DB is er weer vroeg bij dit jaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DB is er weer vroeg bij dit jaar
...om de intresten uit te keren! Maar de vraag is hier nu : staat die intrest er effectief nog op als men nu het geld overhevelt naar een andere rekening want de valuta datum is 01/01/2010? Of trekken ze er dan de getrouwheidspremie terug van af? Iemand die dit toevallig weet?
Re: DB is er weer vroeg bij dit jaar
hallo,mouche schreef:...om de intresten uit te keren! Maar de vraag is hier nu : staat die intrest er effectief nog op als men nu het geld overhevelt naar een andere rekening want de valuta datum is 01/01/2010? Of trekken ze er dan de getrouwheidspremie terug van af? Iemand die dit toevallig weet?
er wijzigt nog iets en het zal zeer zeker aangepast worden.
pas op 1/1/2011 juiste cijfers.
in verleden was het bij Argenta ook , daarna volgde nog aanpassing negatief of positief.
wat nu op papier is moment opname van bepaalde dag.
en dit er van uitgaande dat niks wijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
lees de mededeling die erbij hoort!mouche schreef:...om de intresten uit te keren! Maar de vraag is hier nu : staat die intrest er effectief nog op als men nu het geld overhevelt naar een andere rekening want de valuta datum is 01/01/2010? Of trekken ze er dan de getrouwheidspremie terug van af? Iemand die dit toevallig weet?
vind dat zoiets verboden zou moeten worden ofwel staat het op de rekening of niet
Als 't valuta 0101 is dan is't valuta 0101, niet vroeger en niet later. Als je nu iets afhaalt dat pas met valuta 01/01 op je rekening komt dan sta je tot die datum in het rood.zeverare schreef:lees de mededeling die erbij hoort!mouche schreef:...om de intresten uit te keren! Maar de vraag is hier nu : staat die intrest er effectief nog op als men nu het geld overhevelt naar een andere rekening want de valuta datum is 01/01/2010? Of trekken ze er dan de getrouwheidspremie terug van af? Iemand die dit toevallig weet?
vind dat zoiets verboden zou moeten worden ofwel staat het op de rekening of niet
Dat is interest als je je geld zo zou laten zoals het nu is. Als je dus nu kapitaal afhaalt, zal je minder interest krijgen, als je erbij zet, zal je meer krijgen. Als je al je kapitaal + de voorspelde interest afhaalt zul je in het rood staan omdat die interest nog niet effectief op je rekening staat.
Even een vraag: ik zie dat één van mijn rekeningen een negatieve intrest heeft. Dit is een redelijk recent geopende DB Intensiv plus. Vermoedelijk zijn de kosten het gevolg ven de periodiciteit van de uittreksels. Valt dit ergens online te controleren hoe vaak ik deze afschriften krijg en kan dit online aangepast worden?
Ze zouden beter een calculator voorzien zoals Rabobank.be ipv die intresten nu al te vermelden op de uittreksels. Dit geldt trouwens voor alle banken!
Op elk jaareinde zijn over dat onderwerp moeilijkheden met DB ( ergens moeten er nog wel berichten van op spaargids te vinden zijn ).kvaruni schreef:Even een vraag: ik zie dat één van mijn rekeningen een negatieve intrest heeft. Dit is een redelijk recent geopende DB Intensiv plus. Vermoedelijk zijn de kosten het gevolg ven de periodiciteit van de uittreksels. Valt dit ergens online te controleren hoe vaak ik deze afschriften krijg en kan dit online aangepast worden?
Soms verandert DB zelf ongevraagd de frekwentie en kost het je geld.
Normaal helpt een klachtenmail naar DB wel om de frekwentie terug naar gratis om te zetten en eventueel de onterect aangerekende kosten terug te krijgen ( als jezelf geen fout hebt gemaakt ).
Ik betwijfel of je online de frekwentie van het versturen van de uittreksels kan nazien. Bij de opening heb je er wel schriftelijk voor moeten kiezen voor de frekwentie
dank je wel. Het verwondert me niet echt dat er problemen mee zijn, en al helemaal niet dat je het nergens kan controlerenpaul schreef: Op elk jaareinde zijn over dat onderwerp moeilijkheden met DB ( ergens moeten er nog wel berichten van op spaargids te vinden zijn ).
Soms verandert DB zelf ongevraagd de frekwentie en kost het je geld.
Normaal helpt een klachtenmail naar DB wel om de frekwentie terug naar gratis om te zetten en eventueel de onterect aangerekende kosten terug te krijgen ( als jezelf geen fout hebt gemaakt ).
Ik betwijfel of je online de frekwentie van het versturen van de uittreksels kan nazien. Bij de opening heb je er wel schriftelijk voor moeten kiezen voor de frekwentie