crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
Alles verkopen doe ik sowieso niet. Maar als de waarde 4000% stijgt op een paar maanden, vraag ik me wel af of er nu geen stevige correctie aankomt... (Anderzijds, wat gebeurt er als ETH dan toch BTC overneemt in market cap, misschien verdubbelt de prijs tegen augustus...)
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
Je stort geld op een exchange die ethereum verkoopt.
Overzicht exchanges volgens volume:
https://www.cryptocoincharts.info/markets/info
Overzicht exchanges volgens volume:
https://www.cryptocoincharts.info/markets/info
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
Is hier al eerder vermeld maar of ether de troon gaat overnemen zal afhangen van de segwit stemming voor bitcoin 1 augustus.ldwjr schreef: ↑13 juni 2017, 09:46 Alles verkopen doe ik sowieso niet. Maar als de waarde 4000% stijgt op een paar maanden, vraag ik me wel af of er nu geen stevige correctie aankomt... (Anderzijds, wat gebeurt er als ETH dan toch BTC overneemt in market cap, misschien verdubbelt de prijs tegen augustus...)
Ether stijgt zo hard omdat btc speculanten massaal hun btc's aan het omzetten zijn in ether en geld door de groeiende onzekerheid en risico's op een soft fork.
De correctie op eth verwacht ik dus ook rond 1 augustus.
In tussentijd kan dat nog makkelijk doorstormen naar 1000$. Het is nu al op enkele maanden tijd van 20 naar 40 naar 80 naar 200 en nu 400$ gegaan.
Ik plan dus om in de laatste week van juli pas winsten te verzilveren.
Wat een paniek weeral...
De exchanges doen "gouden" zaken.
De exchanges doen "gouden" zaken.
Buy the fear
Kraken.com heeft me net tier 1 geverifieerd.. nu kan ik nog steeds niet storten.. hopelijk daalt het nog wat! Wat staat er eigenlijk 1 augustus te gebeuren?
Kraken.com heeft me net tier 1 geverifieerd.. nu kan ik nog steeds niet storten.. hopelijk daalt het nog wat! Wat staat er eigenlijk 1 augustus te gebeuren?
Chinese miners blokkeren een update(segwit).
Een hoop gebruikers hebben hun software aangepast dat deze update uitgevoerd word op het netwerk 1 augustus door het werk van deze miners te negeren.
Wat wel eens chaos in de bitcoin markt zo kunnen veroorzaken.
Een hoop gebruikers hebben hun software aangepast dat deze update uitgevoerd word op het netwerk 1 augustus door het werk van deze miners te negeren.
Wat wel eens chaos in de bitcoin markt zo kunnen veroorzaken.
Ik zou Segwit ook blokkeren hoor. Waarom in de kaart van Blockstream en sponsors willen spelen?
Lees zeker ook eens op reddit.com/r/btc aangezien /r/bitcoin compleet georchestreerd en gemanipuleerd is.
Lees zeker ook eens op reddit.com/r/btc aangezien /r/bitcoin compleet georchestreerd en gemanipuleerd is.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
EU is moeilijk aan het doen over bitcoin prepaid debit kaarten.
Mag binnenkort maar max 250 euro opstaan en maar max 100 euro per keer mee betaald worden.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 2-94241633
Slecht nieuws voor bitcoin banken(waar ze controle over hebben)
Goed nieuws voor P2P oplossingen(waar ze geen controle over hebben).
Mag binnenkort maar max 250 euro opstaan en maar max 100 euro per keer mee betaald worden.
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 2-94241633
Slecht nieuws voor bitcoin banken(waar ze controle over hebben)
Goed nieuws voor P2P oplossingen(waar ze geen controle over hebben).
Buitenlandse kredietkaarten zijn al langer een doorn in het oog van de fiscus, omdat ze gebruikt kunnen worden om een verborgen buitenlandse rekening te gebruiken voor dagelijkse uitgaven: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2763572
Hier nog een goede reden om SegWit niet te accepteren
https://coingeek.com/risks-segregated-w ... n-network/
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Ik ben benieuwd bekijk het filmpje eens analysten???
Nanoclub = Scam!
(En zeker geen cryptocurrency)
Geen toeval dat het altijd nieuwe accounts zijn die het komen promoten...
(En zeker geen cryptocurrency)
Geen toeval dat het altijd nieuwe accounts zijn die het komen promoten...
Zijn er nog dergelijke coins en welke is de beste?
OneGram Initial Coin Offering
OneGram Initial Coin Offering
Here are his four signs of a financial market bubble:
(1) Everyone around you is talking about stocks (or real estate or whatever the fad asset of the day is). And you should really start worrying when the people talking about getting rich in certain areas of the market don’t have a background in finance.
(2) When people begin quitting their jobs to day trade or become a mortgage broker.
(3) When someone exhibits skepticism about the prospects for stocks and people don’t just disagree with them, but they do so vehemently and tell them they’re an idiot for not understanding things.
(4) When you start to see extreme predictions. The example Bernstein gives is how the best-selling investment book in 1999 was Dow 36,000.
Ik denk dat enige voorzichtigheid wel nodig is voor deze munten.. kan een tweede .com bubble worden als je erover nadenkt en het kan nog erger worden als de laatste dagen lijkt me. ik ga er alvast vanaf blijven. 2013 is voorbij iedereen die nu nog op de trein wilt springen kan wel eens veel te laat zijn.
(1) Everyone around you is talking about stocks (or real estate or whatever the fad asset of the day is). And you should really start worrying when the people talking about getting rich in certain areas of the market don’t have a background in finance.
(2) When people begin quitting their jobs to day trade or become a mortgage broker.
(3) When someone exhibits skepticism about the prospects for stocks and people don’t just disagree with them, but they do so vehemently and tell them they’re an idiot for not understanding things.
(4) When you start to see extreme predictions. The example Bernstein gives is how the best-selling investment book in 1999 was Dow 36,000.
Ik denk dat enige voorzichtigheid wel nodig is voor deze munten.. kan een tweede .com bubble worden als je erover nadenkt en het kan nog erger worden als de laatste dagen lijkt me. ik ga er alvast vanaf blijven. 2013 is voorbij iedereen die nu nog op de trein wilt springen kan wel eens veel te laat zijn.