db intensiv spaarrekening afsluiten?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
joewie
db intensiv spaarrekening afsluiten?
Indien uit deze poll blijkt dat veel mensen, dat soort van zakendoen in Belgie niet nemen, zou Deutsche Bank wel eens tot toegevingen kunnen gedwongen worden.
Re: db intensiv spaarrekening afsluiten?
DB lig niet wakker van enkele klanten te verliezen 
Anders hadden ze al lang iets aan gedaan aan die toestand.
Wat niet wil zeggen dat we ze gerust moeten laten. Meerdere persoonlijke klachten zouden volgens mij meer effect hebben.
NU met de rente van ECB aan 1.5% komt het hun natuurlijk goed uit dat ze MOETEN
hun rente verlagen.
Anderzijds is het totaalpakket DB MAX wel een van de voordeligste. (rente op zichtrekening, weinig kosten, toch nog een van de beste rentetarieven)
Hoeveel EUR ben jij en ook de andere BEDROGEN klanten bereid om te verliezen omwille van je principe?
Heb je een evenwaardig alternatief ?:-\
TEST AANKOOP kan misschien IETS doen (bij het leman brothers verhaal heeft het toch effect gehad)
Anders hadden ze al lang iets aan gedaan aan die toestand.
Wat niet wil zeggen dat we ze gerust moeten laten. Meerdere persoonlijke klachten zouden volgens mij meer effect hebben.
NU met de rente van ECB aan 1.5% komt het hun natuurlijk goed uit dat ze MOETEN
Anderzijds is het totaalpakket DB MAX wel een van de voordeligste. (rente op zichtrekening, weinig kosten, toch nog een van de beste rentetarieven)
Hoeveel EUR ben jij en ook de andere BEDROGEN klanten bereid om te verliezen omwille van je principe?
Heb je een evenwaardig alternatief ?:-\
TEST AANKOOP kan misschien IETS doen (bij het leman brothers verhaal heeft het toch effect gehad)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kan een lid van Test Aankoop eens bevragen wat via hen mogelijk is?
Wat je nu al kunt doen is massaal aangetekende brieven schrijven naar DB met de melding om hun alvast in gebreke te stellen als ze hun gewaarborgde voorwaarden en garanties niet gaan nakomen & de daaraan eventuele verbonden verdere (gerechtelijke - via advocaat) stappen + de ombudsman hiervan ook een copie per mail sturen met het verzoek uw dossier ter zake te willen behandelen.
dat deed ik ook en ik kreeg alvast enkele mails terug vd ombudsman die de indruk geven dat ze ermee bezig zijn.
het kan immers niet dat gegeven garanties zomaar van de tafel geveegd worden onder het mom van de wetgeving die op 1/4 veranderd: DB kan daar perfect een wettelijke mouw aan passen door bvb voor de gedupeerde klanten een termijnrekening te openen voor de nog lopende maanden van de gewaarborgde 12, die evenveel netto opbrengt!
Ik weiger vooralsnog om met een kluitje in het riet te worden gestuurd en zal actie ondernemen om dat af te dwingen, desnoods overweeg ik om ten persoonlijken titel hiervoor een advocaat onder de arm te nemen!
Wat je nu al kunt doen is massaal aangetekende brieven schrijven naar DB met de melding om hun alvast in gebreke te stellen als ze hun gewaarborgde voorwaarden en garanties niet gaan nakomen & de daaraan eventuele verbonden verdere (gerechtelijke - via advocaat) stappen + de ombudsman hiervan ook een copie per mail sturen met het verzoek uw dossier ter zake te willen behandelen.
dat deed ik ook en ik kreeg alvast enkele mails terug vd ombudsman die de indruk geven dat ze ermee bezig zijn.
het kan immers niet dat gegeven garanties zomaar van de tafel geveegd worden onder het mom van de wetgeving die op 1/4 veranderd: DB kan daar perfect een wettelijke mouw aan passen door bvb voor de gedupeerde klanten een termijnrekening te openen voor de nog lopende maanden van de gewaarborgde 12, die evenveel netto opbrengt!
Ik weiger vooralsnog om met een kluitje in het riet te worden gestuurd en zal actie ondernemen om dat af te dwingen, desnoods overweeg ik om ten persoonlijken titel hiervoor een advocaat onder de arm te nemen!
ik denk dat ik zowieso na 1 april mijn spaarrekening afsluit en mogelijk een andere open bij db, zodat ze mij dan die rente van 4,25% storten. Het geld zal ik zowieso toch niet lang meer laten staan, want mijn bouwen kost geld en dan kan ik die intrest ook gebruiken
desondanks vind ik de zichtrekening en kredietkaart van DB toch wel een enorm pluspunt!
desondanks vind ik de zichtrekening en kredietkaart van DB toch wel een enorm pluspunt!
-
joewie
argenta en keytradebank geven die kaarten ook gratis
Als je toch afsluit en voor zover je al een TI rekening van CE hebt (nog gauw een opendoen zal niet lukken denk ik) kun je nog een goede zaak maken door vóór 31/03 te storten.
Basisrente 3%
AANGROEIPREMIE 0.75% tot 31/12/09
en vanaf dan getrouwheidspremie (bij hun of ergens anders die gelijk valt met jaareinde
.
Basisrente 3%
AANGROEIPREMIE 0.75% tot 31/12/09
en vanaf dan getrouwheidspremie (bij hun of ergens anders die gelijk valt met jaareinde
De overgangsregeling voorziet dat de periode van de aangroei idd kan doorlopen tot 31/12/09, maar dat het % vanaf 1 april gelijk moet zijn aan de getrouwheidspremie. M.a.w. tot 31/3 krijg je 0,75% en vanaf 01/04 1%.ted schreef: AANGROEIPREMIE 0.75% tot 31/12/09![]()
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!