Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Inderdaad. Dit forum is niet de MVR-fanclub, maar eigenlijk zegt die op kalme wijze logische dingen. En af en toe hangt hij de clown uit bij Rad van Fortuin en/of de plaatselijke markt.GroupB schreef: ↑28 februari 2021, 15:40 Misschien moeten we de bekwaamheid van de virologen en politici eens in vraag stellen? Ze komen heel vaak op tv, maar zeggen weinig of stellen weinig concreet voor.
Eerste lockdown was volledig te begrijpen, maar binnen 14 dagen leven we al een jaar met Corona en eerlijk het loopt voor geen meter. Deze morgen Vlieghe in De Zevende Dag gezien, gewoon om slecht van te komen.
Maar elke keer als ik Dokter Erika zie, denk ik: "Jij hebt je scheiding nog altijd niet verwerkt. En je laat het hele land ervoor boeten."
Mwoh...Mensen lappen de maatregelen aan hun laars omdat ze gewoon geen vertrouwen hebben in het beleid. Jongeren die na een blokperiode samentroepen kan je ze ongelijk geven??
Elke keer als ik mijzelf op die gedachten betrap, dan denk ik, dat ik mijzelf wel eens te pakken zou kunnen nemen met het niet volgen van de maatregelen.
Ofwel verhoog ik de kans om op mijn buik op de IC te belanden. Ofwel krijg ik een pukkieboete. Of beide tegelijk - het Belgisch gerecht is prima in staat om dat 3 jaar na overlijden de nabestaanden een pukkieboete in de mik te schuiven.
En de Totaal Debiele maatregelen zijn er nu toch wel een beetje uit ?
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Wat is dan de reden dat ze niet vaccineren?
- complot van Opus Dei
- complot van de Vrijmetselaars
- complot van de zeescouts
- complot van de Russen
- complot van de Chinezen
- complot van de Amerikanen
- complot van de Walen
- complot van Berlusconi
- complot van Margriet Hermans
Of nog iets anders?
Zou het niet weten, maar zal misschien wel tevoorschijn komen als al die gegeven cadeautjes moeten betaald worden?amturingas schreef: ↑28 februari 2021, 17:26Wat is dan de reden dat ze niet vaccineren?
- complot van Opus Dei
- complot van de Russen
- complot van de Walen
- complot van Berlusconi
Of nog iets anders?
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Off topic: Nog eventjes een voorbeeld van onze incompetente politici en niet Corona-gerelateerd:
https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2 ... ssion=true
Terug een totale miskoop en verspilling van ons geld. Een zeer goed vliegtuig, maar de Belgische luchtmacht heeft nood aan een snelle wendbare jager en dat is de F35 totaal niet.
De onkunde zit overal!!!
https://www.forbes.com/sites/davidaxe/2 ... ssion=true
Terug een totale miskoop en verspilling van ons geld. Een zeer goed vliegtuig, maar de Belgische luchtmacht heeft nood aan een snelle wendbare jager en dat is de F35 totaal niet.
De onkunde zit overal!!!
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Wist niet dat Vlieghe is gescheiden thx voor de infoDixit schreef: ↑28 februari 2021, 17:24Inderdaad. Dit forum is niet de MVR-fanclub, maar eigenlijk zegt die op kalme wijze logische dingen. En af en toe hangt hij de clown uit bij Rad van Fortuin en/of de plaatselijke markt.GroupB schreef: ↑28 februari 2021, 15:40 Misschien moeten we de bekwaamheid van de virologen en politici eens in vraag stellen? Ze komen heel vaak op tv, maar zeggen weinig of stellen weinig concreet voor.
Eerste lockdown was volledig te begrijpen, maar binnen 14 dagen leven we al een jaar met Corona en eerlijk het loopt voor geen meter. Deze morgen Vlieghe in De Zevende Dag gezien, gewoon om slecht van te komen.
Maar elke keer als ik Dokter Erika zie, denk ik: "Jij hebt je scheiding nog altijd niet verwerkt. En je laat het hele land ervoor boeten."
Mwoh...Mensen lappen de maatregelen aan hun laars omdat ze gewoon geen vertrouwen hebben in het beleid. Jongeren die na een blokperiode samentroepen kan je ze ongelijk geven??
Elke keer als ik mijzelf op die gedachten betrap, dan denk ik, dat ik mijzelf wel eens te pakken zou kunnen nemen met het niet volgen van de maatregelen.
Ofwel verhoog ik de kans om op mijn buik op de IC te belanden. Ofwel krijg ik een pukkieboete. Of beide tegelijk - het Belgisch gerecht is prima in staat om dat 3 jaar na overlijden de nabestaanden een pukkieboete in de mik te schuiven.
En de Totaal Debiele maatregelen zijn er nu toch wel een beetje uit ?
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Geen rare vormen gezien in je theeblaadjes of de wolken? Een drietand, dubbele slang, een cycloon?
Zijn allemaal tekenen dat het hele land moet boeten
Laatst gewijzigd door amturingas op 28 februari 2021, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Ik probeer je redenering te volgen.E10ne schreef: ↑28 februari 2021, 17:34Zou het niet weten, maar zal misschien wel tevoorschijn komen als al die gegeven cadeautjes moeten betaald worden?amturingas schreef: ↑28 februari 2021, 17:26
Wat is dan de reden dat ze niet vaccineren?
- complot van Opus Dei
- complot van de Russen
- complot van de Walen
- complot van Berlusconi
Of nog iets anders?
Je bent ervan overtuigd dat er een complot is. Maar je weet niet van wie, waarom, hoe, waar, wanneer, met welk doel.
Maar in elk geval: er is een complot. Dat weet je heel zeker.
Stel voor dat we het doodzwijgen zoals het VB, ook hier op Spaargids.
'Wat niet gepubliceerd wordt, bestaat niet'. (Wijsheid van Lenin, Mao, Pol Pot, ... tot Verafstoodt en De Schandaert).
Vlieghe kwam zeer kregelig over. Afijn als ze alleen is .. misschien moet ze eens goed gesmeerd worden 
Laten we het privé leven van personen buiten de commentaar laten a.u.b. Dit brengt niets bij aan de discussie.
Goed next. In Kortrijk veel volk op straat voor de koers
Obersturmführer Decaluwé is niet tevreden.
In Luik mocht vandaag ook wat meer.
Volgend weekend ook eens een feestje geven, zolang de bezoekers Bengaals vuur, vlaggen meenemen en het niet zo lang duurt mag het blijkbaar. "500 of 2000" vrije plaatsen, ik kan de grootte van mijn tuin moeilijk inschatten
Volgend weekend ook eens een feestje geven, zolang de bezoekers Bengaals vuur, vlaggen meenemen en het niet zo lang duurt mag het blijkbaar. "500 of 2000" vrije plaatsen, ik kan de grootte van mijn tuin moeilijk inschatten
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Volledig mee eens.
Vind trouwens dat mevrouw Vlieghe één van de weinige is die duidelijke correcte uitleg geeft, oprecht overkomt en consequent is. Wat niet éénvoudig is in al die wespennesten van adviesraden en politieke belangen.
Daarom dien je het nog niet eens te zijn met haar.
Het is de politiek die de scholen dicht wilde in de 1ste golf (lag te gevoelig), daardoor had wel de 2e golf minder intens kunnen zijn. De politiek die als het hun goed uitkwam haar mening gebruikte, misbruikte of verdraaide.
De politiek (in wallonië) dan haar als persoonlijke schietschijf gebruikte omdat ze mekaar niet te veel pijn wilden doen.
De politiek die na 12 maanden niet wil duidelijk maken welke risico's (hoeveel bijkomende doden/zieken) ze willen aanvaarden. Krijgen ze niet over hun lippen blijkbaar. Pas dan kan je beleid voeren en zaken toelaten/verbieden.