Crelan en rente
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Crelan en rente
Heeft Crelan ook een tool op homebank of ergens anders waar je kunt zien hoeveel rente/getrouwheidspremie je hebt opgebouwd en wanneer dit wordt uitbetaald?
Re: Crelan en rente
Niemand die het weet?

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niemand die het weet?

Wat gaf Crelan als antwoord toe je de vraag stelde?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Als het van B7H4long afhing mochten we hier geen vragen meer stellen over bankzaken. 
Voor zover ik weet is er op Crelan geen zo'n berekeningstool aanwezig ... ik heb het alvast nog nooit opgemerkt op crelan-online.
In huidige tijden van superlage rentes vraag ik mij trouwens wat het nut is van zo'n tool ...
In huidige tijden van superlage rentes vraag ik mij trouwens wat het nut is van zo'n tool ...
Als ik na twee weken wachten op een from nog geen antwoord zou gekregen hebben zou ik al lang naar de bran gegaan zijn en de vraag daar stellen....
Want met een antwoord : "zover ik weet.... " weet je natuurlijk nog altijd niets.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.