag en vrijdag kan je hen niet kwalijk nemen. Ze verplichten dat je een afspraak maakt dus verwachten ze geen onverwacht bezoek, waarom dan moeite doen om die website aan te passen?
Het is een online bank met het nadeel dat ze geen echt kantoor hebben waar je om de haverklap binnen kan wandelen.
Met de corona is er GEEN enkel bedrijf waar je nog zonder afspraak binnenraakt ( terecht )
De aangepaste openingsuren van hun agentschap staan sinds begin oktober in je berichten.
Je moet die dan wel lezen natuurlijk.

Laatst gewijzigd door guest2803 op 26 oktober 2020, 16:09, 7 keer totaal gewijzigd.
Ja ik denk wel dat je daar sowieso altijd een afspraak nodig hebt...
Vroeger werkte ik op hetzelfde verdiep als hun kantoor, er vlak naast
Ik ben daar 1 keer binnen geweest, omdat de post een brief voor hun bij ons had gestoken
Dus ik stapte daar met die brief naar binnen, ging naar die desk.
Nog voor ik aan die desk toekwam roepte die vrouw naar mij "als het is voor een rekening te openen, dan moet je dat maar online doen"
dus ik: euh...nee...ik heb hier een brief voor jullie...
zij; ah...ok...
Dus zo graag zien ze daar niet graag volk komen volgens mij :p
Vroeger werkte ik op hetzelfde verdiep als hun kantoor, er vlak naast
Ik ben daar 1 keer binnen geweest, omdat de post een brief voor hun bij ons had gestoken
Dus ik stapte daar met die brief naar binnen, ging naar die desk.
Nog voor ik aan die desk toekwam roepte die vrouw naar mij "als het is voor een rekening te openen, dan moet je dat maar online doen"
dus ik: euh...nee...ik heb hier een brief voor jullie...
zij; ah...ok...
Dus zo graag zien ze daar niet graag volk komen volgens mij :p
Ik denk dat hier niemand DUIDELIJKE communicatie nog hoog in het vaandel draagt! Ja, vervaging van normen en waarden zit diep in onze samenleving geworteld. Jammer maar we zullen er mee moeten leren leven denk ik dan...! Zal me maar bij de oppervlakkigen aansluiten zeker. Jammer maar helaas...! Van bank verander ik sowieso...! 
Ik gok dat ik weet wat de auteur heeft gezien. Als je in Google "Keytrade" zoekt, dan staat daar "nu geopend" en het adres op basis van de inhoud hun website. Google denkt dat het een "winkel" is als een ander en zegt er niet expliciet bij dat afspraak maken verplicht is.
Die persoon aan de receptie zal ongetwijfeld meteen de assumptie nemen dat iemand een rekening wilt openen als je er binnen wandelt omdat het misschien in 90% van de tijd ook zo is.
Die persoon aan de receptie zal ongetwijfeld meteen de assumptie nemen dat iemand een rekening wilt openen als je er binnen wandelt omdat het misschien in 90% van de tijd ook zo is.
Ik dacht dat iedereen al lang wist dat alle banken, sinds de lockdown in maart, alleen nog op afspraak werken (behalve misschien uitzonderingen).
Bovendien zou ik niet weten waarom dat anders zou zijn bij een online-bank die slechts 1 kantoor heeft in ons land (en die trouwens altijd al op afspraak werkte).
https://www.keytradebank.be/nl/contact
Bovendien zou ik niet weten waarom dat anders zou zijn bij een online-bank die slechts 1 kantoor heeft in ons land (en die trouwens altijd al op afspraak werkte).
https://www.keytradebank.be/nl/contact
Kom eens langs
Onze kantoren zijn open van maandag tot en met vrijdag tussen 9 en 16 uur. Maak een afspraak met één van onze medewerkers op
+32 (0) 2 679 90 00.
Ons adres:
Keytrade Bank, Belgisch bijkantoor van Arkéa Direct Bank NV (Frankrijk)
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Inderdaad. Dat is zo.
Ik ben weliswaar geen fan (meer) van Keytradebank, maar er staat wel duidelijk op hun website dat ze op afspraak werken. En voor de coronacrisis was dat ook zo.
In de buurt waar ik woon, zijn er nog heel weinig instellingen die zonder afspraak werken. Ik zie hier alleen nog lange rijen staan bij Bpostbank. Maar dat is waarschijnlijk een uitzondering door de aard van hun opdracht.
Ik ben weliswaar geen fan (meer) van Keytradebank, maar er staat wel duidelijk op hun website dat ze op afspraak werken. En voor de coronacrisis was dat ook zo.
In de buurt waar ik woon, zijn er nog heel weinig instellingen die zonder afspraak werken. Ik zie hier alleen nog lange rijen staan bij Bpostbank. Maar dat is waarschijnlijk een uitzondering door de aard van hun opdracht.
Ik weet niet hoe het nu zit, maar voor de zomervakantie was het "op afspraak werken" zelfs opgelegd door Febelfin.