Coronavaccinaties en de cijfers
Re: Coronavaccinaties en de cijfers
Waarheid kwetst ? Ik heb nog nooit van mijn leven voor de vld gestemd dus nee, het kwetst me totaal niet.
"Democratie" is nu eenmaal zo, de partijen die samen de meerderheid halen bepalen het beleid ... als dit nu met 7 partijen of 9 of 3 is, het is zo ... en als die partijen samen beslissen dat de premier uit de "7e partij" komt dan is het ook maar zo. Je zal er niks aan veranderen, ik zal er niks aan veranderen ... je kan er nog vier of vijf jaar over zagen. De waarheid die kwetst is eerder dat jij blijkbaar een slechte verliezer bent.
Er is nog altijd ons kiessysteem waardoor in sommige gemeenten NVA al aan de macht kwam zonder de meerderheid te hebben maar die meerderheid wel te behalen door samenwerking met anderen.
Moet kunnen.
Als het in hun voordeel kan werken, dan ook in hun nadeel.
Ze zijn verdomd vaak aan zet geweest en ze hebben daar niets kunnen realiseren.
Imho ligt dat aan hen. Niet aan de anderen.
De rest blijft toch wel prietpraat en een poging om het recht wat rechter te maken voor de ene en wat krommer voor de andere.
Moet kunnen.
Als het in hun voordeel kan werken, dan ook in hun nadeel.
Ze zijn verdomd vaak aan zet geweest en ze hebben daar niets kunnen realiseren.
Imho ligt dat aan hen. Niet aan de anderen.
De rest blijft toch wel prietpraat en een poging om het recht wat rechter te maken voor de ene en wat krommer voor de andere.
Ik stem ook niet voor NVA. Ik zie alleen dat linkse rakkers het niet beter doen dan rechtse rakkers.
Ik reageer echter niet zo vaak op jouw berichten als jij op de mijne , zoals een stier op een rode lap door een bij gestoken. Geebee? Bee?
Ik maak een laatste uitzondering.
Het is ondertussen wel duidelijk, wij zullen geen vrienden worden.

Volledig akkoord met de sluiting van de grenzen en ik pleit voor zeer strenge controles op verplicht thuiswerk. Net de zielige interventie van Barbara Identiteitskaart in het parlement gezien op Villa Politica.
Hou jij bij wie op wie reageert ? Awel, ik niet ... ik reageer op situaties en op stellingen en niet op personen en/of nicknames (al zeker niet op nicknames, iedereen verandert hier om de haverklap van nickname, iets verkeerds gezegd : nieuwe nickname, verandering van zomeruur naar winteruur : nieuwe nickname, een beetje teveel in de kijker gelopen : nieuwe nickname) ... het zal wellicht "toeval" of net niet

Als ik vind dat het stilaan cliché en saai begint te worden om het altijd over de "7e partij" te hebben dan zeg ik dat gewoon en komt dat nu van een linkse rakker of een rechtse rakker I honestly DGAF.
foopah schreef: ↑21 januari 2021, 18:07 Ik heb gereageerd op bepaalde personen die beweerden dat België het helemaal niet slechter doet dan andere landen. Ik heb nergens gezegd dat andere landen in het algemeen, laat staan UK specifiek, .......
Als mensen zoals jij niet continu zouden stellen dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben, die ik totaal niet gezegd heb, dan moest ik niet iedere post vragen om aan te tonen waar ik dat dan wel gezegd zou hebben. ......
Antwoord :
Als we het op geen enkel vlak NIET slechter doen, doen we het op elk vlak wel slechter.
Of wil je daar ook een 'paling draait zich 10 keer rond' uitleg over geven ?
Dat was gelogen he brave jongen. Eén statistiek heb je gegeven. Over één cijfer. De rest was in je dromen.
Hier beweer je nog altijd dat ik het niet concreet kan maken dat we NIET IN ALLES de slechtste zijn.
Voila Foopah ... Ik voel me niet meer verplicht om de komende maanden voor jou op zoek te gaan naar een antwoord op je vragen. Ik wijt het voortaan aan geheugenverlies (al dan niet opzettelijk) en beginnende seniliteit of slechte bedoelingen.
Hierboven ben je al je krediet voor 2021 kwijtgespeeld hoor..
Ikke niets gezegd , ikke braaf manneke, ikke alleen andere dingen gezegd, ikke de slimste van de klas ?
Ben je tot inzicht gekomen dat je aan het zeveren was eigenlijk. Goed hoor. Komt in de beste families voor. En in de slechtste eerst natuurlijk. Kan geen kwaad.
Is wel totaal off-topic, maar deze stelling klopt volledig. Daarom ook dat ik al jaren geleden gestopt ben met aan iedereen dezelfde rotvraag 'En, hoe is't?' te stellen. Niets vervelender dan 20 keer per dag diezelfde rotvraag te krijgen waarop mensen het standaard-antwoord 'Goed, en met u?' verwachten. Met een simpele 'goeiedag' of 'hey', ben ik veel blijer.geebee schreef: ↑22 januari 2021, 12:24
Dat vrede hebben met die handicap : dat weet ik nog niet zo zeker ... veel mensen lachen hun onzekerheid/handicap weg naar de buitenwereld maar van binnen is het vaak niet zo hoor ... als je aan iemand vraagt : hoe gaat het ... 99/100 keer zal je als antwoord "goed" krijgen maar zoals we allen weten is het meestal niet zo.
En nu terug tijd voor wat cijfers aub. Thnx!
Vandaar wellicht dat het in Europa zo traag gaat, indien het verschil in mei of juni frappant is tov andere landen gaat men daar niet mee wegkomen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het ziet er naar uit dat we binnenkort een plaats gaan zakken. Gibraltar is ons in sneltreinvaart aan het bijbenen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell