Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Correctie in de sterkste waarden voorbij

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
49 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Owlus
Full Member
Full Member

Re: Correctie in de sterkste waarden voorbij

• Citeer

Bericht door Owlus » 2 augustus 2018, 12:13

Ik zal eens een grafiekske pogen plaatsen dat toont wat ik 2 posts geleden stelde.

Afbeelding

De toekomst van aandelen, heeft er de voorbije 20 jaar nog nooit zo slecht uitgezien als vandaag.
Ze kan morgen, en volgende week, en volgende maand, nog slechter worden, maar op den duur, zoals ze in het Engels zeggen: you run out of fools, en als je zo de huidige dubbele top bekijkt, zo eenzaam hoog, tja, haal de parachutes maar boven, de kermis gaat beginnen in september/oktober, als stap na stap, telkens langere termijntrends worden gebroken.
In het begin, is er altijd wat twijfel. De groene kaarsen raken toch nog de helft zo hoog als de rode. Maar na een paar keer, begint het IEDEREEN te dagen, en wordt de verhouding 1/10 of zo.
Ik vraag me af of er straks zo van die "Zwarte Dagen" gaan tussenzitten zoals in de grote depressie en jaren zeventig.
Want ik zie een herstel verschil, de vorige eeuw was er 1 van erg grote wetenschappelijke / technologische vooruitgang. Kijk naar de automatisering. Maar vandaag de dag, zie ik niet zo direct zo een ingrijpende compenserende factor.
Maar kom, de wereld gaat niet vergaan, gewoon wat mensen die wat geld verliezen, en wat anderen die er wat winnen, zoals altijd. = boodschap voor diegenen die nog willen reageren 360 dagen na Pasen, soms is het dan het best om helemaal NIET te reageren. Kijk naar diegenen die hun aandelen verkochten aan de bodemkoers van 2009. :P
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door sintorama » 2 augustus 2018, 12:26

Owlus schreef: ↑2 augustus 2018, 12:13 (...) tja, haal de parachutes maar boven, de kermis gaat beginnen in september/oktober, als stap na stap, telkens langere termijntrends worden gebroken.
(...)
OK, afspraak in september en october, dan zullen we zien hoeveel er van die bewering nog recht staat.
Er zijn speciale topics op dit forum, "de crash van...". Aan het hoeveelste jaar zitten we ondertussen al?

Als er iets is dat de grafiek die jezelf geplaatst hebt toont, dan is het wel dat we die beweringen al 6 jaar kunnen maken. De grootste verliezers zijn niet degenen die de crash meemaken, maar degenen die zich erop voorbereiden zoals jij.

NielsDW
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door NielsDW » 2 augustus 2018, 12:32

sintorama schreef: ↑2 augustus 2018, 12:26
Owlus schreef: ↑2 augustus 2018, 12:13 (...) tja, haal de parachutes maar boven, de kermis gaat beginnen in september/oktober, als stap na stap, telkens langere termijntrends worden gebroken.
(...)
OK, afspraak in september en october, dan zullen we zien hoeveel er van die bewering nog recht staat.
Er zijn speciale topics op dit forum, "de crash van...". Aan het hoeveelste jaar zitten we ondertussen al?

Als er iets is dat de grafiek die jezelf geplaatst hebt toont, dan is het wel dat we die beweringen al 6 jaar kunnen maken. De grootste verliezers zijn niet degenen die de crash meemaken, maar degenen die zich erop voorbereiden zoals jij.
Owlus en Dirk2: 2 kanten van een persoonlijkheid? Dirk2 als hij zijn medicamenten niet genomen heeft?

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama

• Citeer

Bericht door sintorama » 2 augustus 2018, 12:33

Begrijp ik trouwens nu correct dat we hier 2 technische analisten hebben die op basis van dezelfde cijfers EXACT de tegenovergestelde conclusie trekken? De ene spreekt over een nakende crash, de anders spreekt over een correctie die voorbij is.

Moest ik een technische analist zijn, ik zou trouwens een aantal B-spline fittings berekenen en op die manier een voorspelling doen over aandelenkoersen. Kinderlijk eenvoudig, automatiseerbaar en het komt tenminste veel geloofwaardiger over dan die verhalen over theezakjes, kaarsen, etc waarvan men spontaan in de lach schiet.

dw
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer dw
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dw » 2 augustus 2018, 13:44

sintorama schreef: ↑2 augustus 2018, 12:33 Moest ik een technische analist zijn, ik zou trouwens een aantal B-spline fittings berekenen en op die manier een voorspelling doen over aandelenkoersen. Kinderlijk eenvoudig, automatiseerbaar en het komt tenminste veel geloofwaardiger over dan die verhalen over theezakjes, kaarsen, etc waarvan men spontaan in de lach schiet.
Ware het niet dat splines (en loess, en gewone lineaire regressie etc.) notoir slecht zijn in predicties aan de randen van de trainingsdata, laat staan erbuiten. En de toekomst valt, uiteraard, buiten de trainingsdata.

Lijntjes op grafiekjes, ongeacht of je ze nu fit met het blote oog en een portie fantasie of met degelijke regressiemethoden, zijn op de beurs eigenlijk van weinig waarde.

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 2 augustus 2018, 14:15

sintorama schreef: ↑2 augustus 2018, 12:33 Begrijp ik trouwens nu correct dat we hier 2 technische analisten hebben die op basis van dezelfde cijfers EXACT de tegenovergestelde conclusie trekken? De ene spreekt over een nakende crash, de anders spreekt over een correctie die voorbij is.

Moest ik een technische analist zijn, ik zou trouwens een aantal B-spline fittings berekenen en op die manier een voorspelling doen over aandelenkoersen. Kinderlijk eenvoudig, automatiseerbaar en het komt tenminste veel geloofwaardiger over dan die verhalen over theezakjes, kaarsen, etc waarvan men spontaan in de lach schiet.
Ehm, er is een verschil, dat u niet zou mogen ontgaan zijn: tijd.
Technische analyse fungeert eerder om in en uitstapmomenten op korte termijn te kiezen, en baseert zich op het gegeven dat handelsgedrag van mensen in een bepaalde mate voorspelbaar is. Het heeft echter een heikel punt: door je handelen te baseren op bepaalde patronen (intussen zijn er zoveel geworden dat de vraag kan worden gesteld of je eerder je eigen spiegel dan anderen zit te observeren :P ) maak je jezelf ook voorspelbaarder. Immers, als actie en reactie gedefinieerd is dan wordt het netto "frontrun" voordeel nul.
Zie die handleidingen voor technische analyse, die sommige banken gratis (natuurlijk haha!) beschikbaar stellen. Wel, dat is wat elke frontrunner wil: het gedrag van diegenen die hij wil frontrunnen, voorspelbaar maken. En door netjes in de lijntjes van de figuurtjes van de technische WoW analyse te paraderen, doe je net dat.

Gebruiker Dirk2, zit een trend periode van 200 dagen te observeren. Dat is technische analyse, en dat kan ook zijn loutere belang zijn, simpelweg wegens een beleggingshorizon van niet meer dan dat.
Ik, Owlus, zit een trend periode van ongeveer 73000 te observeren. Dat is fundamentele analyse, ik refereer met die dubbele toppen "louter" naar de kantelmomenten van meerdere jaren trends die veroorzaakt werden door bepaalde manipulaties van onze Heren Centrale Planners.
Van mij mogen die toppen enkel, dubbel, driedubbel en vierdubbel zijn. Alleen, meestal is het dubbel, simpelweg omdat mensen 1 fout wel eens herhalen, maar 3 keer, al heel wat minder. Ziet u: ook de domste (allez ik moet hier wat vriendelijker zijn: diegene met de minste hoeveelheid en/of minst recente data beschikbaar) leert bij.

Sommigen combineren fundamentele en technische analyse, fundamentele om te bepalen wanneer een langere termijn cyclus begint / eindigt, technische om het in of uitstap moment nader te bepalen.

Inzake uw Gelijk Halen, die focus is voor mensen die zich willen bewijzen ten opzichte van andere mensen.
Er is hier echter geen winst, geen loon, geen beloning. En mijn interessesfeer gaat niet verder. :P

Mijn motief voor mijn verzamelen van de data voor fundamentele analyse, is de centrale planning in kaart brengen. Wat ze doet, op welke wijzen ze dat doet, en waarom ze dat doet.
Sparen, doe ik sinds een tijd in natura. Vanalles. Opportuniteiten herkennen als dusdanig, en er gebruik van maken. In natura. Want alles in de financiele wereld is sinds enige tijd gefrontrund, en de financiele wereld, geld, is maar een tussenstap naar wat je echt wilde. Ik besloot dus om die tussenstap (tijdelijk?) over te slaan. :)
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 2 augustus 2018, 14:34

sintorama schreef: ↑2 augustus 2018, 12:26
(...)

Uiteindelijk, krijgen die allemaal gelijk.
Om een kinderlijk eenvoudige reden: ELKE trend, veroorzaakt door speculatie, is GEDOEMD om ongedaan te worden gemaakt. Niemand gooit zijn stock speculatieve producten, incluis de euro, in de vuilbak.
Het gaat dus niet over OF ze gelijk halen, maar WANNEER ze gelijk halen.
Er was geen ernstige prijsinflatie de voorbije 10 jaar. Dat betekent dat de aandelen in termen van koopkracht winst zijn.
Nou, winst wordt GEPAKT.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama

• Citeer

Bericht door sintorama » 2 augustus 2018, 14:42

dw schreef: ↑2 augustus 2018, 13:44 Lijntjes op grafiekjes, ongeacht of je ze nu fit met het blote oog en een portie fantasie of met degelijke regressiemethoden, zijn op de beurs eigenlijk van weinig waarde.
Natuurlijk, maar dat hoeft niemand te weten. Je doet alsof je de waarheid in pacht hebt.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 7 augustus 2018, 17:00

Dirk2 schreef: ↑30 juli 2018, 22:45 Wig uitgespeeld op de QQQ. Nu voorlopig steun op het 50 daags gemiddelde.Kijk ook eens naar de CCI die ook terug van -200 naar -100 gaat.
Dit schreef ik hier op 30 juli. Ik ben hier dus in dit topic al enkele keren bezig met swings in het stijgende trendkanaal tussen het dal en de top van de sterkste index ter wereld, de Nasdaq. Omdat ik eens wou weten of het winstgevend is om met taks en met enkel een toegelaten Europese leveraged ETF die maar maal 2 gaat (LQQ) te werken, heb ik eens bij dit ritje een test gedaan, door aankoop op 31 juli.

De QQQ zelf heeft eigenlijk nog ruimte, maar omdat de LQQ al boven de weerstand zit met een doji op een top, leek het mij verstandig om hier vandaag al uit te stappen.

8% hou je er maar aan over, die beurs taks vreet er toch aan (vooral als je bij de volgende keer al eens uitgestopt zou worden) en er is in Europa maar een 2 maal leveraged in plaats van een 3 in Amerika.
Toch betaalde ik bij verkoop een redelijke 6,63 euro brokerkosten, maar de tax was 25,8 euro= 32,43 euro kosten.
Aan nog hogere risico producten zoals opties en al zeker turbo's begin ik niet, 1 misser daar maakt je rendement kapot.

Besluit met beurstaks bij aankoop, verkoop en dit terug te betalen bij een misser die je met een klein verlies moet weg doen, is traden eigenlijk niet te doen. Daarom dat alle traders bij een goedkope buitenlandse broker zit met leveraged producten waarop je legaal geen taks hoeft te betalen en waar je wel toegang hebt tot de Amerikaanse trackers.
De Belgische bankenlobby heeft die Amerikaanse trackers laten verbieden (tijd rekken) om hun winstgevende fondsen te kunnen verkopen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 7 augustus 2018, 20:29

De belangrijkste index S&P zit aan een nieuwe top, aan de weerstand van zijn stijgend trendkanaal. Zie bruine lijn op de S&P ETF de SPY.
Dit was alweer een mooi kort ritje.

rudipsycho
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer rudipsycho
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door rudipsycho » 9 augustus 2018, 08:39

Owlus schreef: ↑1 augustus 2018, 21:56
Dirk2 schreef: ↑8 juli 2018, 22:07 Het grote geld zit ongeduldig te wachten om in de beste en dus de sterkste aandelen terug te kunnen in stappen.
Het "grote geld", is dit jaar vooral bezig met "sell on strength".
Koersen bereiken pieken, verkoop een deel van de portefeuille. Niet teveel, anders zou de dalende koers de sukkels die aan de piek worden verwacht te kopen, wel eens kunnen afschrikken. Gedoseerd.
Dan wat wachten, de sukkels kopen de koersen terug hoger.
Dan patat, een volgend deel van de portefeuille.
En zo verder, tot de hele portefeuille is afgebouwd en het "grote geld" de facto de biezen heeft genomen.

Om dan op de loer te gaan liggen wachten tot de twijfel, teleurstelling en uiteindelijk de paniek toeslaat.
En de portefeuille terug te gaan kopen van de grootste sukkels nabij de bodemkoers.
En opnieuw, niet in één keer, de sukkels geen hoop doen krijgen bij het zien van terug opwaartse pieken.
Een deel kopen, wachten tot de volgende lichting sukkels de koers terug lager drijft, terug een deel kopen, enzovoort tot de hele portefeuille terug is opgebouwd.
"buy on weakness".

En daarna, nou, "rinse and repeat"...
Ik kan je redenering helemaal volgen. Sinds november van vorig jaar ben ik langzaam mijn portefeuille van aandelen beginnen afbouwen. Zo'n 10% heb ik nog in mijn bezit. Hopelijk is cash binnenkort koning.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 10 augustus 2018, 01:39

Dirk2 schreef: ↑7 augustus 2018, 20:29 De belangrijkste index S&P zit aan een nieuwe top, aan de weerstand van zijn stijgend trendkanaal. Zie bruine lijn op de S&P ETF de SPY.
Correctie van top naar dal in het trendkanaal gaat heel rustig met wat doji''s aan de top.
De VIX die de afgelopen weken heel rustig was, begon vandaag op het einde van de handel plots te bewegen. Zie die grote kaars in de laatste minuten handel. Dit is de daggrafiek.

Trail up your stops en geef ze niet veel ruimte , ook op de individuele aandelen.

De belangrijkste index ter wereld, de S&P heeft ondertussen terug een wig gevormd.
Op de short ETF is dit natuurlijk een omgekeerde wig, die dan omgekeerd uitgespeeld wordt, met natuurlijk stop als bescherming.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 10 augustus 2018, 19:54

VIX vandaag in goede doen. Ondertussen al 18% gestegen vandaag.
Hierbij de korte termijn grafiek.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 13 augustus 2018, 19:32

Dirk2 schreef: ↑7 augustus 2018, 20:29 De belangrijkste index S&P zit aan een nieuwe top, aan de weerstand van zijn stijgend trendkanaal. Zie bruine lijn op de S&P ETF de SPY.
Dit was alweer een mooi kort ritje.
Eventjes kijken hoe de daling gegaan is na mijn bericht van 7 augustus.
Na die top op 7 augustus aan de stijgende weerstand zijn we dus in dit stijgend trendkanaal verder naar de onderkant van het trendkanaal gegaan op de belangrijkste index ter wereld de S&P. De hele wereld doet meestal die index achter.
Het technisch zwakke Europa ging zoals we gewoon zijn nog meer naar beneden.

Op de VIX via VXX vandaag al winst nemen, want op de 60 min. grafiek staat er nu een doji op een hoog punt als trigger.
De CCI heeft het al aan. Het zijn steeds hoge pieken, dus daar moet je al vlug weg zijn vooraleer de volatiliteit terug naar beneden gaat.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 15 augustus 2018, 23:51

Eventjes kijken hoever we ondertussen al met de wig gegaan zijn op de S&P.
We zijn gewoon rustig uit de wig uitgebroken.
De buy to sell ratio is wel al enorm gedaald. het stijgende trendkanaal wordt dus maar door een handvol sterke aandelen, maar niet meer gedragen.
Als je goed je stoplossen geplaatst hebt, wordt je altijd maar verder uitgestopt uit de waarden die beginnen te verzwakken en de sterke hou je nog over. Ondertussen stijgt je cash en moet je geen erge dalingen meemaken.
Ondertussen zoek je naar nieuwe sterke waarden, op de steun van dit tot nu toe stijgend trendkanaal. Als er geen sterke waarden meer zijn is cash koning. Stel je voor dat 1 van de weinige sterke aandelen zoals een Apple begint te dalen.
Moneymanagment komt op nr1 en Technische analyse op nr2.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

49 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy