DB - - > kosten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
DB - - > kosten
Net mijn afrekening van vorige jaar gekregen. En wat zie ik: portkosten aangerekend? Ik meen mij toch te herinneren dat er GEEN kosten waren, als men maar om de 3 maand afschriften kreeg? Of heb ik het verkeerd voor?
Re: DB --> kosten
frank schreef: Net mijn afrekening van vorige jaar gekregen. En wat zie ik: portkosten aangerekend? Ik meen mij toch te herinneren dat er GEEN kosten waren, als men maar om de 3 maand afschriften kreeg? Of heb ik het verkeerd voor?
inderdaad, een schande !!!
Deutsche Bank maar reclame maken dat alles gratis is...
Als je jezelf als "gratis" bank voordoet dan is 0,01 cent kosten zelfs te weinig.
Tevens voel ik me ook zwaar in't zak gezet met de intensiv plus spaarrekening, heb nu een e-savingsaccount geopend (verlies ik dan mijn getrouwheidspremie?).
En Deutsche bank is de traaaagste bank die ik ken voor verrichtingen... Mijn interne overschrijving doe ik gisteren van mijn Intensiv Plus naar mijn e-savings account deed is nog altijd niet verwerkt...niet te geloven!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dit is misschien een foutje van DB wan ik heb ook een DB maxrekening en bij mij is alles in orde. Niks kosten aangerekend.
Peewee schreef: Dit is misschien een foutje van DB wan ik heb ook een DB maxrekening en bij mij is alles in orde. Niks kosten aangerekend.
Ik had geen kosten op de DB MAX, maar wel ongeveer 2,5 Euro kosten op elk van de spaarrekeningen. 'T is misschien niet veel geld, maar het gaat om het principe. Een bank moet je kunnen vertrouwen.
Hier ook een kost van ongeveer 2,5€ op de DB spaarrekeningen. Ben benieuwd naar hun uitleg, want gratis 2,5€ ...
Pecunia non olet
Heb geen dbmax, wel 2 spaarrekeningen en op elk 0.64€ portkosten afgehouden.
hoe kun je eigenlijk detail van de kosten zien? bij mij staat er gewoon intresten - kosten... maar totaal bedrag lijkt me nogal aan de lage kant...
er wordt dus nergens (zo ver ik vind toch) vermeld wat de kosten precies inhouden en zelfs niet de grote van het bedrag.
er wordt dus nergens (zo ver ik vind toch) vermeld wat de kosten precies inhouden en zelfs niet de grote van het bedrag.
Kan je niet online zien. Staat op de papieren afschriften.
op papieren afschriften die ik begin januari heb ontvangen waren de intresten nog niet eens vermeld. dus moet ik 3 maanden wachten alvorens te weten wat ze nu precies hebben aangerekend van kosten?
Het afschrift van de interest krijg je ongeveer een week later dan de afschriften die tot 31 december gaan. Bij mij was dit toch het geval, heb gisteren mijn afschrift van de interesten gekregen.
Bij mij werd er geen enkele kost aangerekend.
Is er iemand die wel kosten had, die hierover iets gevraagd heeft aan DB? ben wel benieuwd naar hun antwoord...
Bij mij werd er geen enkele kost aangerekend.
Is er iemand die wel kosten had, die hierover iets gevraagd heeft aan DB? ben wel benieuwd naar hun antwoord...
Heb eveneens portkosten aangesmeerd gekregen..weliswaar voor beide spaarrekeningen net geen 2 euro, maar vele kleintjes maken een groot. Ga maandag bellen...eens vragen wat ze verstaan onder 'volledig gratis'. Begin mij te storen aan DB : eerst vergeten ze dat ze 4,25+1 'GARANDEERDE en nu hebben ze het KOSTENSYFILIS virus...
OO_MPE schreef: Heb eveneens portkosten aangesmeerd gekregen..weliswaar voor beide spaarrekeningen net geen 2 euro, maar vele kleintjes maken een groot. Ga maandag bellen...eens vragen wat ze verstaan onder 'volledig gratis'. Begin mij te storen aan DB : eerst vergeten ze dat ze 4,25+1 'GARANDEERDE en nu hebben ze het KOSTENSYFILIS virus...
Ik ben klant geworden omdat het volledig gratis zou zijn.
Die paar euros maken het verschil niet maar het gaat om het principe.
Als een spaarrekening bij DB niet gratis is dan hoeven ze er niet over te liegen. Ik begin al serieus te twijfelen om mijn rekeningen na 1 maand al op te zeggen daar.
Bij het online openen van mijn DB e-saving spaarrekening moest ik een bewijst afdrukken.
Ik heb het nog eens bekeken en op dat formulier staat: uittreksels: "op maandelijkse basis"
Wil dat dan zeggen dat ik 12 x 0,69 euro ga kunnen betalen?
Terwijl ik gewoon 1x een bedrag heb gestort.
Ik kan er niet meer aan uit.
Ik heb het nog eens bekeken en op dat formulier staat: uittreksels: "op maandelijkse basis"
Ik krijg mijn DB uittreksels gratis per kwartaal. Bel hen eens op en vraag om dat te wisselen naar gratis kwartaal uittreksels.Campzie schreef: Bij het online openen van mijn DB e-saving spaarrekening moest ik een bewijst afdrukken.
Dat is wat ik gehad had 2 jaar geleden. Gevolg: 0,69 Euro per kwartaal betalen!!!BartVW schreef:Ik krijg mijn DB uittreksels gratis per kwartaal. Bel hen eens op en vraag om dat te wisselen naar gratis kwartaal uittreksels.Campzie schreef: Bij het online openen van mijn DB e-saving spaarrekening moest ik een bewijst afdrukken.