Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona-virus.

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
14493 berichten
  • Pagina 731 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 729
  • 730
  • 731
  • 732
  • 733
  • …
  • 967
  • Volgende
aston
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer aston
Verstuur privébericht

Re: Corona-virus.

• Citeer

Bericht door aston » 28 februari 2021, 22:45

geo schreef: ↑28 februari 2021, 19:57 Laten we het privé leven van personen buiten de commentaar laten a.u.b. Dit brengt niets bij aan de discussie.
Volledig mee eens.

Vind trouwens dat mevrouw Vlieghe één van de weinige is die duidelijke correcte uitleg geeft, oprecht overkomt en consequent is. Wat niet éénvoudig is in al die wespennesten van adviesraden en politieke belangen.
Daarom dien je het nog niet eens te zijn met haar.

Het is de politiek die de scholen dicht wilde in de 1ste golf (lag te gevoelig), daardoor had wel de 2e golf minder intens kunnen zijn. De politiek die als het hun goed uitkwam haar mening gebruikte, misbruikte of verdraaide.
De politiek (in wallonië) dan haar als persoonlijke schietschijf gebruikte omdat ze mekaar niet te veel pijn wilden doen.

De politiek die na 12 maanden niet wil duidelijk maken welke risico's (hoeveel bijkomende doden/zieken) ze willen aanvaarden. Krijgen ze niet over hun lippen blijkbaar. Pas dan kan je beleid voeren en zaken toelaten/verbieden.
Zij adviseert. Een aantal ministers hebben het blijkbaar moeilijk om daarna zelf kritisch te denken, keuzes te maken , eigen verantwoordelijkheid op te nemen.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 28 februari 2021, 23:06

Alle vaccins van J&J zullen eerst naar de Verenigde Staten gaan dankzij de Defense Production Act van 1950. In feite zitten Belgische en Europese politici non-stop te liegen ...
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 28 februari 2021, 23:07

E10ne schreef: ↑28 februari 2021, 16:59 Gedurende deze tocht een 3 tal pop_ups tegengekomen. In één daarvan ook gestopt en koffie gedronken.
Welk een hoeveelheid volk per pop_up aanwezig was is ongelooflijk.
In allen stonden de mensen dicht op elkaar aan te schuiven, wel met mondmasker, maar het was een zeer kleine 1,5m.
Daarna stonden de mensen in de onmiddellijke omgeving van de pop_up hun koffie, pannekoek, wafel, .. te nuttigen.
Als je deze taferelen ziet vraag ik me toch af, in de huidige omstandigheden, of het niet veel veiliger is de horeca (al dan niet beperkt) open te houden?
Je kon er ook voor gekozen hebben om NIET te stoppen in die pop-up.
Het doet me een beetje denken aan al die mensen die klagen dat er teveel toeristen zijn op een toeristische plaats terwijl ze er zelf als toerist zijn en de hoop vergroten ... duh ... ::)
E10ne schreef: ↑28 februari 2021, 16:59 Persoonlijk voelt het of de heren van het overlegcomité ons bewust en graag gijzelen, heb met omstaanders gesproken en ook bij hen voelde het zo aan.
Inderdaad, het is een groot complot van de overheid om ons klein te houden, alle middelen zijn goed ... die cijfers : allemaal leugens ... ken jij iemand die corona heeft gehad ? Ik niet. Ik zal het u zeggen, het zijn de Amerikanen die het gefabriceerd hebben en het losgelaten hebben op een Chinese markt zodat ze de schuld op de Chinezen konden steken en intussen zelf groot geld konden verdienen met vaccins ... ik zal ik het u zeggen, er zit hier meer achter, enzovoorts, enzovoorts ...

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 28 februari 2021, 23:18

Dixit schreef: ↑28 februari 2021, 17:24 Maar elke keer als ik Dokter Erika zie, denk ik: "Jij hebt je scheiding nog altijd niet verwerkt. En je laat het hele land ervoor boeten."
Wat voor reactie is dat ::) ...

Los van jouw reactie, ze heeft trouwens groot gelijk, misschien is corona maar een eerste probeersel van de virussen, wat bij the big one ... ebola met asymptomatische airborn verspreiding en een 50% mortaliteit (ik zeg maar iets) ... gaan we dan ook met z'n allen zitten bleiten omdat we ons niet dronken kunnen zuipen op café, omdat we niet een beetje kunnen roepen hoe onbekwaam de scheidsrechter wel niet is op een voetbalmatch, ... we zijn als maatschappij een bende rotverwende kleine kinderen ... en we krijgen eens een jaartje niet wat we willen om de gezondheidszorg overeind te houden ... groot drama, de kindjes zijn boos en verdrietig. ::)

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 28 februari 2021, 23:20

Amerikaanse bedrijven die beschermingsmateriaal produceren of ze kunnen door de overheid worden opgelegd om dit te produceren en dat is in het begin van de pandemie ook zo geweest moeten altijd eerst de Amerikanen voorzien dankzij deze wet. Het merendeel van de vaccins zal naar de VS gaan.

De Corona-pandemie toont perfect aan dat de EU een nutteloos, bureaucratisch en geldverslindend apparaat is.Grote delen van het Europese continent werden eind jaren '30 begin jaren '40 vertrappeld door de Wehrmacht en Luftwaffe van Hitler. We zijn nu in oorlog met het virus, en weeral hinkt het Europese continent en nu in de de vorm van de EU achterop. De Amerikanen en Britten staan er toch weer als het moet. Daar lopen de vaccinaties als een trein.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 1 maart 2021, 05:51

geebee schreef: ↑28 februari 2021, 23:07
E10ne schreef: ↑28 februari 2021, 16:59 Gedurende deze tocht een 3 tal pop_ups tegengekomen. In één daarvan ook gestopt en koffie gedronken.
In allen stonden de mensen dicht op elkaar aan te schuiven, wel met mondmasker, maar het was een zeer kleine 1,5m.
Daarna stonden de mensen in de onmiddellijke omgeving van de pop_up hun koffie, pannekoek, wafel, .. te nuttigen.
Als je deze taferelen ziet vraag ik me toch af, in de huidige omstandigheden, of het niet veel veiliger is de horeca (al dan niet beperkt) open te houden?
Je kon er ook voor gekozen hebben om NIET te stoppen in die pop-up.
Het doet me een beetje denken aan al die mensen die klagen dat er teveel toeristen zijn op een toeristische plaats terwijl ze er zelf als toerist zijn en de hoop vergroten ... duh ... ::)
E10ne schreef: ↑28 februari 2021, 16:59 Persoonlijk voelt het of de heren van het overlegcomité ons bewust en graag gijzelen, heb met omstaanders gesproken en ook bij hen voelde het zo aan.
Inderdaad, het is een groot complot van de overheid om ons klein te houden, alle middelen zijn goed ... die cijfers : allemaal leugens ... ken jij iemand die corona heeft gehad ? Ik niet. Ik zal het u zeggen, het zijn de Amerikanen die het gefabriceerd hebben en het losgelaten hebben op een Chinese markt zodat ze de schuld op de Chinezen konden steken en intussen zelf groot geld konden verdienen met vaccins ... ik zal ik het u zeggen, er zit hier meer achter, enzovoorts, enzovoorts ...
Ja klopt. Het is allemaal 1 groot complot om ons onder de knoet te houden. Ik ken niemand die Corona heeft (gehad). Mijn buurvrouw is gestorven omdat ze al 72 was. Te oud, weg ermee. 10 procent van mijn collega's is ziek geweest maar dat is gewoon omdat ze te lui waren om te komen werken. Alle diensten die daardoor in quarantaine moesten is omdat de bazen ons thuis willen opsluiten. Wat me ook opviel is telkens wanneer de cijfers onder een bepaald niveau dalen zie ik vliegtuigen over vliegen. Volgens mij dumpen die extra virus in de lucht waardoor de cijfers weer stijgen. Ik ken mensen die al gevaccineerd zijn en die geven nu licht in het donker.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 1 maart 2021, 07:39

De mensen zijn het gewoon beu en nemen de politiek niet meer serieus.

- De horeca is al maanden gesloten, maar mensen zitten wel nog op elkaar gepropt op overvolle treinen en bussen, wat is het verschil?

- Op telewerken wordt niet of amper gecontroleerd

- Grenscontroles? Via secundaire wegen is het perfect mogelijk om dagelijks Nederland, Frankrijk of Duitsland binnen te rijden

- sneltesten à volonté? ??? ???

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 1 maart 2021, 07:49

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210228_95210488

En een eerste politieke paljas zal het ook nog eens zeggen.

Politici zouden beter eens iets doen om hun steden en gemeenten proper te houden en extra mensen inschakelen. Het is uiteraard aan de burger om geen afval op straat te dumpen. Maar wat extra toezicht op sluikstorten mag, en de reinigingsdiensten mogen ook wat meer uitrukken. Parken, straten en pleintjes zijn quasi overal echte vuilnisbelten geworden.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 1 maart 2021, 07:53

GroupB schreef: ↑1 maart 2021, 07:49 https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210228_95210488

Politici zouden beter eens iets doen om hun steden en gemeenten proper te houden en extra mensen inschakelen. Het is uiteraard aan de burger om geen afval op straat te dumpen. Maar wat extra toezicht op sluikstorten mag, en de reinigingsdiensten mogen ook wat meer uitrukken. Parken, straten en pleintjes zijn quasi overal echte vuilnisbelten geworden.

Moest ik burgemeester zijn, ik liet het gewoon liggen zodat ze 's anderendaags in hun eigen vuiligheid kunnen gaan zitten.
Het is gewoon opvoeding jongen. Mijn gasten laten geen papiertje op straat liggen omdat ze zo opgevoed zijn.

amturingas
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door amturingas » 1 maart 2021, 07:55

E10ne schreef: ↑28 februari 2021, 16:59 Waar zit de logica?
Waar zit het gezond boerenverstand?
In elk geval niet bij jou ...
Gedurende deze tocht een 3 tal pop_ups tegengekomen. In één daarvan ook gestopt en koffie gedronken.
Ongelooflijk dwaas, bedoel je ongetwijfeld.

En de bewindvoerders maar proberen te hopen op gezond verstand bij de burgers.

Persoonlijk voelt het of de heren van het overlegcomité ons bewust en graag gijzelen, heb met omstaanders gesproken en ook bij hen voelde het zo aan.
Als je in een pop-up samenkomt met een hoop andere corona-ontkenners, en corona-complottisten, welke mening had je dan verwacht daar te horen?

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 1 maart 2021, 08:02

geebee schreef: ↑28 februari 2021, 23:18 Los van jouw reactie, ze heeft trouwens groot gelijk, misschien is corona maar een eerste probeersel van de virussen, wat bij the big one ... ebola met asymptomatische airborn verspreiding en een 50% mortaliteit (ik zeg maar iets)
Wat een doodsangsten moet jij toch uitstaan zeg, zelfs nu er verschillende vaccins zijn, de WZC zo goed als volledig gevaccineerd zijn, over een paar maand risico gevallen en ouderen hun spuit hebben, toch nog volop aan angstverspreiding en doemdenken doen. Geen probleem dat je jezelf opsluit en afzondert maar blijf een beetje realistisch hé, ondanks al die onverantwoorde contacten, open scholen, volkssamenkomsten, reizen, enz... blijft de epidemie mooi onder controle. Die derde golf ging er twee maand geleden met het openen van de scholen met zekerheid komen hé, weet je nog, tot nu toe niks van gezien. Er is wellicht al een ruim deel van de bevolking immuun en dat deel neemt nog toe door vaccinatie, dat zal wel de voornaamste reden zijn dat ondanks het lossen en minder strikt opvolgen van de regeltjes de zaak toch beheersbaar blijft.

Tip: kijk eens wat minder naar de virologen programma's op TV (het nieuws en zowat alle praatprogramma's)

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 1 maart 2021, 08:08

GroupB schreef: ↑1 maart 2021, 07:39 De mensen zijn het gewoon beu en nemen de politiek niet meer serieus.

- De horeca is al maanden gesloten, maar mensen zitten wel nog op elkaar gepropt op overvolle treinen en bussen, wat is het verschil?
Alles wat je wel toelaat betekent meer contacten.
Meer contacten betekent meer besmettingen >> ziekenhuisopnames >> overlijdens.

De trein nemen met veel mensen wordt voorlopig nog wel toegelaten omdat mensen naar hun werk zouden geraken. Dat van naar zee moet om commerciële redenen gebeurd zijn bij de NMBS en omdat de linkerteen zich ook weer niet echt veel aantrekt van wat de rechterhand doet.

De horeca toelaten is op dit moment alles behalve een aangewezen stap aangezien er weer een stijging van het aantal ziekenhuisopnames is. Er is begonnen met vaccineren. We zouden nu op weg moeten zijn naar een uitweg. Alleen zijn er niet genoeg vaccins om 100 procent snelheid te halen (eerder 15 procent nu).

Ik zou denken dat daar maar heel weinig gezond verstand voor nodig is, om dat te snappen.
Veel Belgen beschikken zelfs niet over dat minimaal kleine beetje gezond verstand.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 1 maart 2021, 08:10

anonymous schreef: ↑1 maart 2021, 07:53
GroupB schreef: ↑1 maart 2021, 07:49 https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210228_95210488

Moest ik burgemeester zijn, ik liet het gewoon liggen zodat ze 's anderendaags in hun eigen vuiligheid kunnen gaan zitten.
Het is gewoon opvoeding jongen. Mijn gasten laten geen papiertje op straat liggen omdat ze zo opgevoed zijn.
Het is zeker opvoeding, maar volle vuilnisbakken en overvolle glasbollen zijn geen goed signaal. Als de mensen meer thuis zitten en massaal gaan wandelen fietsen geraken ze ook sneller vol. Het is maar een kleintje om de plannen wat aan te passen.

GroupB
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door GroupB » 1 maart 2021, 08:23

De mensen beginnen te beseffen dat dit niet meer over volksgezondheid alleen gaat. Onnozele politieke spelletjes op het allerhoogste niveau. Er is hier geen perspectief.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 1 maart 2021, 08:47

GroupB schreef: ↑1 maart 2021, 08:23 De mensen beginnen te beseffen dat dit niet meer over volksgezondheid alleen gaat. Onnozele politieke spelletjes op het allerhoogste niveau. Er is hier geen perspectief.
Het is niet omdat er geen perspectief gegeven wordt, dat er geen is hé. Hoe hard de angstzaaiers ook hun best doen, het is enkel nog een kwestie van tijd voordat er genoeg immuniteit onder de bevolking is, eenmaal de ziekenhuis cijfers blijven afnemen is er geen houden meer aan, ofwel krijgen we onze vrijheden terug ofwel zegt iedereen op een gegeven moment foert.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

14493 berichten
  • Pagina 731 van 967
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 729
  • 730
  • 731
  • 732
  • 733
  • …
  • 967
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy