credimo tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
credimo tak 21
Hallo,
Ik heb een aanbod gekregen via Credimo: Credosecure Tak 21
3,25% + winstdeelname
iemand ervaring mee aub?
3,25% + winstdeelname
iemand ervaring mee aub?
Re: credimo tak 21
Ben je zeker van 3,25% vast?Volgens deze site is het max. 3%.
https://www.spaargids.be/sparen/tak-21.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/tak-21.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gisteren nog een flyer meegekregen waar 3,25% op staat.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
is wel degelijk 3 %
zie website credimo
http://www.credimo.be/nl/tak21.php?pnr=3&ond=5&t=1" onclick="window.open(this.href);return false;
zie website credimo
http://www.credimo.be/nl/tak21.php?pnr=3&ond=5&t=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan is dat een oude folder. Op deze pagina zie je duidelijk - door met de datum te spelen - dat tot en met 10 oktober 2010 - er 3,25% gold op Credosecure tak 21, vanaf 11 oktober 3%
Voila, nu heb je er zelf ervaring mee. Kan natuurlijk een eerlijke vergissing zijn van de persoon die dit meegaf (wie is perfect?). Kan ook een teken zijn dat die verzekeringsagent het niet zo nauw neemt met de waarheid.matroos schreef:Hallo,
3,25% + winstdeelname
iemand ervaring mee aub?
Gisteren nog een flyer meegekregen waar 3,25% op staat.
Ondertussen is het in orde: 3% + bonus
Maar het lijkt me toch interessant of hebben jullie een andere mening?
Maar het lijkt me toch interessant of hebben jullie een andere mening?
Ongeveer 6 weken geleden kreeg ik via een mail van een makelaar het bericht slechts 0,5 % instapkosten en 3,25% gewaarborgd bij
Credimo tak 21.Ik ging eens langs las het voorstel waarin duidelijk stond vermeld dat dit niet bindend was voor mij of Credimo en dat geen bedragen mochten ontvangen worden voor de polis ondertekend was.Na ondertekening werd mij een overschrijvingsformulier
met het bedrag dat ik onderschreven had overhandigd.Ik zei dat ik niet zou storten voor ik de polis ontvangen had. De makelaar zei dat ik dan geen polis zou krijgen.Ik dacht dat hij niet goed op de hoogte was .Later stuurde hij een mail door die hij ontvangen had
van Credimo.Daar stond in dat het voorstel (het werd toen al basiscontract genoemd) goed was aangekomen en de makelaar mij moest aanporren om voor 10/10 te storten omdat dan het gewaarborgd rendement naar 3% zou zakken.Zij zouden de polis opsturen nadat ik gestort had.Ik heb feestelijk bedankt om een onnozelaar te zijn.Ik begrijp echt niet hoe iemand zo flagrant en zonder blozen
een geschreven tekst kan negeren.
Credimo tak 21.Ik ging eens langs las het voorstel waarin duidelijk stond vermeld dat dit niet bindend was voor mij of Credimo en dat geen bedragen mochten ontvangen worden voor de polis ondertekend was.Na ondertekening werd mij een overschrijvingsformulier
met het bedrag dat ik onderschreven had overhandigd.Ik zei dat ik niet zou storten voor ik de polis ontvangen had. De makelaar zei dat ik dan geen polis zou krijgen.Ik dacht dat hij niet goed op de hoogte was .Later stuurde hij een mail door die hij ontvangen had
van Credimo.Daar stond in dat het voorstel (het werd toen al basiscontract genoemd) goed was aangekomen en de makelaar mij moest aanporren om voor 10/10 te storten omdat dan het gewaarborgd rendement naar 3% zou zakken.Zij zouden de polis opsturen nadat ik gestort had.Ik heb feestelijk bedankt om een onnozelaar te zijn.Ik begrijp echt niet hoe iemand zo flagrant en zonder blozen
een geschreven tekst kan negeren.