crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Re: crypto currencies
Inderdaad. Bitcoin is het icoon maar ethereum en misschien Monero zijn beter opgebouwd. Ik heb destijds Bitcoin te vroeg verkocht (maart 2017) en wil nog eens instappen.
Ik ben aan het twijfelen, maar zou durven een beetje Eth bijkopen. Niet volgens de planning, maar deze crash was ook niet echt gepland... 
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Ik denk dat ik ga kopen op coinbase. Toch iets goedkoper.
Eens Ethereum van proof-of-work naar proof-of-stake overschakelt lijkt de weg mij vrij voor grootschalige praktische toepassingen; dit betekent wel dat minen niet langer zal beloond worden met nieuwe ethers. Ethereum smart contracting heeft trouwens vandaag een bewezen en succesvolle use case, namelijk Initional Coin Offers (ICOs). Bitcoins kunnen vandaag en in de nabije toekomst hoogstens nog als digitaal goud dienen.Roo schreef: ↑17 januari 2018, 11:39 Persoonlijk vind ik Ethereum een pak interessanter dan Bitcoin. Lijkt me een pak nuttiger en meer use cases te hebben dan puur Bitcoin. Bitcoin is dan weer de "eerste" en heeft een voorsprong, maar lijkt me niet onmogelijk dat Ethereum Bitcoin ooit voorbijsteekt. Je moet het eens onderzoeken.
Inderdaad. M.i. steekt het geheel gewoon beter in elkaar. Vanaf proof-of-stake geen last van miners, die vnl. in China zitten. Daarnaast zal er dan een soort van "dividend" bestaan die je kan krijgen op je ETH. Dat zal de prijs van de token enkel ten goede komen. De Ether token is geen pure "munt" en zal minder snel verbannen worden door regulators dan bijvoorbeeld pakweg een Zcash.
En er zijn 1001 use-cases die men op die Blockchain kan bouwen (Blockchain de technologie, niet zozeer de pure hype die Bitcoin is). Men begint er echt een gans developer ecosysteem rond te bouwen, wat adoptie enkel ten goede kan komen.
Misschien ook nog belangrijk: het is niet gewoon een whitepaper. Het is werkende software, die 1.2 miljoen transacties per dag verwerkt (3-4x zoveel als Bitcoin) met een duidelijke roadmap van wat er komen gaat.
En er zijn 1001 use-cases die men op die Blockchain kan bouwen (Blockchain de technologie, niet zozeer de pure hype die Bitcoin is). Men begint er echt een gans developer ecosysteem rond te bouwen, wat adoptie enkel ten goede kan komen.
Misschien ook nog belangrijk: het is niet gewoon een whitepaper. Het is werkende software, die 1.2 miljoen transacties per dag verwerkt (3-4x zoveel als Bitcoin) met een duidelijke roadmap van wat er komen gaat.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Waar koop je Monero?
https://coinmarketcap.com/currencies/monero/#markets
Je kan alle exchanges voor een munt zien via Coinmarketcap.
Je kan alle exchanges voor een munt zien via Coinmarketcap.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Merci!
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
Wat is je punt, dat er de laatste maand veel dom geld naar cryptocurrency gestroomd is? Dat zagen we zo ook al en dat verandert niets aan de toekomstperspectieven van bitcoin en andere beloftevolle digitale munten.geebee schreef: ↑17 januari 2018, 11:13 Ja en ? Alsof het verleden een garantie biedt voor de toekomst ... ooit de grafieken van bv. L&H bekeken ?
Er zijn weinig tot geen "beleggers" (tussen aanhalingstekens) die hun crypto's al die tijd hebben bijgehouden ... de merendeel hebben de laatste tijd gekocht omdat ze dollartekens in hun ogen kregen ... en ik vermoed dat die momenteel met dichtgeknepen billen heel stilletjes langs de kant zitten ...
Zolang die mensen dat snappen en heel stilletjes langs de kant blijven zitten, is er geen probleem. Binnen enkele maanden hebben ze hun inleg terug. Net zoals bij alle vorige crashes. Als je meent van niet mag je altijd uitleggen waarom het deze keer "anders" zou zijn ...
Beste dat je nu kan doen is bijkopen.
Dom geld en mensen die het snappen ... je ziet toch zelf de tegenstelling ...Cowboy_Bebop schreef: ↑17 januari 2018, 18:10Wat is je punt, dat er de laatste maand veel dom geld naar cryptocurrency gestroomd is? Dat zagen we zo ook al en dat verandert niets aan de toekomstperspectieven van bitcoin en andere beloftevolle digitale munten.geebee schreef: ↑17 januari 2018, 11:13 Ja en ? Alsof het verleden een garantie biedt voor de toekomst ... ooit de grafieken van bv. L&H bekeken ?
Er zijn weinig tot geen "beleggers" (tussen aanhalingstekens) die hun crypto's al die tijd hebben bijgehouden ... de merendeel hebben de laatste tijd gekocht omdat ze dollartekens in hun ogen kregen ... en ik vermoed dat die momenteel met dichtgeknepen billen heel stilletjes langs de kant zitten ...
Zolang die mensen dat snappen en heel stilletjes langs de kant blijven zitten, is er geen probleem. Binnen enkele maanden hebben ze hun inleg terug. Net zoals bij alle vorige crashes. Als je meent van niet mag je altijd uitleggen waarom het deze keer "anders" zou zijn ...
Beste dat je nu kan doen is bijkopen.
Bitcoin heeft geen waarde, dat er een toekomst is voor die blockchaindinges zal de toekomst uitwijzen, maar die bitcoin an sich is blijkbaar nu al hopeloos verouderd tegenover een aantal andere van die munten ... wat kan dan de waarde daarvan zijn ? Nul, niets meer en niets minder ... en die crypto's die nu "beter" zijn zullen binnen hier en een paar jaar ook al weer hopeloos verouderd zijn ... waardoor ze op hun beurt ook weer geen waarde zullen hebben ...
is er hier één iemand die meer dan 100 uren gelezen heeft over bitcoin en aanverwanten?
Als je wilt kopen is het de moment want bitcoin en ripple gaan al terug omhoog.. voor hoelang dat mag duren weet ik wel niet..
Ja, maar coinbase werkt niet mee. Heb in de vroege namiddag geld gestuurd maar er is nog niks van te zien.
Ik denk dat veel mensen willen bijkopen momenteel en dat ze niet meekunnen.
Ik denk dat veel mensen willen bijkopen momenteel en dat ze niet meekunnen.
Dat ligt niet aan Coinbase, maar aan de Belgische banken. Ik heb vrienden in het buitenland waar het geld op dezelfde dag bij Coinbase aankomt.
-
Cowboy_Bebop
- Full Member

- Contacteer:
Als je niet gelooft in bitcoin, waarom er dan aan ATH geld tegenaansmijten? Als je geloof in bitcoin na 1 crash al aan diggelen geslagen is, dan verkoop je beter aan verlies en zet je je resterende euro's terug op de spaarboek. Moeten we dan medelijden hebben met dat soort mensen ofzo?
Iedereen staat vrij om te geloven wat hij wil. In ieder geval is er ten opzichte van enkele maanden geleden weinig veranderd waardoor bitcoin opeens waardeloos zou zijn. Wie bitcoin verouderd noemt snapt sowieso niet veel van cryptocurrency.Bitcoin heeft geen waarde, dat er een toekomst is voor die blockchaindinges zal de toekomst uitwijzen, maar die bitcoin an sich is blijkbaar nu al hopeloos verouderd tegenover een aantal andere van die munten ... wat kan dan de waarde daarvan zijn ? Nul, niets meer en niets minder ... en die crypto's die nu "beter" zijn zullen binnen hier en een paar jaar ook al weer hopeloos verouderd zijn ... waardoor ze op hun beurt ook weer geen waarde zullen hebben ...