Credit Europe termijnrekening 4.75%/5 jaar voor vaste klanten
TIP
Re: Credit Europe termijnrekening 4.75%/5 jaar voor vaste klanten
4.75% Bruto op 5 jaar of
Minimum 3.00% netto op 8 jaar
Een product tak 21 biedt volgens mij de oplossing.
Je geniet van een gegarandeerd rentevoet van +/- 3.00% bij de meeste.
Indien de inflatie de kop opstijg zou de rendement van dat type product moeten volgen.
Moet wel 8 jaar (en 1 dag
) zijn omwille van de fiscale regels.
Het overwegen waard
Minimum 3.00% netto op 8 jaar

Een product tak 21 biedt volgens mij de oplossing.
Je geniet van een gegarandeerd rentevoet van +/- 3.00% bij de meeste.
Indien de inflatie de kop opstijg zou de rendement van dat type product moeten volgen.
Moet wel 8 jaar (en 1 dag

Het overwegen waard
Anderzijds
De 4.25% brut = 3.61% net op 36 maanden
is toch ook niet slecht als je denkt dat tegen 2012 het herstel voelbaar zou zijn.
De 4.25% brut = 3.61% net op 36 maanden
is toch ook niet slecht als je denkt dat tegen 2012 het herstel voelbaar zou zijn.
Wat bedoel met dat tegen 2012 het herstel voelbaar zal zijn?ted schreef: ...
is toch ook niet slecht [glow=red,2,300]als je denkt dat tegen 2012 het herstel voelbaar zou zijn.[/glow]
Bedoel je dat we vanaf dan hogere rentevoeten mogen verwachten?
Het planbureau voorspelt dat zowel korte- als langetermijnrentes vanaf eind 2010, begin 2011 terug gaan stijgen en zullen evolueren naar meer "normale" niveau's.
Indien je het planbureau gelooft, dan zou het verstandig zijn om je geld maximaal 18 maanden tot 2 jaar vast te zetten. Anders loop je deze hogere rentes mis.
Indien je het planbureau gelooft, dan zou het verstandig zijn om je geld maximaal 18 maanden tot 2 jaar vast te zetten. Anders loop je deze hogere rentes mis.
Daar de rente op 1 à 2 jaar nogal aan de lage kant zijn en de voorspellingen van het planbureau maar voorspellingen zijn vind ik een vaste rente gedurende 3 jaar het overwegen waard.
Denk je dat het planbureau aan het rechte eind heeft moet je eventueel gaan zien bij DHB of gewoon de "spaargids"
overzicht van termijnrekening en kasbon raadplegen. Ze zijn tenslotte hiervoor bedoeld 
Voor langere termijnen raad ik aan, zoals hierboven vermeld, producten die een graan van de eventuele inflatie zouden moeten meepikken en toch een minimum rente garanderen.
Degene die menen dat de inflatie terug de kop zal opsteken kunnen uiteraard meer offensieve fondsen nemen met alleen kapitaalgarantie de "0%"
T'is kiezen of delen
Denk je dat het planbureau aan het rechte eind heeft moet je eventueel gaan zien bij DHB of gewoon de "spaargids"

Voor langere termijnen raad ik aan, zoals hierboven vermeld, producten die een graan van de eventuele inflatie zouden moeten meepikken en toch een minimum rente garanderen.
Degene die menen dat de inflatie terug de kop zal opsteken kunnen uiteraard meer offensieve fondsen nemen met alleen kapitaalgarantie de "0%"
T'is kiezen of delen