crypto currencies
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: crypto currencies
Says it all: https://pbs.twimg.com/media/DVDiXMOU8AAu-Bp.jpggeebee schreef: ↑4 februari 2018, 22:55 ... het is opvallend hoe stil "onze kenners" (want dat waren/zijn ze toch allemaal ... althans zolang de bubble opblaast) ze zijn geworden de laatste maand nu de zeepbel (ah ja, dat mochten we niet zeggen, want het wordt al 5 jaar een zeepbel genoemd ...) stilletjes aan het leeglopen is ...
crypto currencies
Het wordt hier op spaargids idd al 5 jaar een “zeepbel” genoemd. Kijk maar even: beleggen-in-bitcoins-t14872.html
Toen was de (bitcoin) “zeepbel” 80 euro, nu “leeggelopen” naar een goei 6000 euro... (Eigenlijk eerder 7000 met de forks erbij).
“Hoera we hadden gelijk” denken ze dan...
Toen was de (bitcoin) “zeepbel” 80 euro, nu “leeggelopen” naar een goei 6000 euro... (Eigenlijk eerder 7000 met de forks erbij).
“Hoera we hadden gelijk” denken ze dan...
Re: crypto currencies
ik denk dat de "kenners" naar andere oorden vertrokken zijn, waar men spreekt over technologie ipv speculatie. 
Re: crypto currencies
Hindsight is 20/20 ik hoop dat de koersen binnenkort exploderen dan kan ik die mannen met een kristallen bol hun posts van hierboven onder hun neus smeren.
No risk no return, of hadden jullie allemaal de vorige beuscrashes ook correct voorspeld? Crypto is niet hetzelfde als de beurs maar laat iedereen toch zijn ding doen waarom altijd dat gezever van "I told you so".
Nobody knows nothing, aanvaard dat gewoon en blijf constructief.
En nog even vergeten te vermelden bitcoin is nog steeds +486% op 1Y maar dat wordt vaak vergeten.
No risk no return, of hadden jullie allemaal de vorige beuscrashes ook correct voorspeld? Crypto is niet hetzelfde als de beurs maar laat iedereen toch zijn ding doen waarom altijd dat gezever van "I told you so".
Nobody knows nothing, aanvaard dat gewoon en blijf constructief.
En nog even vergeten te vermelden bitcoin is nog steeds +486% op 1Y maar dat wordt vaak vergeten.
Re: crypto currencies
Ik loop 5 minuten weg van mijn scherm en op dat moment dipt Eth naar € 501. En ik had een buy order staan op € 500. Lesje geleerd: volgende keer op € 510.
Re: crypto currencies
Hier ook tienduizenden USD/EUR zien verdampen door de mega dip. En ik denk dat we er zelfs nog niet zijn met de dip. Ik begin een paar voorspellingen te geloven dat BTC naar 5000 USD kan zakken en al de rest zal meesleuren. Rationeel denken was er niet bij toen alle crypto naar omhoog schoot.
Maar om nu modder te gooien naar experts, beginners of wie dan ook. Niet nodig denk ik.
Ofwel geloof je in crypto coins ofwel niet. Niemand verplicht je om te investeren, niemand verplicht je om crypto aan te kopen. Net zoals gewone stock market, ben je nog altijd vrij om te doen en te laten wat je wil.
Aaaaanyway. Iemand een kristallen bol wat crypto gaat doen de komende dagen?
Maar om nu modder te gooien naar experts, beginners of wie dan ook. Niet nodig denk ik.
Ofwel geloof je in crypto coins ofwel niet. Niemand verplicht je om te investeren, niemand verplicht je om crypto aan te kopen. Net zoals gewone stock market, ben je nog altijd vrij om te doen en te laten wat je wil.
Aaaaanyway. Iemand een kristallen bol wat crypto gaat doen de komende dagen?
Re: crypto currencies
Kan misschien wel nog 20% verder zakken, maar ik denk dat we er ver zijn. Hoe meer je rondkijkt op bijvoorbeeld Reddit, hoe meer posts je ziet de laatste dagen "I'm out / sold everything / can't deal with this / took losses etc". De mensen zijn één en al in bear mode. In het verleden meestal de voorbode dat we ver op het einde van een correctie zitten.
Maar mIsschien dat de "gewone" aandelenmarkt echter wel een impact heeft.. dat valt nog af te wachten. We zullen zien hoe het evolueert.
Maar mIsschien dat de "gewone" aandelenmarkt echter wel een impact heeft.. dat valt nog af te wachten. We zullen zien hoe het evolueert.
Re: crypto currencies
Ik weet het niet, 'k heb een slecht voorgevoel. Tot 1 dollar zakken zal het nooit, maar als je nu DASH en LTC ziet. Ik zie veel mensen die ingestapt zijn op een slecht moment, net voor de bubble ineenzakte. Zoals bijvoorbeeld rond 4$ ingestapt bij Ripple. Om dan nu naar 0,7$ te zien zakken. Idem met BTC. Stel dat je op 20K USD ingestapt bent en nu naar 7K USD. Pijnlijk, heel pijnlijk.
Persoonlijk denk ik niet dat er een snel een regulatie zal komen voor crypto. Toch niet in de EU, denk ik. Ik geloof 100% in de blockchain technologie, maar dat is zeker niet de reden waarom ik zelf ooit aangekocht heb. Soit, we zien wel. Staat al eelt op mijn duim van telkens de koersen te refreshen. Wat een verslaving is dat geworden zeg
Persoonlijk denk ik niet dat er een snel een regulatie zal komen voor crypto. Toch niet in de EU, denk ik. Ik geloof 100% in de blockchain technologie, maar dat is zeker niet de reden waarom ik zelf ooit aangekocht heb. Soit, we zien wel. Staat al eelt op mijn duim van telkens de koersen te refreshen. Wat een verslaving is dat geworden zeg
Re: crypto currencies
wanneer stonden de media vol over bitcoin? een goeie maand geleden, toen het op zijn hoogtepunt stond...
en toen hebben velen zich het hoofd laten zot maken en ingestapt op het duurste, zij hebben de winst betaald van diegenen die er vroeg bij waren...
en zo is het vaak: als de media er vol van staan (of men spreekt ervan bij de bakker): opletten geblazen
en toen hebben velen zich het hoofd laten zot maken en ingestapt op het duurste, zij hebben de winst betaald van diegenen die er vroeg bij waren...
en zo is het vaak: als de media er vol van staan (of men spreekt ervan bij de bakker): opletten geblazen
Re: crypto currencies
Vrijdagavond nog 1 ETH verkocht aan ~€750
Vanochtend 1 ETH gekocht aan €468
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
Re: crypto currencies
Ik vind de prijzen op dit moment nog altijd absurd hoog... ETH bvb was een jaartje geleden 10 euro... Ik denk dus dat het best nog wat lager kan gaan.
Re: crypto currencies
Het zonnetje begint weer te schijnen..
Re: crypto currencies
Een goeie crash eindigt in capitulatie, die is er nog niet geweest, voorzichtig zijn dusRoo schreef: ↑6 februari 2018, 00:14 Kan misschien wel nog 20% verder zakken, maar ik denk dat we er ver zijn. Hoe meer je rondkijkt op bijvoorbeeld Reddit, hoe meer posts je ziet de laatste dagen "I'm out / sold everything / can't deal with this / took losses etc". De mensen zijn één en al in bear mode. In het verleden meestal de voorbode dat we ver op het einde van een correctie zitten.
Re: crypto currencies
Had toch al moeten bijkopen
Speculatieve beleggers hadden alweer klein fortuin kunnen realiseren met de schommelingen van laatste dagen...
Re: crypto currencies
Nobody knows, dat is heel correct.Tiziano schreef: ↑5 februari 2018, 19:57 No risk no return, of hadden jullie allemaal de vorige beuscrashes ook correct voorspeld? Crypto is niet hetzelfde als de beurs maar laat iedereen toch zijn ding doen waarom altijd dat gezever van "I told you so".
Nobody knows nothing, aanvaard dat gewoon en blijf constructief.
Ik ken ook de waarde niet van die cryptomunten, kan dus niet zeggen of de koers hoog of laag is. En eerlijk gezegd denk ik niet dat ik de enige ben. De ene zegt: hij is laag, want XX% gezakt, de andere zegt hoog, want hij is op 1Y YYY% gestegen. Maar eigenlijk weet niemand het. Het is zoals die ragdolls die je laat vallen in die kinderspelletjes, je weet niet op voorhand wat die gaat doen.
Niet mijn ding dus.

