Credit Europe Telebankieren
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Credit Europe Telebankieren
Ik heb zopas twee rekeningen geopend, wat allemaal vlot verliep...
Verleden week doe ik 2 overschrijvigen..
Deze morgen kontroleer ik via Inet mijn twee rekeningen en alles liep vlot en correct...
op dit ogenblik krijg ik gewoon 'n fout dat mijn pin/klantennummer niet juist is ....voor beide rekeningen...
nog iemand met dezelfde problemen...?
(dat zijn zo van die dingen die mij al ergeren en ik wil dan 2 serieuze stortingen doen...)
Mail is onderweg, maar als iemand mij nu al 'n reden kon geven , graag..
gr, ed.
Verleden week doe ik 2 overschrijvigen..
Deze morgen kontroleer ik via Inet mijn twee rekeningen en alles liep vlot en correct...
op dit ogenblik krijg ik gewoon 'n fout dat mijn pin/klantennummer niet juist is ....voor beide rekeningen...
nog iemand met dezelfde problemen...?
(dat zijn zo van die dingen die mij al ergeren en ik wil dan 2 serieuze stortingen doen...)
Mail is onderweg, maar als iemand mij nu al 'n reden kon geven , graag..
gr, ed.
Re: Credit Europe Telebankieren
Bij mij is alles van de eerste keer goed verlopen.
Ik heb ook nog geen berichten gelezen van credit europe klanten die problemen hebben met hun pin of klantennr.
Ik heb ook nog geen berichten gelezen van credit europe klanten die problemen hebben met hun pin of klantennr.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Credit Europe Telebankieren
bij mij ging ook alles zeer vlot...tot maandagavond.Louise schreef: Bij mij is alles van de eerste keer goed verlopen.
anyway, ondertussen heeft het probleem, na 'n telefoontje, zich opgelost ...
de oorzaak moet bij mij gelegen hebben , omdat ik op deactiveren of inactiveren heb gedrukt ipv uitloggen ...
als je dat doet, verbreek je alle internetverkeer met de bank, zodat je niet meer kan inloggen...kan soms handig of veilig zijn, maar ook vervelend
als je altijd 'n melding krijgt dat je klantennummer en/of pin niet klopt dan ga je dat niet direct door hebben dat je de laatste sessie verkeerd hebt afgesloten....that's all...