Credit Suisse - Europe 2015
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Credit Suisse - Europe 2015
Heb obligatie Credit Suisse Europe 2015 à 6% gekocht.
Wel enkel kapitaalsgarantie indien de EuroStoxx50 op eindvervaldag met maximum 50% gedaald is.
Is dit een goede belegging ??
Wel enkel kapitaalsgarantie indien de EuroStoxx50 op eindvervaldag met maximum 50% gedaald is.
Re: Credit Suisse - Europe 2015
Even zoeken op het forum zou je volgende topic opgeleverd hebben:
viewtopic.php?f=5&t=9494&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=5&t=9494&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
bedankt voor de info robokat.
Ik heb wel ingetekend met een Eurostoxx op 2802€. De laagste koers in de laatste vijf jaar was 1809€/ Dit in volle crisis.
Daarom heb ik dit aangedurfd, ik dacht (hoop) niet dat de Eurostoxx onder de 1400€ gaat.!!
Ik heb wel ingetekend met een Eurostoxx op 2802€. De laagste koers in de laatste vijf jaar was 1809€/ Dit in volle crisis.
Daarom heb ik dit aangedurfd, ik dacht (hoop) niet dat de Eurostoxx onder de 1400€ gaat.!!
Wat ik niet begrijp is dat je eerst intekend en dan komt vragen op dit een goede belegging is.lili schreef:Heb obligatie Credit Suisse Europe 2015 à 6% gekocht.
ik was bij intekenen wél overtuigd dat ik het juiste deed, doch met alle negatieve info in kranten en bladen begin ik dan terug te twijfelen!
Wat heeft jou dan overtuigd om in te tekenen?lili schreef:ik was bij intekenen wél overtuigd dat ik het juiste deed, doch met alle negatieve info in kranten en bladen begin ik dan terug te twijfelen!
wel, het feit dat de eurostoxx50 nooit onder de 1810 is gegaan, en omdat bij dit product deze aan 2802 stond en ik
vond dat het toch al heel slecht moest gaan opdat hij onder de 1401 zou zakken? Heb ik verkeerd gedacht?
vond dat het toch al heel slecht moest gaan opdat hij onder de 1401 zou zakken? Heb ik verkeerd gedacht?
Resultaten uit het verleden geven geen garanties naar de toekomst toe.lili schreef:wel, het feit dat de eurostoxx50 nooit onder de 1810 is gegaan, en omdat bij dit product deze aan 2802 stond en ik
Zoals altijd zal de bank hier weer de grote winnaar in zijn.Stel dat de index dit jaar 40% zakt krijg jij 6% bruto.Stijgt de index het jaar daarop 40% krijg jij 6% bruto en de bank 34%.Zolang de index niet halveert zit je goed.Maar 5,1% netto - de kosten vind ik het risico niet waard.
Je hebt niet verkeerd gedacht. De kans echter dat het heel slecht gaat is niet uitgesloten. Ik sluit me ook volledig aan bij Davy V.lili schreef:wel, het feit dat de eurostoxx50 nooit onder de 1810 is gegaan, en omdat bij dit product deze aan 2802 stond en ik
Er zijn wel gelijkaardige producten die nog slechter zijn. Dit is toch al een troost...
Als je toch al hebt ingetekend kan je het best laten uitlopen. Voor de spreiding van je andere centen moet je er rekening mee houden dat dit deel al in een risicovolle mand zit.