DB Intensiv plus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DB Intensiv plus
Nu begrijp ik er niets meer van.
De basisrente wordt verlaagd naar 2,00% (vroeger 2,25%)
De aangroeipremie wordt verlaagd naar 0,5% (vroeger 0,75% vanaf 15/06/09.
Wat krijg ik nu voor mijn geld dat op 1/04 op mijn rekening stond?
Vanaf 15/06/09 2% intrest maar de getrouwheid blijft 0.75% want die lag volgens ik dacht voor 1 jaar vast??
Kan iemand mij ook antwoorde op het volgende, dit geld stond er op van 01/08/2008. krijg ik dan als ik mijn boekje afsluit en ik haal mijn geld er weg op 02/08/2009 mijn getrouwheids of start een nieuw jaar opnieuw op 01/04/09 wanneer de nieuwe wet inging een nieuw jaar voor de getrouwheid?
Dit alles om te weten wanneer ik alle kan weg nemen bij deze boeven.

De basisrente wordt verlaagd naar 2,00% (vroeger 2,25%)
De aangroeipremie wordt verlaagd naar 0,5% (vroeger 0,75% vanaf 15/06/09.
Wat krijg ik nu voor mijn geld dat op 1/04 op mijn rekening stond?
Vanaf 15/06/09 2% intrest maar de getrouwheid blijft 0.75% want die lag volgens ik dacht voor 1 jaar vast??
Kan iemand mij ook antwoorde op het volgende, dit geld stond er op van 01/08/2008. krijg ik dan als ik mijn boekje afsluit en ik haal mijn geld er weg op 02/08/2009 mijn getrouwheids of start een nieuw jaar opnieuw op 01/04/09 wanneer de nieuwe wet inging een nieuw jaar voor de getrouwheid?
Dit alles om te weten wanneer ik alle kan weg nemen bij deze boeven.
Re: DB Intensiv plus
Ja ,ik hoop dat er iemand hier duidelijkheid komt scheppen!
Maar ik vind het een rotstreek van hun , op dat anderboekje houden ze nu wel die 2,40+0,60 procent
Kan niet door de beugel !
Ga geld ook wegnemen op einde van de 12 maanden!
Maar ik vind het een rotstreek van hun , op dat anderboekje houden ze nu wel die 2,40+0,60 procent
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, maar waar ga je er mee naartoe?? Ik denk niet dat er nog veel banken gaan overblijven waar ze meer geven!chukky2 schreef: Ja ,ik hoop dat er iemand hier duidelijkheid komt scheppen!
Getrouwheid start terug op 02/08/09 bij afhalen op 01/08/09 volgens mij.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
Waarom ze dit doen weet ik niet, het andere db E-saving account geeft nog 2,40% en 0,60% aangroei.
dat bedoel ik die andere blijft hetzelfde , zie de logica niet hoor 
Naar de normen van DB is dit wel logisch. Ze hebben de vorige jaren steeds de reputatie gehad de intrest op oudere lopende spaarrekeningen te verlagen ten gunste van nieuwere spaarrekeningen van hun. Regelmatig overboeken is hier de boodschap
-
spiderman63
- Newbie

- Contacteer:
Mijn geld (toch redelijk bedrag) stond sinds 12-06-08 op DB Intensiv Plus.
Dus staat er nu juist een jaar op.
Heb vandaag bij DB een db E-saving account geopend en mijn geld naar
daar getransfeerd.
Mvg,
Dus staat er nu juist een jaar op.
Heb vandaag bij DB een db E-saving account geopend en mijn geld naar
daar getransfeerd.
Mvg,
Dat werkt zo niet , heb ervoor gebeld!
geld dat van dezelfde bank komt
geld dat van dezelfde bank komt
Er staat nergens in de voorwaarden van E-account dat het om "nieuw" geld moet gaan. Heb ook gebeld : mij hebben ze gezegd te wachten tot augustus omdat dat mijn premies verworven zijn en vervolgens het geld te transfereren
Klopt,heb detaillefiche grondig nagelezen. Nergens staat er vermeld dat het om vers geld moet gaan.
-
Yvan dr
Hoi k'heb eens navraag gaan doen in kantoor , rade mij aan om e-saving rekening te openen en daar op verder te sparen , toen ik vroeg of ik er goed aan deed om alles dan overteboeken van intesiv plus naar e-saving kreeg ik de raad dat niet te doen , omdat op het gespaardt geld de oude voorwaarden verder lopen tot 12 maanden , het is natuurlijk voor iedereen anders ,hang er van af hoe ji spaardt, indien twijfels vraag het zelf eens bij jou bank ,als ze dan de e-saving niet verlagen van % dan is er weinig aan de hand denk ik , geen reden voor paniek