credit europe 0.25 + 1.75
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
credit europe 0.25 + 1.75
Hallo,
Ik heb sinds eergisteren een pin code ontvangen voor de online van Credit Europe.
Bij de productinformatie van deze rekening zie ik "basisrente: 0.25, aangroeipremie: 1.75" ipv basisrente 4.25.
Heeft er nog iemand dit probleem? Is het een bug in de online applicatie, of gaat het om een verkeerde configuratie van mijn rekening?
De helpdesk is niet echt snel in het beantwoorden van mails.
Ik heb sinds eergisteren een pin code ontvangen voor de online van Credit Europe.
Bij de productinformatie van deze rekening zie ik "basisrente: 0.25, aangroeipremie: 1.75" ipv basisrente 4.25.
Heeft er nog iemand dit probleem? Is het een bug in de online applicatie, of gaat het om een verkeerde configuratie van mijn rekening?
Re: credit europe 0.25 + 1.75
Ik ben er zelf geen klant, maar ik dacht hier al eens gelezen te hebben dat dit bij iedereen zou staan. En dat dit zogezegd ging aangepast worden (wat dus nog altijd niet in orde is).
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het juist weergeven van de rente is om welke reden dan ook voor CE een moeilijke opdracht. In mijn geval staat daar 4.25% + 0.50%, terwijl ik via een bevestigingsbrief weet dat ik 4.25% + 1.75% heb.spicyalan schreef: Bij de productinformatie van deze rekening zie ik "basisrente: 0.25, aangroeipremie: 1.75" ipv basisrente 4.25. Heeft er nog iemand dit probleem? Is het een bug in de online applicatie,
Niets om je echt ongerust over te maken, maar het is wel goed dat je contact met CE hebt opgenomen zodat ze kunnen bevestingen dat het om "software-probleem" gaat.
Vanaf je eerste storting zal je 4,25 zien staan. Was bij mij ook zo.spicyalan schreef: Hallo,
Je moet eerst minstens 1 € storten. Daarna zie je 4.25%
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Bij mij ging dat ook zo.Tux schreef:Het juist weergeven van de rente is om welke reden dan ook voor CE een moeilijke opdracht. In mijn geval staat daar 4.25% + 0.50%, terwijl ik via een bevestigingsbrief weet dat ik 4.25% + 1.75% heb.spicyalan schreef: Bij de productinformatie van deze rekening zie ik "basisrente: 0.25, aangroeipremie: 1.75" ipv basisrente 4.25. Heeft er nog iemand dit probleem? Is het een bug in de online applicatie,
Niets om je echt ongerust over te maken, maar het is wel goed dat je contact met CE hebt opgenomen zodat ze kunnen bevestingen dat het om "software-probleem" gaat.
Heel in het begin stond er voor de aangroeipremie 0,25%, later 0,50% en nu zelfs al 4,25% + 1%, terwijl ik al een hele tijd een bevestigingsbrief kreeg waar 4,25% + 1,75% in staat.
Deze brief bewaar ik dus goed bij mijn uittreksels.
Hallo,
Ik heb 2 week geleden een spaarrekening aangevraagd bij Credit Europe en heb vandaag een brief van gekregen met mijn pincode. Er stond geen klantnummer noch rekeningnummer bij dus ik kon niet inloggen op de site.
Heeft iemand dit ook voorgehad? En als ik morgen bel, kunnen ze mijn klantnummer via de telefoon zeggen zodat ik niet nog langer moet wachten?
Alvast bedankt!
Ik heb 2 week geleden een spaarrekening aangevraagd bij Credit Europe en heb vandaag een brief van gekregen met mijn pincode. Er stond geen klantnummer noch rekeningnummer bij dus ik kon niet inloggen op de site.
Heeft iemand dit ook voorgehad? En als ik morgen bel, kunnen ze mijn klantnummer via de telefoon zeggen zodat ik niet nog langer moet wachten?
Alvast bedankt!
Ik had hetzelfde voor. Gewoon bellen naar hun klantendienst en dan delen ze je de rest wel mee, na controle van je identiteit.
Pecunia non olet
met het oog op het vrijkomen van een mooi bedrag uit een termijnrekening had ik graag een rekening geopend bij credite europe. Indien iemand van "breng een klant aan"-actie gebruik wil maken, kunt ge mij altijd co,ntacteren via PM.
Indien U mij wilt aanbrenegn als klant, kunnen we misschien die 20 euro verdelen
edit: al 4 aanbiedingen gehad. De eerste heeft 10 euro gewonnen :p
Indien U mij wilt aanbrenegn als klant, kunnen we misschien die 20 euro verdelen

edit: al 4 aanbiedingen gehad. De eerste heeft 10 euro gewonnen :p
Laatst gewijzigd door Roeland op 8 oktober 2008, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Waiting for the financial meltdown...
Nu Kaupthing Edge voorlopig? "verdwenen" is van de lijst van spaarrentes - staat Credit Europe als eerste met de hoogste renten. Wanneer gaat die overkop?
Nee, alle gekheid op een stokje: hoe veilig is CE??? Want daar heb ik ook enkele spaarcentjes. Hoge rentes, minder veiligheid?
Nee, alle gekheid op een stokje: hoe veilig is CE??? Want daar heb ik ook enkele spaarcentjes. Hoge rentes, minder veiligheid?
dat begin ik me nu ook een beetje af te vragen. Is het beter om de spaarcentjes bij CE weg te halen of moeten we ons daar nog geen zorgen maken?
Ik zou er niet meer dan 100.000 € per persoon zetten als je risicoschuw bent.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Als je, je zorgen maakt moet je het geld afhalen. PUNT.hanske schreef: dat begin ik me nu ook een beetje af te vragen. Is het beter om de spaarcentjes bij CE weg te halen of moeten we ons daar nog geen zorgen maken?
Dit soort vragen stellen heeft GEEN zin. PUNT.
Succes ermee.
Ik heb juist een e-mail binnengekregen van credit europe :
"Wij hebben belangrijke informatie voor u: het Nederlandse Ministerie van Financiën heeft besloten de garantie op spaartegoeden per direct te verhogen tot € 100.000. Uw spaargeld bij Credit Europe Bank N.V. is daardoor tot een bedrag van € 100.000 per persoon gegarandeerd.
Voor meer informatie, verzoeken wij u onze website www.crediteurope.be te bezoeken. Voor verdere vragen staan wij u ook graag persoonlijk te woord. U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer 070 22 44 55 (€ 0,30 p/m).
Met vriendelijke groeten,
CREDIT EUROPE BANK N.V."
Dus zolang je onder dat bedrag blijft, hoef je je geen zorgen te maken.
"Wij hebben belangrijke informatie voor u: het Nederlandse Ministerie van Financiën heeft besloten de garantie op spaartegoeden per direct te verhogen tot € 100.000. Uw spaargeld bij Credit Europe Bank N.V. is daardoor tot een bedrag van € 100.000 per persoon gegarandeerd.
Voor meer informatie, verzoeken wij u onze website www.crediteurope.be te bezoeken. Voor verdere vragen staan wij u ook graag persoonlijk te woord. U kunt ons telefonisch bereiken op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur op telefoonnummer 070 22 44 55 (€ 0,30 p/m).
Met vriendelijke groeten,
CREDIT EUROPE BANK N.V."
Dus zolang je onder dat bedrag blijft, hoef je je geen zorgen te maken.
Ik ben aan het nadenken om ook bij Credit Europe een spaarrekening te openen.
Is daar ook alles gratis? (internetbankieren, afschriften, beheer, opening,...)
Zijn degene die er klant zijn of geweest tevreden?
Goede service?
Is daar ook alles gratis? (internetbankieren, afschriften, beheer, opening,...)
Zijn degene die er klant zijn of geweest tevreden?
Goede service?