Credimo CredoSecure
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Credimo CredoSecure
Wanneer ik de TAK 21 Credimo CredoSecure van nader bekijk, dan stel ik vast dat op deze site in het overzicht van dit product als duur van het contract '8 jaar + 1 dag' weergegeven wordt. Wanneer ik verder de infofiche van Credimo CredoSecure open, dan staat er bij looptijd van het contract vermeld: "Open end. Doelstelling minimum 8 jaar." Wat betekent die 'Open end" concreet?? Betekent dit dat het contract eveneens voor 'onbepaalde duur' (99 jaar ?) kan afgesloten worden of is deze TAK21 enkel mogelijk voor 8 jaar + 1 dag (met als gevolg dat je na 8 jaar mogelijk terug instapkosten kan betalen....) ?
Heeft iemand ervaring met dit product? Wat vinden jullie van deze TAK21? Addertjes onder het gras?
Heeft iemand ervaring met dit product? Wat vinden jullie van deze TAK21? Addertjes onder het gras?
Re: Credimo CredoSecure
Ik zie hier geen enkel probleem in.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Credimo CredoSecure
Bij mijn vraagstelling in dit topic heb ik duidelijk de infofiche wat slecht gelezen en mijn vraag wat verkeerdelijk geformuleerd. In het productoverzicht staat niet "duur van het contract: 8 jaar + 1 dag", maar wel "duur van de waarborg: 8 jaar + 1 dag" en in de infofiche staat inderdaad "duur van het contract: Open end".
Ik neem dus aan dat ik het contract voor onbepaalde duur (99 jaar) kan afsluiten, doch dat bij een storting de duur van het gewaarborgd rendement 8 jaar + 1 dag betref... Zie ik dit juist? Zo ja, dan neem ik aan dat - wanneer ik het geld na 8 jaar + 1 dag - gewoon laat staan, er een nieuwe periode begint te lopen van 8 jaar + 1 dag waarin de op dat ogenblik geldende gewaarborgde rente zal toegepast worden... Klopt deze redenering??
Ik neem dus aan dat ik het contract voor onbepaalde duur (99 jaar) kan afsluiten, doch dat bij een storting de duur van het gewaarborgd rendement 8 jaar + 1 dag betref... Zie ik dit juist? Zo ja, dan neem ik aan dat - wanneer ik het geld na 8 jaar + 1 dag - gewoon laat staan, er een nieuwe periode begint te lopen van 8 jaar + 1 dag waarin de op dat ogenblik geldende gewaarborgde rente zal toegepast worden... Klopt deze redenering??