data besparen
Re: data besparen
De besparing van data door opera is weg. Het verbruik stijgt met de maand.
Ik verbruik nu op een uit-dag makkelijk 150 a 200 MB data.
Het verwondert me dat niemand merkt dat websites van kranten edm alsmaar meer dataverbruik veroorzaken.
Ik verbruik nu op een uit-dag makkelijk 150 a 200 MB data.
Het verwondert me dat niemand merkt dat websites van kranten edm alsmaar meer dataverbruik veroorzaken.
Ik en mijn vrouw hadden op onze laatste reis (oost europe) toch al snel meer 2GB verbruik samen, per dag. Mijn vrouw die constant in contact wil blijven met haar uitgebreide familie in thailand en ik die het niet kan laten om constant enkele apps te gebruiken en s avonds in het hotel wil ik ook nog snel een filmke of zo meepikken. Het gaat snel met reclame, die maakt sommige zaken "gratis" maar uiteindelijk betalen we toch.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Inderdaad, website's worden steeds maar zwaarder, video's die automatisch beginnen af te spelen,... Ik heb een abo van 10 EUR/maand en krijg hiervoor 35 GB in de plaats (stijgt in december, na 1j klant zijn naar het maximum van 40 GB. Ruimschoots voldoende dus.