Credit Europe
TIP
Credit Europe
Heeft er iemand ervaring met Credit Europe ? Hun rating is niet zo schitterend maar ze geven 4 % op 5 jaar wat niet zo slecht is dacht ik.
Re: Credit Europe
Ge kunt dan even goed naar NIBC gaan.
Ik weet het niet maar bij die Credit Europe heb ik niet zo'n goed gevoel. 't zal wel onterecht zijn maar toch.
Ik weet het niet maar bij die Credit Europe heb ik niet zo'n goed gevoel. 't zal wel onterecht zijn maar toch.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben daar al een paar jaar klant . Geen problemen tot nu toe. Snel en correct. Het is schijnbaar een
Turkse bank met hoofdzetel in Nederland.
Turkse bank met hoofdzetel in Nederland.
Dat is wel bruto hé....netto 3,16%margay schreef:Heeft er iemand ervaring met Credit Europe ? Hun rating is niet zo schitterend maar ze geven 4 % op 5 jaar wat niet zo slecht is dacht ik.
Ik heb er een termijnrekening op jaar 5,40% (loopt af mei dit jaar)...voor dirupo 4,60% netto. Na dirupo....4,26 % netto. Dit was met rentekapitalisatie...en ik verlies dus over de ganse termijn mijn reeds bekomen rente aan 4,60%, en alles wordt herberekend aan 4,26% netto.
Enfin da's nog mooi, maar toch niet eerlijk hé.
Verder heb ik met CE nooit problemen gehad....alles en altijd correct.
Idd maar ik heb al een belangrijk bedrag geïnvesteerd bij NIBC, dus wou voor de rest een andere bank nemen, ze hebben ook de kapitaalgarantie maar het feit dat het een Turkse bank is schrikt me ook wat afLukske schreef:Ge kunt dan even goed naar NIBC gaan.
ook klant sinds 3 jaar en nog geen probleem gehad
ben van plan om binnen enkele maanden er terug een termijnrekening te openen
grtjs
ben van plan om binnen enkele maanden er terug een termijnrekening te openen
grtjs
Het Belgische filiaal van Credit Europe hangt af van het Nederlandse hoofdkantoor te Amsterdam en valt daardoor onder de Nederlandse bankwaarborg. (tot 100.000 €)
Zie "disclaimer" :
http://www.crediteurope.be/fb/sites/be/ ... isclaimer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was oorspronkelijk een Turkse bank (Finans bank, voor zovér ik mij herinner), en in de Raad van beheer zetelen onder meer Nederlanders van Turkse origine, maar verder heeft het Belgische filiaal niets (meer) met Turkije te maken.
Zélf heb ik al sinds een 5-tal jaren goede ervaringen met hun termijnrekeningen.
Zie "disclaimer" :
http://www.crediteurope.be/fb/sites/be/ ... isclaimer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was oorspronkelijk een Turkse bank (Finans bank, voor zovér ik mij herinner), en in de Raad van beheer zetelen onder meer Nederlanders van Turkse origine, maar verder heeft het Belgische filiaal niets (meer) met Turkije te maken.
Zélf heb ik al sinds een 5-tal jaren goede ervaringen met hun termijnrekeningen.
Ik ook, al termijnrekeningen gehad bij CE. En ook geen slechte ervaringen, enkel moeite met het openen van een rekening (omdat er toen veel nieuwe klanten bijkwamen).
Credit Europe onderhoudswerkzaamheden
bericht van Credit Europe :
"In verband met onderhoudswerkzaamheden zijn onze systemen niet beschikbaar op vrijdag 20/04/2012 (vanaf 22.00 uur) t/m zaterdag 21/04/2012 (tot 08.00 uur). Onze excuses voor het ongemak."
"In verband met onderhoudswerkzaamheden zijn onze systemen niet beschikbaar op vrijdag 20/04/2012 (vanaf 22.00 uur) t/m zaterdag 21/04/2012 (tot 08.00 uur). Onze excuses voor het ongemak."