Daybroken
TIP
-
Investor89998
- Newbie

Daybroken
Ik zou hier graag mijn beroep van maken is dit interessant voor iemand met een kapitaal van 50000?
Re: Daybroken
Weet jij hoe je met dit beroep 100.000 EUR kan bezitten? Door te beginnen met 1.000.000 EUR 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Met daybroken word je heel snel "daybroken".substr(3, 5);
Nomen est omen.

Nomen est omen.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Je bedoelt daytraden.
Uiteraard kan je dit doen met 50.000. Ik kan niet zeggen of je veel gaat verdienen, maar daytraden kan je zeker en vast.
Ik hoop dat je stalen zenuwen hebt en dat die 50.000 wegwerp-geld is, zodat het niet zo erg is moest je plots de helft kwijtspelen.
Uiteraard kan je dit doen met 50.000. Ik kan niet zeggen of je veel gaat verdienen, maar daytraden kan je zeker en vast.
Ik hoop dat je stalen zenuwen hebt en dat die 50.000 wegwerp-geld is, zodat het niet zo erg is moest je plots de helft kwijtspelen.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Ik doe een variant. Ik koop aandelen van farma op de Nasdaq op dagen dat ze fors verliezen (minstens 30%). Ik zet een stop loss limit verkoop order op 10% onder aankoopprijs...
Dat noemen ze : trying to catch a falling knife, soms pakt dat heel goed uit... Maar rijk word ik er niet van, ik vind het wel een leuke manier van "beleggen"
Ik steek er wel maximum een maandloon in, anders wordt het wat te zot...
Dat noemen ze : trying to catch a falling knife, soms pakt dat heel goed uit... Maar rijk word ik er niet van, ik vind het wel een leuke manier van "beleggen"
Ik steek er wel maximum een maandloon in, anders wordt het wat te zot...