DB - - > kosten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: DB --> kosten
Ik heb gebeld, ze lieten met weten dat het op maandelijkse uittreksels stond, ondanks ik dit NOOIT aangevraagd heb (100%) en ik zelfs na een maand van het openen van de rekening nog eens gebeld heb om te bevestigen dat het niet op maandelijks stond.
Ze willen het nu aanpassen (maar dan heb ik weer geen bewijs dat ze dit gedaan hebben). Het geld willen ze echter NIET teruggeven!!!
Is er ergens een ombudsman waar we hier mee terecht kunnen?
Ze willen het nu aanpassen (maar dan heb ik weer geen bewijs dat ze dit gedaan hebben). Het geld willen ze echter NIET teruggeven!!!
Is er ergens een ombudsman waar we hier mee terecht kunnen?
-
peterbeunnens
rekeninguitreksel met intresten inderdaad ontvangen. Stond terug op intresten - kosten... maar geen specifieke kosten, wil dat dan ook zeggen dat ze niks aangerekend hebben?
Zelfde geval hier, 1,90€ portkosten op de DB Plus rekening..
Daarnet even gebeld met de klantendienst, en oh ja, alle rekeningen stonden op maandelijkse verzending van uitreksels.. Hij heeft alle rekeningen terug aangepast op kwartaal = gratis, maar voor hoe lang?
Daarnet even gebeld met de klantendienst, en oh ja, alle rekeningen stonden op maandelijkse verzending van uitreksels.. Hij heeft alle rekeningen terug aangepast op kwartaal = gratis, maar voor hoe lang?
Luc_oil schreef: Zelfde geval hier, 1,90€ portkosten op de DB Plus rekening..
De vraag is zelfs of ze het nu werkelijk op 3maandelijks zetten. Mij hebben ze het in het verleden beloofd. En nu is er niks van waar. En op mail iets zetten willen ze niet. Gemaakte kosten terugbetalen ook niet. Ongeloofelijk.
hallo
heb ook intrestafrekening (3 maandelijks) gehad portokost 0,64€
heb ook intrestafrekening (3 maandelijks) gehad portokost 0,64€
Zelfde probleem. Bovendien krijg ik nu plots uittreksels aan de lopende band per dag !!! (ik gebruik mijn DB-max intensief). Voor 31/12/2008 kreeg ik de uittreksels driemaandelijks en toch 0,64 euro aangerekend. Nu krijg ik plots bijna iedere dag uittreksels. Welke kluchtbank is dat eigenlijk. ZO KLANTONVRIENDELIJK !!! Ze mogen me donderdag op het kantoor verwachten een een goede uitleg geven! 
-
TimV79
Na het lezen van deze thread heb ik eveneens naar DB gebeld om zeker te zijn. Bij mij stond alles op 3 maanden.
Op mijn uitreksels die ik zonet heb ontvangen stonden geen portokosten vermeld. Het bedrag dat werd gestort kwam ook overeen met het bedrag van de interesten.
Mvg,
Tim
Op mijn uitreksels die ik zonet heb ontvangen stonden geen portokosten vermeld. Het bedrag dat werd gestort kwam ook overeen met het bedrag van de interesten.
Mvg,
Tim
Kun je dat online ergens aanvinken dat je slechts om de 3 maanden wil ontvangen? Of moet je daarvoor bellen/mailen naar DB?
dcm78 schreef: Zelfde probleem. Bovendien krijg ik nu plots uittreksels aan de lopende band per dag !!! (ik gebruik mijn DB-max intensief). Voor 31/12/2008 kreeg ik de uittreksels driemaandelijks en toch 0,64 euro aangerekend. Nu krijg ik plots bijna iedere dag uittreksels. Welke kluchtbank is dat eigenlijk. ZO KLANTONVRIENDELIJK !!! Ze mogen me donderdag op het kantoor verwachten een een goede uitleg geven!![]()
Uitreksels aan de lopende band. Dat gaat nogal een bedrag aan portkosten worden!!!
Standaard staat het normaal op 3 maand. Of zou toch moeten, maar is in realiteit niet het geval. Je moet hun contacteren om het te veranderen. En dan ben je nog niet zeker dat het ook werkelijk gebeurd.ozzy schreef: Kun je dat online ergens aanvinken dat je slechts om de 3 maanden wil ontvangen? Of moet je daarvoor bellen/mailen naar DB?
frank schreef:Standaard staat het normaal op 3 maand. Of zou toch moeten, maar is in realiteit niet het geval. Je moet hun contacteren om het te veranderen. En dan ben je nog niet zeker dat het ook werkelijk gebeurd.ozzy schreef: Kun je dat online ergens aanvinken dat je slechts om de 3 maanden wil ontvangen? Of moet je daarvoor bellen/mailen naar DB?
Voila, daarom dat ik hen eens had gebeld aangezien ik zowat elke dag uittreksels binnenkreeg
Al betalen ze dat bedrag aan portkosten niet terug...
Oei oei,schrik toch wel ff om dit hier te lezen.
Vorige week zaten mijn uitreksels ook in de bus ,het was me nog eens niet opgevallen....dus nu ben ik terug ff gaan kijken en hier is niets aangerekend.
Staat zelfs "zegelrecht 0.15 euro doorde bank betaald."
Verder krijg ik alles netjes om de 3 maanden.
Tot hier toe geen problemen.
Vorige week zaten mijn uitreksels ook in de bus ,het was me nog eens niet opgevallen....dus nu ben ik terug ff gaan kijken en hier is niets aangerekend.
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
het zegelrecht refereert naar een taks niet naar postzegelsamber schreef: Oei oei,schrik toch wel ff om dit hier te lezen.
-
mpeeters007
- Sr. Member

Hier hetzelfde: vorige zomer db max geopend met gratis zicht- en spaarrekening, nu ongevraagd portkosten aangerekend omdat de uittreksels maandelijks ipv 3-maandelijks worden opgestuurd!Luc_oil schreef: Zelfde geval hier, 1,90€ portkosten op de DB Plus rekening..
Daarnet even gebeld met de klantendienst, en oh ja, alle rekeningen stonden op maandelijkse verzending van uitreksels.. Hij heeft alle rekeningen terug aangepast op kwartaal = gratis, maar voor hoe lang?![]()
Probleem dat ik maak: ik heb NOOIT gevraagd om maandelijks uittreksels te ontvangen. Een of andere "kwiet" bij DB heeft dat blijkbaar voor mij beslist (maar ik mag wél de kosten dragen)???
Hou ons aub maar op de hoogte: bij mij is het dus ook zo gesteld:dcm78 schreef: Zelfde probleem. Bovendien krijg ik nu plots uittreksels aan de lopende band per dag !!! (ik gebruik mijn DB-max intensief). Voor 31/12/2008 kreeg ik de uittreksels driemaandelijks en toch 0,64 euro aangerekend. Nu krijg ik plots bijna iedere dag uittreksels. Welke kluchtbank is dat eigenlijk. ZO KLANTONVRIENDELIJK !!! Ze mogen me donderdag op het kantoor verwachten een een goede uitleg geven!![]()
Ik krijg nu ook plotseling weeral uittreksels van de DB-E account (de zichtrekening) van begin januari zonder dat ik die periodiciteit liet aanpassen of veranderen. Normaal gezien komen die enkel om het kwartaal. Ik vind dat dus ook niet kunnen.