Crédit Eur: gebruik NIET hun dure 070-nummer, maar...
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Crédit Eur: gebruik NIET hun dure 070-nummer, maar...
...gebruik hun 03-nummer in Antwerpen, voor velen onder ons zelfs de hele dag gratis (afhankelijk van hun telefoonprovider) of aan normaal Belgisch tarief:
03-2065600
03-2065600
Re: Crédit Eur: gebruik NIET hun dure 070-nummer, maar...
Hoe kom je aan dit nummer? Voorlopig beperkte ik de communicatie per gratis e-mail.
edit: net gelezen in ander topic :-)
edit: net gelezen in ander topic :-)
Laatst gewijzigd door Lanius op 23 maart 2009, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
hoe kwam ik daar aan? door hun zelf meegedeeld....(omdat ik bij hun ooit aan de telefoon mijn ongenoegen uitte over die dure 070...! en ik denk dat ze me dat toen meegedeeld hebben...).
ik heb dit nummer al langer. (in dit geval niet via "www.geonumbers.com")
Laatst gewijzigd door lev op 23 maart 2009, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
btw: dat nummer staat ook gewoon op de uitreksels...vanbovenlev schreef: hoe kwam ik daar aan? door hun zelf meegedeeld....(omdat ik bij hun ooit aan de telefoon mijn ongenoegen uitte over die dure 070...! en ik denk dat ze me dat toen meegedeeld hebben...).
op het papier waar de gegevens van mijn rek.nr. opstaan, staat het helemaal onderaan...toen (voor het 070 nr.) nog 0,1 euro/min.
nu is het al 0.3 euro/min...
vandaag kreeg ik een brief van CE (met de nieuwe voorwaarden betr. de rentes op de Topspaar-rekening vanaf 1 april). Bovenaan staat het 070-nummer. Helemaal onderaan staat hun adres in A'pen met het Antwerps tel.-nummer en inderdaad - zoals je zei- ook op de uittreksels (nu pas heb ik dat gezien!) .
In ieder geval probeert CE je te laten bellen via 070...(vaak oriënteert men zich alleen maar aan de website - en dan hebje het dure nummer aan je broek.
Men moet niet onnodig geld weggooien.

In ieder geval probeert CE je te laten bellen via 070...(vaak oriënteert men zich alleen maar aan de website - en dan hebje het dure nummer aan je broek.
Men moet niet onnodig geld weggooien.
bedankt voor de fijne tip. Die 070 nummers kosten zonder enige reden extra geld !