cursus?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
cursus?
Op deze site is veel info te vergaren. Ik heb er al veel geleerd. Toch blijf ik met vele vragern zitten. Vooral practische dan. Als ik handleidingen of dergelijke lees lijkt alles duidelijk tot je er effectief aan begint. Wat ik echter leuk zou vinden is eens naast iemand te zitten voor de PC die effectief bezig is met beleggen. Of het nu aandelen, turbo's, sprinters, enzovoort, noem maar op zijn. Het zou leerzaam zijn.
Voelt niemand zich geroepen om een een bijeenkomst te organiseren, al dan niet tegen betaling?
Of bestaan dergelijke initiatieven al?
Voelt niemand zich geroepen om een een bijeenkomst te organiseren, al dan niet tegen betaling?
Re: cursus?
Dergelijke initiatieven bestaan o.a. Keytrade en recent Binckbank richten zo een gratis infoavonden over verschillende onderwerpen in.varkentje schreef: Op deze site is veel info te vergaren. Ik heb er al veel geleerd. Toch blijf ik met vele vragern zitten. Vooral practische dan. Als ik handleidingen of dergelijke lees lijkt alles duidelijk tot je er effectief aan begint. Wat ik echter leuk zou vinden is eens naast iemand te zitten voor de PC die effectief bezig is met beleggen. Of het nu aandelen, turbo's, sprinters, enzovoort, noem maar op zijn. Het zou leerzaam zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: cursus?
De beleggersacademie van de Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers (VFB) 'organiseert een reeks vormingsprogramma's voor beleggers. Het programma wordt ingedeeld in modules, zodat je kan kiezen volgens reeds opgedane kennisniveau of eigen interessesfeer. Momenteel worden de cursussen gegeven in Hasselt en Gent, daarna komen Turnhout en Kortrijk aan de beurt.'
http://www.vfb.be
http://www.vfb.be