DB klantenservice: nihil, beantwoorden mails: nihil
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
DB klantenservice: nihil, beantwoorden mails: nihil
Mails blijven ontbeantwoord, op elektronische berichtgeving van ontvangst na. Gevolg: een onveilig gevoel. Telefonische service: pas ik voor wegens onvriendelijk. Hoe kan een bank zo weinig opbrengen voor zijn klanten? Hebben ze er misschien te veel of zijn de garnaaltjes te klein? Heb spijt dat ik er ooit aan begonnen ben, zit wel vast met beleggingen, maar hetgeen ik er kan weghalen gaat er weg.
Re: DB klantenservice: nihil, beantwoorden mails: nihil
ik heb ook al enkele keren een mail gestuurd waar dan een telefoontje op volgt tijdens de erop volgende dagen,
ik heb nu onlangs gevraagd te reageren via mail omdat ze me telkens tijdens het werk opbellen en --sindsdien nooit meer iets gehoord of gelezen
vorige keren aan telefoon wel vriendelijk geholpen moet ik toegeven;
ik heb nu onlangs gevraagd te reageren via mail omdat ze me telkens tijdens het werk opbellen en --sindsdien nooit meer iets gehoord of gelezen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
DB laat nooit graag bewijssporen achter, daarom bellen ze ALTIJD, in de veronderstelling dat ze al willen reageren.kingsfan schreef: ik heb ook al enkele keren een mail gestuurd waar dan een telefoontje op volgt tijdens de erop volgende dagen,
Er zijn slimmerikken op spaargids, die bij de opening van hun rekeningnummer een faxnumer opgeven als telefoonnummer. Zo wordt DB het direct beu van de bellen.
Geen rekeningnummer opgeven, lukt niet altijd online, omdat dan de aanvraag dikwijls geweigerd wordt. Je kan bv. ook het telefoonnummer van een mortuarium of zo vermelden.
Laatst gewijzigd door paul op 7 maart 2009, 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
PILOU
Doe eens de moeite om een afspraak te maken in het dichts bijgelegen kantoor.
Altijd correct en vriendelijk ontvangen.
Altijd correct en vriendelijk ontvangen.
-
lichtjaren
- Jr. Member

- Contacteer:
Uiteraard is het altijd beter om naar een kantoor te gaan maar rekening houdend met het feit dat ik ergens op de 'boerenbuiten' woon en algauw toch een 30 tal km moet rijden en evt. ook een half dagje verlof moet nemen om alleen maar een antwoord te krijgen op een vraag, dat doe ik niet meer. In het verleden heb ik dat gedaan, samen naar het filiaal, een half uurtje aanschuiven, even vraagje gesteld ( over wederzijdse volmacht) antwoord: dat kon even goed aan de telefoon.... waar maakt ik mij druk over. Mijn mail gaat over iets banaals (15 euro te weinig op mijn rekening), toch moet een bank een antwoord geven... kwestie van een gerust en veilig gevoel; dat is vandaag meer dan ooit nodig!
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Je hebt van elke bank wel een kantoor waar ze minder klantvriendelijk zijn. Indien je daar vastzit voor beleggingen, hypotheek,... kan je eventueel nog altijd een andere kantoorhouder zoeken die wel aan zijn klanten denkt.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Met hun strategie gaan de klanten lopen, maar das hun goed recht natuurlijk. Banken genoeg...
Als je vraag niet vervelend is;) (dus niet over gegarandeerde rente ofzo) en je een telefoonnummer geeft (of als het in je klantenfiche staat krijg je een antwoord (uur opgeven wanneer ze jou mogen bellen 17.30 tot 19.00 of zaterdag ochtend 09.00 tot 12.00 moet lukken denk ik want dan is de tele invest aktief).
Antwoorden die blijven
zoals brief of mail zijn niet te verkrijgen ook niet voor gewoone vragen.
Instructies van hogerhand 
Webmaster: tekst aangepast, gelieve geen hoofdletters te gebruiken (zie huisregels)
Antwoorden die blijven
Webmaster: tekst aangepast, gelieve geen hoofdletters te gebruiken (zie huisregels)
Laatst gewijzigd door Anonymous op 9 maart 2009, 07:35, 1 keer totaal gewijzigd.