Crypto Beginners | ik heb wat vragen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Crypto Beginners | ik heb wat vragen
Goede avond iedereen,
Ik ben momenteel bezig met een crypto website te maken waar ik de vragen van nieuwe investeerders beantwoord.
Nu ik heb al een hele lijst (zie spoiler) maar welke vragen zien jullie nog graag beantwoord ?
Alvast bedankt,
Kasper V
[spoiler]
Wat is crypto ?
Waarom crypto en niet stocks ?
Waar bewaar ik mijn crypto ?
Wat is een private key ?
[/spoiler]
Ik ben momenteel bezig met een crypto website te maken waar ik de vragen van nieuwe investeerders beantwoord.
Nu ik heb al een hele lijst (zie spoiler) maar welke vragen zien jullie nog graag beantwoord ?
Alvast bedankt,
Kasper V
[spoiler]
Wat is crypto ?
Waarom crypto en niet stocks ?
Waar bewaar ik mijn crypto ?
Wat is een private key ?
[/spoiler]
Re: Crypto Beginners | ik heb wat vragen
" is het een veilige belegging"
" wat zijn de risicos "
" moeten op bitcoins belastingen betaald worden"
"oplichters en bitcoins"
" gaan heerschap Trump en Michel ooit Bitcoins verbieden "
" tailand en bitcoins"
juist zijn een aantal polen in belgie voor 400 000,00 in het zak gezet, door ze vals geld voor bitcoins te geven
(vtm journaal )
" wat zijn de risicos "
" moeten op bitcoins belastingen betaald worden"
"oplichters en bitcoins"
" gaan heerschap Trump en Michel ooit Bitcoins verbieden "
" tailand en bitcoins"
juist zijn een aantal polen in belgie voor 400 000,00 in het zak gezet, door ze vals geld voor bitcoins te geven
(vtm journaal )
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Denk dat alle virtuele munten( Bitcoins, ethereum, ripple, litecoin en dogecoin. enz.) op stervens na dood zijn, en het de moeite niet meer is om er in te beleggen.
Bitcoinsslachtoffers in Vlaanderen, wie zijn ze ? wat deden ze ?
Komen ze in aanmerking voor het garantiefonds ? Ten laste van de belastingbetaler ?
Komen ze in aanmerking voor het garantiefonds ? Ten laste van de belastingbetaler ?
Bedankt paul voor de HQ antwoorden
en pulo als dat je mening is heb ik daar respect voor. Maar dat heeft niks te maken met mijn thread
en pulo als dat je mening is heb ik daar respect voor. Maar dat heeft niks te maken met mijn thread
Crypto's ? Dat is zoooooooooooooooooo jaren '2017
Mijn dochter dacht dat haar Diddl-verzameling ook ooit veel geld ging opbrengen
Niet dat ik je niet veel succes wens hoor Kasper ... maar denk je echt dat je site nog een meerwaarde zal bieden op het www ... welke vragen over crypto's zouden nog niet beantwoord zijn ?
Mijn dochter dacht dat haar Diddl-verzameling ook ooit veel geld ging opbrengen
Niet dat ik je niet veel succes wens hoor Kasper ... maar denk je echt dat je site nog een meerwaarde zal bieden op het www ... welke vragen over crypto's zouden nog niet beantwoord zijn ?
Zijn Crypto's wel echt beleggingen?
Lijkt mij de logische eerste vraag.....
Lijkt mij de logische eerste vraag.....
Conservatieve belegger. Geloof in zelfkennis om de eigen beleggingsstrategie vast leggen. Doe zelf huiswerk en geloof zelfs geen vertalingen. Wel speculeren met optiestrategieën, is fun en maar 10% portefeuille. Voormalig believer in de Omega Mixer ;-)
Dan volg je duidelijk de markt niet. Net zoals aandelen op sterven na dood waren in 2008-2009 waarschijnlijk.
Aandelen vertegenwoordigen een deel van een bedrijf ... oké, het kan over kop gaan en dan ben je je geld kwijt.
Wat vertegenwoordigen al die VIRTUELE nullen en eentjes ?
De eeuwige discussie. M.i. een stuk van de toekomst, om een waslijst aan redenen.
Bitcoin = mogelijke digitale store of value. Ethereum = gedecentraliseerde wereldcomputer en app store.
Het argument van wat zijn enen en nullen. Banken bewaren ook geen geld, de balans van uw rekening zijn ook enen en nullen in een databank.
We zullen zien binnen 12-24-48 maanden.
Bitcoin = mogelijke digitale store of value. Ethereum = gedecentraliseerde wereldcomputer en app store.
Het argument van wat zijn enen en nullen. Banken bewaren ook geen geld, de balans van uw rekening zijn ook enen en nullen in een databank.
We zullen zien binnen 12-24-48 maanden.
aandelen : vertegenwoordigen de waarde van een bedrijf - economie
bitcoins : vertegenwoordigt niets- virtuele apenmunten
bitcoins : vertegenwoordigt niets- virtuele apenmunten
Neen, bij aandelen was dat in 1979, in het blad BusinessWeek
http://ritholtz.com/1979/08/the-death-of-equities/
In 1982 begon de klim omhoog die nu nog steeds doorgaat, met af ten toe schokken zoals in 2008
U kent blijkbaar niet eens uw geschiedenis
Waarom zou ik dan vertrouwen op uw visie dat crypto wel beleggingen zijn?
Ik las daarover nog geen enkel zinnig argument
Dat men bij een bank ook geen geld bewaart is een onzin argument
Het geld op zich is niet wat waarde creëert voor die bank
Het is wat men ermee doet
Dat kunnen dan net zo goed in theorie ook crypto's zijn
Crypto is dan voor hen een munt zoals er tal van andere zijn
Niets minder, maar zeker ook niets meer
Laatst gewijzigd door AlbertIV op 11 mei 2018, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Conservatieve belegger. Geloof in zelfkennis om de eigen beleggingsstrategie vast leggen. Doe zelf huiswerk en geloof zelfs geen vertalingen. Wel speculeren met optiestrategieën, is fun en maar 10% portefeuille. Voormalig believer in de Omega Mixer ;-)
Precies Noord-Koreageebee schreef: ↑10 mei 2018, 22:08 Crypto's ? Dat is zoooooooooooooooooo jaren '2017
Mijn dochter dacht dat haar Diddl-verzameling ook ooit veel geld ging opbrengen![]()
daar mogen ook geen lastige vragen gesteld worden
fock-jou
Tadaaaa... weer een reclamemaker voor crypto.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Dus iemand die crypto snapt heeft volgens jouw geen HQ antwoorden? Altijd hetzelfde. Ze willen alleen maar naar de bloemetjes en bijtjes luisteren en nooit de koeien in de stal doen of het hooi ophalen.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash