Crypto Beginners | ik heb wat vragen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Crypto Beginners | ik heb wat vragen
Waar blijft Kasper ? Zou hij met Hobbes gaan spelen zijn ... als hij echt iets concreet wil doen kan hij best actief aanwezig zijn op het forum en ook is uitpakken met zijn alles over crypto curencies site. Ik kijk echt uit naar al die antwoorden oude vragen die hier gesteld werden.
"Zou hij met Hobbes gaan spelen zijn"
met zichzelf aan het spelen
met zichzelf aan het spelen
Leuke thread 
Hallo iedereen,
Kan er me soms iemand vertellen of er soms twee soorten BCD (bitcoindiamond) zijn? IK zie een koers op worldcoinindex van rond de €9 en op andere platformen zoals coinmarketcap een koers rond de $ 4. Ik begrijp niet hoe dit kan.
Dank voor de reacties.
Kan er me soms iemand vertellen of er soms twee soorten BCD (bitcoindiamond) zijn? IK zie een koers op worldcoinindex van rond de €9 en op andere platformen zoals coinmarketcap een koers rond de $ 4. Ik begrijp niet hoe dit kan.
Dank voor de reacties.
https://coinmarketcap.com/currencies/bi ... d/#markets
er is maar 1 soort BCD. de prijzen verschillen van marktplaats tot marktplaats, er is niet genoeg arbitrage. dit geldt in het algemeen voor alle munten.
er is maar 1 soort BCD. de prijzen verschillen van marktplaats tot marktplaats, er is niet genoeg arbitrage. dit geldt in het algemeen voor alle munten.
Beste Sanakoev,
Als ik jouw lijst bekijk, is dit dan bijvoorbeeld onverstandig om ze te kopen op kucoin aan $33 terwijl ik ze op andere platformen zou kunnen kopen aan $3 dollar of zie ik dit verkeerd? Dit is toch een enorm prijsverschil voor dezelfde coins?
Als ik jouw lijst bekijk, is dit dan bijvoorbeeld onverstandig om ze te kopen op kucoin aan $33 terwijl ik ze op andere platformen zou kunnen kopen aan $3 dollar of zie ik dit verkeerd? Dit is toch een enorm prijsverschil voor dezelfde coins?
Bij zeer lage volumes kan er gewoon geen correcte prijs gevormd worden.
Als je weet dat met dergelijke cijfers de marketcap van een munt berekend wordt en dat al die marketcaps van al die (shit)coins opgeteld de totale waarde van de cryptomarkt voorstellen dan.... alleja, met de pet enzo. Ik wijk af.
Koop coins op een exchange met hoog volume, probeer eerst met een laag bedrag, probeer de coins ook WEG te krijgen van de exchange. Vermijdt KYC (Know your customer). En loop aub een keertje met je neus tegen de muur vooraleer je met grotere bedragen begint.
Ik heb wat ervaring met opgedaan met verkoop van geforkte coins, waaronder dus ook BCD. Op Gate.io verliep alles correct.
Als je weet dat met dergelijke cijfers de marketcap van een munt berekend wordt en dat al die marketcaps van al die (shit)coins opgeteld de totale waarde van de cryptomarkt voorstellen dan.... alleja, met de pet enzo. Ik wijk af.
Koop coins op een exchange met hoog volume, probeer eerst met een laag bedrag, probeer de coins ook WEG te krijgen van de exchange. Vermijdt KYC (Know your customer). En loop aub een keertje met je neus tegen de muur vooraleer je met grotere bedragen begint.
Ik heb wat ervaring met opgedaan met verkoop van geforkte coins, waaronder dus ook BCD. Op Gate.io verliep alles correct.
Met crypto-arbitrage moet je je in het algemeen niet bezig houden. Meestal is er een goede reden voor prijsverschillen (wallet maintenances bvb). Wees gerust dat deze markten door bots bespeeld worden, en dat elke arbitrage met redelijke volume vrij snel weggewerkt wordt. There is no free lunch (behalve door bitcoin te kopen en nooit te verkopen
).
Bitcoin diamonds... doet me aan gokspelletje denken. Zal ook dat soort publiek aantrekken denk.otc schreef: ↑13 mei 2018, 20:53 Hallo iedereen,
Dank voor de reacties.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Klopt, denk dat dit geldig is voor 99% van alle coins