DAX
TIP
DAX
Ik ga de DAX nemen om eens naar de toestand van Europa te kijken.
Die is overal zoals de DAX, dalende toppen onder het 200 daags gemiddelde (rode lijn) en zelfs onder het 50 daags.(bruine lijn). De zoveelste death cat bounce is terug ten einde.
De Stochastics was terug in overgekocht gebied, dus te hoge koersen in deze dalende trend. (= verkoopgebied is boven de 80 en koopgebied is onder de 20).
Die is overal zoals de DAX, dalende toppen onder het 200 daags gemiddelde (rode lijn) en zelfs onder het 50 daags.(bruine lijn). De zoveelste death cat bounce is terug ten einde.
De Stochastics was terug in overgekocht gebied, dus te hoge koersen in deze dalende trend. (= verkoopgebied is boven de 80 en koopgebied is onder de 20).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: DAX
Ik snap geen bal van je uitleg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
M.a.w. de Dax gaat dalen.
Da daling in de DAX is rustig begonnen met de Stochastics die zakt van een te overgekocht gebied , naar een oververkocht gebied.
Eventjes kijken hoe dit dan verder gegaan is.
ik zie enkel een screendump zonder uitleg. Ik denk dat je de uitleg vergeten bent.
Moet ik DAX kopen of verkopen? nu of later?
Moet ik DAX kopen of verkopen? nu of later?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Normaal gezien zit de stochastics nu laag genoeg (dus onder de 20) en de 2de voorwaarde is dat hij naar omhoog kruist (zie de vorige keren in de grafiek, dan stijgt de koers), maar door het grote risico in Amerika zou ik nu nog geen T.A. toepassen.
Europa doet steeds Amerika na. Ook het gevecht met het 200 daags gemiddelde in Amerika is af te wachten.
Als iedereen in paniek uit die ETF's stapt doen al die lijntjes niks meer.
Europa doet steeds Amerika na. Ook het gevecht met het 200 daags gemiddelde in Amerika is af te wachten.
Als iedereen in paniek uit die ETF's stapt doen al die lijntjes niks meer.
Is dit een vraag gericht aan die persoon die van zichzelf vindt dat hij te slim is voor dit forum en hier nooit meer zou terugkomen?
Die persoon die altijd cryptische voorspellingen doet in een taal waar zelfs Nostradamus een puntje aan kan zuigen?
Om dan achteraf te zeggen: zie wel, ik had voorspeld dat dit of dat aandeel zou stijgen / dalen.
Hoe heet hij ook weer: Derek of Derk of Dirkie.
Er zijn veel meer mensen slimmer dan ik en een hoog IQ hebben hoeft niet voor mij, wat een zever weer.NTO schreef: ↑11 oktober 2018, 15:11Is dit een vraag gericht aan die persoon die van zichzelf vindt dat hij te slim is voor dit forum en hier nooit meer zou terugkomen?
Die persoon die altijd cryptische voorspellingen doet in een taal waar zelfs Nostradamus een puntje aan kan zuigen?
Om dan achteraf te zeggen: zie wel, ik had voorspeld dat dit of dat aandeel zou stijgen / dalen.
Hoe heet hij ook weer: Derek of Derk of Dirkie.
Je hebt duidelijk al mijn bijdrages niet goed gelezen.
Ik kwam nog eens terug om te tonen wat de uitwerking was en het is allemaal uitgekomen, alle echt ervaren rotten zagen dit, maar die posten niet op een forum en ja de slimsten daarvan hebben nu zakken geld verdiend door die stijgende wig. Ik ben al weg.