Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Kasbons en termijnrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Credit Europe Bank

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
70 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende
TIP
Behaal de hoogste rente door te vergelijken kasbons - termijnrekeningen - step-up
OpelZafira
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer OpelZafira
Verstuur privébericht

Re: Credit Europe Bank

• Citeer

Bericht door OpelZafira » 5 maart 2009, 14:36

Ik heb besloten om toch maar geen termijnrekening te nemen bij deze bank. Op hun site kun je berekenen wat je rente zal zijn op je termijnrekening. Even verderop kun je ook berekenen hoeveel rente je moet betalen als je geld leent. Ik heb vastgesteld dat de rentevoet van hun leningen lager staat dan die van hun termijnrekening. Ik dacht dat banken geld moesten puren uit hun leningen. Vanwaar komt dan het geld om zulke hoge rentes uit te betalen??
Deze bank is pas opgericht in Nederland in 1994 en is een voortvloeisel van de Turkse Finansbank. Ze hebben in verschillende landen filialen.
Ik vertrouw het zaakje niet.

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 5 maart 2009, 14:48

lo 2000 schreef: 5 weken  heeft credit europe nodig om een rekening/termijn rekening te openen voor U, vandaag dit bericht ontvangen van deze bank.
5 weken ??!!!
ergens halfweg februari online aanvraag ingediend. Vrij snel formulieren thuis gekregen. Zeer snel teruggestuurd... en nu is het dus wachten hé. Maar ik heb geduld, als het voor begin april in orde is zodat ik kan kiezen welke bank(en) ik neem, ben ik blij.

lookie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer lookie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lookie » 5 maart 2009, 15:10

heb vandaag eindelijk reactie van credit europe: een briefje met een pincode. Dat is alles. OM in te kunnen loggen heb je ook klantnummer nodig. Is dat die nummer die op de oorspronkelijke papieren stond? Hoop dat ik ze nog terug vindt ...

centenkliever
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer centenkliever
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centenkliever » 5 maart 2009, 15:52

OpelZafira schreef: Ik heb besloten om toch maar geen termijnrekening te nemen bij deze bank. Op hun site kun je berekenen wat je rente zal zijn op je termijnrekening. Even verderop kun je ook berekenen hoeveel rente je moet betalen als je geld leent. Ik heb vastgesteld dat de rentevoet van hun leningen lager staat dan die van hun termijnrekening. Ik dacht dat banken geld moesten puren uit hun leningen. Vanwaar komt dan het geld om zulke hoge rentes uit te betalen??
Deze bank is pas opgericht in Nederland in 1994 en is een voortvloeisel van de Turkse Finansbank. Ze hebben in verschillende landen filialen.
Ik vertrouw het zaakje niet.

4,25 en meer tot 5% geven massa's banken in Nl. In Italië geeft ING 4,25% op hun zichtrekeningen. Na 1 april zullen deze intrestvoeten ons helemaal surrealistisch overkomen.

Vreemd is dat we die constructie te danken hebben aan Minister Reynders, liberaal, die het liberale denken op een bizarre wijze interpreteert en gelijk de vrije marktconcurrentie beknot.

franske1
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer franske1
Verstuur privébericht

aanvraag termijnrekening Credit EuropeBank

• Citeer

Bericht door franske1 » 8 maart 2009, 11:09

Aanvraag opening spaar-termijnrekening bij  credit europebank
Op 11/01 langs mail van C.E.site een aanvraag gedaan voor het openen van een rekening.  Na 2 weken geen respons.  Dan met mail nagevraagd of mijn bericht is doorgekomen, antwoord:  “Kan 3 weken uitlopen”.  Op 05/02 formulier ontvangen, 06/02 ondertekend + fotokopies en teruggestuurd.
Na ong.17 dagen weer met mail navraag gedaan,antwoord: “kan tot 3 weken uitlopen”.  Dan op 06/03 weer een mail gestuurd met aandrang dat over 5 werkdagen de 5,5% over 2 jaar op termijnsparen teneinde loopt en dat ik na bijna 2 maanden aanvraag nog geen nummer heb.  Antwoord: “Uw aanvraag is pas 04/03 toegekomen in de volgende dagen zult u bericht ontvangen” Dus voor 16/03 zal het nooit in orde komen.  Maar ik denk dat ik niet de enige ben die na 2 maanden van aanvraag nog naast de 5,5% grijpt.  Mislijdende reclame noem ik dit, moest strafbaar zijn. Nu in de 11de week zal men zijn centen wel nog op de spaarrekening kunnen storten aan 4,25 //0,75//0,75 wat heel mooi is, maar in week 12 is dat ??//??//?? .Daarom zou men deze bank moeten verplichten alle termijnaanvragen voor 01/03/2009 gedaan , door te voeren aan de op dat moment geldende voorwaarden, dus die van voor 16/03/2009.  Groetjes frans1

19430228
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer 19430228
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door 19430228 » 8 maart 2009, 12:29

Forum leden , hebben jullie ECHT vertrouwen in deze bank want hun interne administratie lijkt ellendig lang te duren na het lezen van de teksten ? Het kantoor Belgie valt wel onder het Nederlandse depositogarantiestelsel sinds 7/10/2008 voor 1 jaar twv 100.000 € maar wat na de datum van 08/10/2009 ?
Lijkt me een beetje een kopie van de Kaupthing - Edge problemen ( ben ook slachtoffer ) en doet me een beetje huiveren om de stap te zetten.
De spaarrekening en termijnrekening van Credit Europe scoren hoog maar wat vanaf 01/04/2009 als de nieuwe reglementering ( Reynders) van start gaat .
Zijn er soms forumleden die reeds meer dan 1 jaar met Credit Europe werken via internet en wat zijn de ervaringen en aanbevelingen ?
Alvast bedankt voor uw respons .

spaardertje
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer spaardertje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door spaardertje » 8 maart 2009, 13:42

Ik ben nu al minstens twee jaar lid bij CE en heb hierover niets te klagen.

In februari heb ik nog online een termijnkrediet op 2 jaar geopend. Twee dagen later al ontving ik via de post de papieren bevestiging.

CE heeft de dramatische maanden september-oktober 2008 overleefd, toen de interbancaire kredietmarkt volledig stilviel: het is in die periode dat Fortis en Kaupthing overkop gingen.

Volgens diverse berichten op internet is 2008 voor CE een heel goed jaar geweest.

Voorzichtigheid blijft natuurlijk geboden, maar zolang je onder het gewaarborgd spaarbedrag blijft, is er volgens mij geen echt risico.

Ik heb persoonlijk ook meer vertrouwen in het Nederlands toezicht op de banken dan bv de Luxumburgse waaronder Kaupthing Luxemburg viel.

Nederlands heeft trouwens een systeem van garanties opgezet waar alle banken gebruik kunnen maken om bv geld op te halen.

Natuurlijk: dit is mijn bescheiden visie.

centenkliever
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer centenkliever
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centenkliever » 8 maart 2009, 19:33

Ik kan uw twijfels heel goed begrijpen.

Verschillende forumleden zijn al +/- 10 jaar tevreden klant.

De grote kunst is er een rekening geopend te krijgen. Ongelooflijk maar waar.

Op den duur zou je nog geld geven om een rekening te mogen openen en om klant te mogen worden.....
maar eens al dit vrij amateuristisch overkomend gedoe achter de rug is loopt alles vlot en probleemloos.

Tot op vandaag nog nergens negatieve informatie gelezen omtrent deze bank en hopelijk blijft het ook zo.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 8 maart 2009, 20:08

centenkliever schreef: Ik kan uw twijfels heel goed begrijpen.

Verschillende forumleden zijn al +/- 10 jaar tevreden klant.

De grote kunst is er een rekening geopend te krijgen. Ongelooflijk maar waar.

Op den duur zou je nog geld geven om een rekening te mogen openen en om klant te mogen worden.....
maar eens al dit vrij amateuristisch overkomend gedoe achter de rug is loopt alles vlot en probleemloos.

Tot op vandaag nog nergens negatieve informatie gelezen omtrent deze bank en hopelijk blijft het ook zo.
100% akkoord met je uitleg. Inderdaad zodra je je rekening ooit eens geopend krijgt dan gaat alles wel vlot.
Er werken bij CE in heel Belgie maar 9 mensen. Ze sturen al hun gegevens naar Holland door - of tenminste dat is toch de bedoeling (!!!).  En de pincode krijg je ooit eens vanuit Duitsland.

Ofwel wil CE  met hun lange wachttlijsten proberen aan te tonen :hoe een goede intrest ze wel geven.
Net zoals vele jaren geleden iemand een Mercedes wou kopen, daar waren toen ook
( kunstmatige ? ) wachttijden van 1 tot verschillende jaren. Er waren mensen die bij de levering van hun auto de volgende al bestelden.

Denk dat werken bij CE bijna slavenarbeid moet zijn, zo druk dat het daar is met zo weinig personeelsleden.

Ruut
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Ruut
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ruut » 8 maart 2009, 22:26

Ik heb een spaarrekening bij CEB-TI waarop een bedrag staat dat tot 11/03/2009 'vast' staat (interest!). Ik ben wel van plan 2 termijnrekeningen (één op 2 jaar, een andere op 1 jaar) te openen vóór 16/03/2009 (er staat wel voldoende geld op mijn CEB-TI spaarrekening, want bij het openen van één (of meerdere) termijnrekeningen halen ze dat onmiddellijk van uw spaarrekening af). Als ik nu mijn aanvraag voor het openen van de termijnrekeningen op 11/03/2009 AANGETEKEND verstuur MET EEN ANTWOORDKAART (dus toekoemen -als er géén POST-staking is!!- op 12/03/2009), dan zullen ze wel niets anders kunnen doen zeker dan onmiddellijk mijn termijnrekeningen te openen!?? Ik heb ook reeds een e-mail voor 11/03/2009, met alle nodige documenten in bijlage, in "Concepts" klaar zitten waarbij ik ze zal verwittigen dat mijn AANGETEKEND SCHRIJVEN op komst is. Of ben ik te naïef, heb ik het verkeerd voor of zie ik iets over het hoofd? Ruut

ted
Sr. Member
Sr. Member

• Citeer

Bericht door ted » 8 maart 2009, 23:12

Ruut schreef: Ik heb een spaarrekening bij CEB-TI waarop een bedrag staat dat tot 11/03/2009 'vast' staat (interest!). Ik ben wel van plan 2 termijnrekeningen (één op 2 jaar, een andere op 1 jaar) te openen vóór 16/03/2009 (er staat wel voldoende geld op mijn CEB-TI spaarrekening, want bij het openen van één (of meerdere) termijnrekeningen halen ze dat onmiddellijk van uw spaarrekening af). Als ik nu mijn aanvraag voor het openen van de termijnrekeningen op 11/03/2009 AANGETEKEND verstuur MET EEN ANTWOORDKAART (dus toekoemen -als er géén POST-staking is!!- op 12/03/2009), dan zullen ze wel niets anders kunnen doen zeker dan onmiddellijk mijn termijnrekeningen te openen!?? Ik heb ook reeds een e-mail voor 11/03/2009, met alle nodige documenten in bijlage, in "Concepts" klaar zitten waarbij ik ze zal verwittigen dat mijn AANGETEKEND SCHRIJVEN op komst is. Of ben ik te naïef, heb ik het verkeerd voor of zie ik iets over het hoofd? Ruut
Waarom niet gewoon op 11 of 12/03 via internet je termijnrekeningen DIRECT aanmaken via "opdrachten - new deposito" ???

lvvebe
Jr. Member
Jr. Member

• Citeer

Bericht door lvvebe » 9 maart 2009, 08:44

wij zijn nu al bij al reeds 2 maanden bezig met het openen van een spaarrekening bij ce?
wij hebben tot op heden nog geen nummer of pincode of weet ik veel wat nodig is om de storting
van de gelden te doen. Fraai is anders/

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 9 maart 2009, 09:55

lvvebe schreef: wij zijn nu al bij al reeds 2 maanden bezig met het openen van een spaarrekening bij ce?
wij hebben tot op heden nog geen nummer of pincode of weet ik veel wat nodig is om de storting
ik ben aan het wachten sinds begin januari, ik heb vorige week eindelijk mijn rekeningnummer ontvangen, nu moet ik nog wachten op de pin-code (die normaal gezien niet heel lang op zich zou mogen laten wachten)
Er worden dus toch nog rekeningen aangemaakt (voor diegenen die beginnen te wanhopen ;) )

w00ha
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer w00ha
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door w00ha » 9 maart 2009, 10:10

lvvebe schreef: wij zijn nu al bij al reeds 2 maanden bezig met het openen van een spaarrekening bij ce?
dat is dan jammer voor jou en vele andere...zo te zien.

ik vind het wel raar, want ik had achter dikke week al mijn rekeningnummers ontvangen en 3 a 4 dagen erna mijn pincodes...
dat heeft iets langer als 14 dagen geduurd...
mijn aanvraag is wel in november 2008 gedaan, omdat begin december 'n termijnrekening afgelopen was en ik voorbereid wou zijn voor herbelegging.
ook toen waren er al forumleden die 3 a 4 weken en langer moesten wachten.

tja, imo... in de meeste gevallen hebben sommige te lang gewacht...'n rekening openen kon je al veel langer en dat heb ik dus ook gedaan...
als je dan eenmaal 'n spaarrekening hebt kan je onmiddelijk 'n termijnrekening openen via Inet

ik geef toe, 2 maanden is wel erg lang en onaanvaarbaar en als daar geen vorm van communicatie bij is, frustrerend... :'(

Ruut
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Ruut
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ruut » 9 maart 2009, 10:59

ted schreef:
Ruut schreef: Ik heb een spaarrekening bij CEB-TI waarop een bedrag staat dat tot 11/03/2009 'vast' staat (interest!). Ik ben wel van plan 2 termijnrekeningen (één op 2 jaar, een andere op 1 jaar) te openen vóór 16/03/2009 (er staat wel voldoende geld op mijn CEB-TI spaarrekening, want bij het openen van één (of meerdere) termijnrekeningen halen ze dat onmiddellijk van uw spaarrekening af). Als ik nu mijn aanvraag voor het openen van de termijnrekeningen op 11/03/2009 AANGETEKEND verstuur MET EEN ANTWOORDKAART (dus toekoemen -als er géén POST-staking is!!- op 12/03/2009), dan zullen ze wel niets anders kunnen doen zeker dan onmiddellijk mijn termijnrekeningen te openen!?? Ik heb ook reeds een e-mail voor 11/03/2009, met alle nodige documenten in bijlage, in "Concepts" klaar zitten waarbij ik ze zal verwittigen dat mijn AANGETEKEND SCHRIJVEN op komst is. Of ben ik te naïef, heb ik het verkeerd voor of zie ik iets over het hoofd? Ruut
Waarom niet gewoon op 11 of 12/03 via internet je termijnrekeningen DIRECT aanmaken via "opdrachten - new deposito" ???
Sorry Ted, ik dacht dat men enkel een overboeking kon doen van zijn spaarrekening CEB-TI naar zijn tegenrekening... .

Hopelijk voeren ze de opdracht naar 2 NIEUWE termijnrekeningen dan ook onmiddellijk uit??

Alvast bedankt voor de (waarschijnlijk) 'GOUDEN' tip! Weer een aangetekende brief gespaard... .
Ruut

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

70 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende

Terug naar “Kasbons en termijnrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy