Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Credit Europe Bank zet mijn spaarrekening op nul.

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
29 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
gekko
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer gekko
Verstuur privébericht

Credit Europe Bank zet mijn spaarrekening op nul.

• Citeer

Bericht door gekko » 4 mei 2012, 15:32

Zoals al mijn banken was ook Credit Europe Bank verplicht om mijn Top Interest rekening na het overlijden van mijn echtgenote te blokkeren. In tegenstelling tot die andere banken waar rekeningen geblokkeerd worden door overschrijven onmogelijk te maken heeft Credit Europe Bank een eenvoudigere en originele manier om dat te doen: zij zetten het saldo van de rekening gewoon op nul. Er is simpelweg niets meer over te schrijven. Ook in schril contrast met mijn andere banken is dat die rekening na een half jaar nog steeds niet is vrijgegeven. Het saldo staat nog steeds op nul. De rekening staat op mijn naam en ik ben de enige erfgenaam van de huwelijksgemeenschap. Zowel de akte van overlijden als de akte van erfopvolging werden aan Credit Europe Bank bezorgd. Ik belde reeds meermaals naar hun Call Center maar kom steeds terecht bij mensen die er niets van weten, soms zelfs geen nederlands spreken, en die me telkens beloven terug te zullen bellen. Helaas gebeurt dat nooit. Het geld zou er wel nog zijn; alleen zie ik dat saldo op nul staan. Verder krijg ik absoluut geen informatie en weet dus ook niet waarom die rekening geblokkeerd blijft: geen antwoord op mails en telefoons, geen kantoren. Het is schrijnend hoe Credit Europe Bank beslag legt op het geld van mensen die reeds een zwaar verlies moeten verwerken.

Mijn vragen:
Kan Credit Europe Bank mijn geld blijven blokkeren en zo ja voor hoe lang ?
Wat kan ik hiertegen ondernemen ?

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

Re: Credit Europe Bank zet mijn spaarrekening op nul.

• Citeer

Bericht door Nefertari » 4 mei 2012, 18:16

Credit Europe Bank.
uit Algemene Voorwaarden :
" Artikel 6: Overlijden
1. Bij overlijden van een cliënt of van zijn/haar echtgeno(o)t(e) dient de Bank hiervan onverwijld, schriftelijk op de hoogte te worden gesteld. Vanaf de ontvangst van dit geschrift worden de rekeningen en bezittingen van de overledene en van zijn echtgeno(o)t(e) geblokkeerd; domicilieringen, permanente opdrachten en de door of aan de overledene gegeven volmachten vervallen. Wordt de Bank niet of te laat verwittigd van het overlijden, dan kan ze niet aansprakelijk worden gesteld indien na het overlijden nog wordt beschikt of de gelden of de tegoeden van de overledene.
2. De Bank geeft de tegoeden van de overledene en/of zijn echtgeno(o)t(e) slechts vrij, en terzake verrichtingen toe te staan, nadat ze de haar opgelegde fiscale verplichtingen heeft vervuld en nadat haar de officiële stukken tot vaststelling van de erfopvolging (in principe een erfrechtverklaring of akte van bekendheid) werden voorgelegd, alsmede alle andere door de Bank nodig geachte documenten.
3. De Bank mag gevolg geven aan een verzoek tot het verkrijgen van inlichtingen betreffende de tegoeden van de overleden cliënt, mits haar verplichting tot het bewaren van haar discretieplicht dit niet verbiedt.
4. De erfgenamen en rechthebbenden zijn hoofdelijk en ondeelbaar gehouden tot de aanzuivering van eventuele debetstanden alsook tot de kosten ingevolge het openvallen van de nalatenschap en de daarop door de Bank gedane kosten.
5. Bij overlijden van een cliënt, stuurt de Bank, behoudens andersluidende instructies vanwege de rechthebbenden, de briefwisseling in verband met de nalatenschap aan het laatste adres dat haar door de overledene werd opgegeven. De Bank behoudt zich evenwel het recht voor, met uitsluiting van elke aansprakelijkheid, de briefwisseling te versturen naar één van de rechthebbenden, de met de regeling van de nalatenschap belaste notaris of aan elke andere persoon, die met de behartiging van de belangen van de rechthebbenden belast is. In dit geval is de zending rechtsgeldig ten aanzien van alle erfgenamen en rechthebbenden."

http://www.crediteurope.be/fb/sites/be/ ... r_banking/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 4 mei 2012, 19:41

Dat is nou net het probleem, Nefertari. Zie punt 2: "De Bank geeft de tegoeden van de overledene en/of zijn echtgeno(o)t(e) slechts vrij nadat haar de officiële stukken tot vaststelling van de erfopvolging (in principe een erfrechtverklaring of akte van bekendheid) werden voorgelegd."

Gekko heeft dat gedaan maar zonder resultaat:
gekko schreef:Zowel de akte van overlijden als de akte van erfopvolging werden aan Credit Europe Bank bezorgd.
@gekko: heb je die documenten aangetekend opgestuurd of een ander bewijs van afgifte?

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 4 mei 2012, 19:59

Aan CE in die volgorde van belangrijkheid 1 aangetekend, 2 per mail, 3 per gewone brief vragen " wat het probleem" is dat de gelden nog niet zijn vrijgegeven.
Dat je de vragen telefonisch gesteld hebt, kan je nog moeilijk bewijzen. Of het gesprek ineens op band opnemen

Ik veronderstel dat jij geen ( peperdure ) notaris hebt genomen, want anders regelen die alles. Het kost je wel ruw geschat 1250 euro ereloon.

Ik ga er wel vanuit dat er GEEN huwelijkscontract is , want anders kan het wettelijk niet zonder notaris geregeld worden helaas.

gekko
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer gekko
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gekko » 4 mei 2012, 20:14

Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb een notaris die met Credit Europe belde en die (telefonisch) de bevestiging kreeg dat de gelden vrijgegeven zouden worden. Dat was 2 weken geleden. De documenten werden door mij niet aangetekend verstuurd. De notaris verstuurde de documenten ook nog eens, ik weet niet of dat aangetekend was. Credit Europe ontkent of bevestigt niet dat de documenten goed ontvangen zijn. In feite zeggen ze gewoon niks. Eergisteren beloofde ze me in de namiddag terug te bellen, gisteren werd er nog gewacht op een bevestiging van een collega uit Antwerpen, vandaag was het vrijdag en dan kunnen ze niets meer doen… en zo is er elke dag iets. Ik kreeg wel een kopie van hun brief aan de fiscus.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 mei 2012, 20:17

paul schreef:Dat je de vragen telefonisch gesteld hebt, kan je nog moeilijk bewijzen. Of het gesprek ineens op band opnemen.
Ik vraag steeds bij elk telefonisch gesprek de naam van de persoon waar ik mee gesproken heb en het call-ID. Normaal krijgt elk gesprek 'n "call-ID" (oproepnummer). Op die manier gaat het ook steeds sneller als je nadien 'n klacht hebt of dat hetgeen beloofd werd niet nagekomen is. Ik denk dat ze d'er dan al automatisch vanuit gaan dat je ook het gesprek geregistreerd hebt. ;)
Kwestie dat ze dan al onmiddellijk door hebben met wat voor iemand dat ze te maken hebben. ;)
Maar daar heeft gekko natuurlijk niets mee gewonnen, enkel misschien 'n extra tip.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 4 mei 2012, 20:23

Wat als je nu eens (ok, het was nu via notaris) de bank niet op de hoogte bracht en de rekening gewoon leeghaalde en afsloot?
Je zou ervan verschieten hoe amateuristisch "banken" zoals Credit Europe, Fortuneo enzo handelen bij erfenissen.
Als je de bank niet op de hoogte brengt, geeft de bank niks door aan registratie en domeinen... Wat niet weet niet deert is soms te overwegen..
Laatst gewijzigd door Frisse Freddy op 4 mei 2012, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 4 mei 2012, 20:24

gekko schreef:Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb een notaris die met Credit Europe belde en die (telefonisch) de bevestiging kreeg dat de gelden vrijgegeven zouden worden. Dat was 2 weken geleden. De documenten werden door mij niet aangetekend verstuurd. De notaris verstuurde de documenten ook nog eens, ik weet niet of dat aangetekend was. Credit Europe ontkent of bevestigt niet dat de documenten goed ontvangen zijn. In feite zeggen ze gewoon niks. Eergisteren beloofde ze me in de namiddag terug te bellen, gisteren werd er nog gewacht op een bevestiging van een collega uit Antwerpen, vandaag was het vrijdag en dan kunnen ze niets meer doen… en zo is er elke dag iets. Ik kreeg wel een kopie van hun brief aan de fiscus.

Bij CE werkt 10 (in werkelijkheid maar 7 ) man en één paardekop ( dixit een gewaardeerd forumlid enkele jaren gelden ). Ik denk dat ze er bij CE niet altijd voldoende min of meer juridisch geschoold personeel altijd aanwezig is, dat ze zich misschien daarom in stilzwijgen verschuilen.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 mei 2012, 20:29

@ Frisse Freddy: Nog afhalen? Dan ga je snel moeten zijn... eens de aangifte van overlijden bekend (gemeentehuis/stadhuis) wordt de rekening geblokkeerd. En dan moet je ook 'n volmacht hebben op die rekening, misschien was dit niet het geval.
Daarom dat de begrafenisondernemer dikwijls vroeger zei: "Als ge nog iets van geld moet afhalen: ik ga de documenten tegen xx u in orde brengen." Nu is er (sinds 2 jaar?) 'n regeling dat je wel geld kan afhalen (beperkt), vroeger werd je gewoon op droog zaad gezet en kon je enkel facturen/betalingen binnenbrengen bij de bank.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 4 mei 2012, 20:33

Het rijksregister geeft het aan vele instanties door : ziekenkas, FOD-sociale zekerheid, zorgverzekering, pensioendienst , fiscus enz

Behalve aan de banken.

( Een ideetje voor Ri Rupo : nu de NBB toch over alle rekeningen beschikt, waarom niet ineens een KB maken dat die gegevens ook aan de NBB en de fiscus worden doorgegven )

Anderzijds heb ik al van een aantal mensen gehoord, dat ze een rekeing afsluiten ( handtekening overledene namaken ). En niets doorgeven : sanktie als het uitkomt 50% boete + 7% intrest ( verjaringstermijn 10 jaar en 5 maanden )

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 4 mei 2012, 20:35

@ spruitekop: weet uit ervaring dat 99% van de aangiftes binnenkomen via notaris of erfgenamen. Stadhuis? Gemeentehuis? Amper: 1 op 20.
Ik heb genoeg dossiers gekend waar er een paar jaar later plots opgemerkt werd dat een rekeninghouder overleden was (en er was niets of niemand die de bank op de hoogte had gebracht).
Ik bedoel maar ;)
Je kan als erfgenaam gerust een rekening leefhalen zonder dat het opvalt. Er wordt niks doorgegeven naar de banken toe. Niks.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 4 mei 2012, 20:37

Frisse Freddy schreef:@ spruitekop: weet uit ervaring dat 99% van de aangiftes binnenkomen via notaris of erfgenamen. Stadhuis? Gemeentehuis? Amper: 1 op 20.
Ik heb genoeg dossiers gekend waar er een paar jaar later plots opgemerkt werd dat een rekeninghouder overleden was (en er was niets of niemand die de bank op de hoogte had gebracht).
Ik bedoel maar ;)
Je kan als erfgenaam gerust een rekening leefhalen zonder dat het opvalt. Er wordt niks doorgegeven naar de banken toe. Niks.
Frisse Freddy kan het weten , maar hij heeft inderdaad gelijk : oa wet op privacy , mag niks aan banken doorgegeven worden

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 4 mei 2012, 20:42

Fiscus heeft geluk dat de belgen nog een plichtsbewust volk zijn. Moesten we zijn zoals de Grieken ze zouden véél successierechten mislopen, juist omdat het systeem gewoon zo lek is als een zeef.

gekko
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer gekko
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door gekko » 4 mei 2012, 20:46

Frisse Freddy schreef:Wat als je nu eens (ok, het was nu via notaris) de bank niet op de hoogte bracht en de rekening gewoon leeghaalde en afsloot?
Je zou ervan verschieten hoe amateuristisch "banken" zoals Credit Europe, Fortuneo enzo handelen bij erfenissen.
Als je de bank niet op de hoogte brengt, geeft de bank niks door aan registratie en domeinen... Wat niet weet niet deert is soms te overwegen..
Dat was misschien mogelijk geweest. Probleem is dat ik er ook nog een termijnrekening heb. De rekeningen staan op mijn naam, niet op die van mijn echtgenote en ook niet gemeenschappelijk.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 4 mei 2012, 20:56

Frisse Freddy schreef:Je kan als erfgenaam gerust een rekening leefhalen zonder dat het opvalt. Er wordt niks doorgegeven naar de banken toe. Niks.
Ah-bon. Bedankt voor de info Frisse Freddy !

Gesloten
  • Afdrukweergave

29 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy