Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Ik had gehoopt om op mijn 60ste geherstructureerd te worden zodat ik kon gaan doppen maar dat zit er blijkbaar niet in. Dus zit er niets anders op dan zelf mijn ontslag te geven en die 6 jaar met mijn eigen middelen te overbruggen. De vrijheid die je dan hebt is onbetaalbaar....
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het duurt een tijdje vooraleer je de verfijnde humor van Brembos snapt. Ik neem alles terug wat ik ooit van hem hebt gezegd. Het betreft een parodieaccount die je moet leren appreciëren. Een schoolvoorbeeld van een acquired taste.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Verbannen Gebruiker
Nu zijn we hier al ver gekomen.
Past er eentje ongegeneerd de tekst van een ander aan, zodat het lijkt alsof zijn eigen interpretatie dan uit de pen van een ander komt, per vergissing neem ik aan, waarop een ander niet kan wachten om dat nog eens verkeerd te quoten en commentaar te geven op een tekst die de eerste nooit zo geschreven werd door de oorspronkelijke auteur.
Dat laatste uiteraard niet per vergissing maar waarschijnlijk weer om te lachen.
Past er eentje ongegeneerd de tekst van een ander aan, zodat het lijkt alsof zijn eigen interpretatie dan uit de pen van een ander komt, per vergissing neem ik aan, waarop een ander niet kan wachten om dat nog eens verkeerd te quoten en commentaar te geven op een tekst die de eerste nooit zo geschreven werd door de oorspronkelijke auteur.
Dat laatste uiteraard niet per vergissing maar waarschijnlijk weer om te lachen.
-
- Verbannen Gebruiker
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zover had ik het niet gezocht, dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijn.David_DeWa schreef: ↑13 juni 2021, 20:37 Past er eentje ongegeneerd de tekst van een ander aan, zodat het lijkt alsof zijn eigen interpretatie dan uit de pen van een ander komt
Maar goed, om alle verdenkingen uit te sluiten, heb ik mijn post aangepast

Misschien heb je wel een punt dat het verwarrend kan zijn als er verder gequote wordt.
Ik snap het nog niet. Daarom dat het niet verkrijgen van zijn vervroegd pensioen voor mij karma is.CarpeNoctem schreef: ↑13 juni 2021, 19:48Het duurt een tijdje vooraleer je de verfijnde humor van Brembos snapt. Ik neem alles terug wat ik ooit van hem hebt gezegd. Het betreft een parodieaccount die je moet leren appreciëren. Een schoolvoorbeeld van een acquired taste.

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dit is het internet, you can be whoever you want to be. Brembos speelt hier steeds het volbloed profiteurke die de gul manna rondstrooiende politici met meneer aanspreekt, terwijl hij in werkelijkheid een hardwerkende zelfstandige is die nog nooit een Euro van de overheid heeft aangenomen en dat ook niet zinnens is.
Of zoiets

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Zoiets. Brembos, Figuur.
Daar laat ik het momenteel bij.
Daar laat ik het momenteel bij.

-
- Verbannen Gebruiker
Top.EarthNvstr1 schreef: ↑13 juni 2021, 21:04 Zover had ik het niet gezocht, dacht dat zoiets wel duidelijk zou zijn.
Maar goed, om alle verdenkingen uit te sluiten, heb ik mijn post aangepast
Misschien heb je wel een punt dat het verwarrend kan zijn als er verder gequote wordt.
-
- Verbannen Gebruiker
Hoe lang men immuun is na een vaccinatie is nog niet onomstotelijk vastgesteld. Het is dus voorbarig te spreken over een langdurige immuniteit. Ook is niet iedereen of een voldoende grote groep al volledig gevaccineerd. Er is dus ook nog geen groepsimmuniteit.Charlesvdw schreef: ↑11 juni 2021, 23:41 Nu zijn veel mensen langdurig immuun, hetzij door infectie, hetzij door vaccinatie. De vergelijking met het verleden gaat totaal niet op.
In het UK loopt men ver vooruit op inzake vaccinatie. Maar daar hebben ze het wel begrepen. Onder druk van stijgende besmettingscijfers, vooral bij jongeren, is de bevrijdingsdag, er al met vier weken uitgesteld.
De situatie in Israël is geen goede vergelijkingsmaat gezien de situatie er totaal anders is. Het is een op militaire leest geschoeide staat en geen open samenleving meer.
Ik heb gisteren mijn vaccinatie-uitnodiging gehad, voor eind deze maand
Ik zal dus mijn bezittingen moeten verdelen onder mijn liefste vrienden, aangezien we in het hiernamaals hier niks mee zijn.
Haelewyn krijgt alvast mijn panini-stickerboek over (TV-)virologen. het is bijna compleet, ik mankeer alleen nog een 2-tal.
Ik zou zeggen, ik laat hem mijn voorraad legerkoeken, maar ik beloofde die al aan Jurgen.
Ik zal dus mijn bezittingen moeten verdelen onder mijn liefste vrienden, aangezien we in het hiernamaals hier niks mee zijn.
Haelewyn krijgt alvast mijn panini-stickerboek over (TV-)virologen. het is bijna compleet, ik mankeer alleen nog een 2-tal.
Ik zou zeggen, ik laat hem mijn voorraad legerkoeken, maar ik beloofde die al aan Jurgen.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Hero Member
- Contacteer:
Na 8 maand is er nog 95% immuniteit. Ik begrijp dat voor jou het glas eerder halfleeg is, maar voor mij is dat een teken van langdurige immuniteit.David_DeWa schreef: ↑14 juni 2021, 09:16Hoe lang men immuun is na een vaccinatie is nog niet onomstotelijk vastgesteld. ...Charlesvdw schreef: ↑11 juni 2021, 23:41 Nu zijn veel mensen langdurig immuun, hetzij door infectie, hetzij door vaccinatie. De vergelijking met het verleden gaat totaal niet op.
En herinfecties zijn zeldzaam, en 2/3 asymptomatisch, dat is nog in het nieuws geweest een paar dagen geleden.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
- Verbannen Gebruiker
Dat de werkzaamheidsgraad acht maanden na toedienen nog stijgt is inderdaad zeer goed nieuws.
Dan is de derde vaccinatie vanaf december wellicht ook niet meer nodig.