DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 3 maand!
Dan zet je het gewoon bij nibc,fortuneo of moneyou,kijken wie dan de hoogste is.jupi schreef:Dit is wel een slimme manier om geld te lokken. Want wat met uw 10000 na die 4 maand? Persoonlijk ben ik geen fan van dergelijke korte termijn dingen.
https://www.db-tools.be/campaigns/ouden ... naarde.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;[url]
Blijkbaar alleen voor nieuwe klanten

Das maar vanaf volgend jaar dat die voorwaarde verboden word voor gereglementeerde spaarrekeningen!mouche schreef:Bij Recordbank staat het toch nog altijd bij de voorwaarden voor een webspaarrekening!sintorama schreef:Ik dacht eigenlijk dat de voorwaarde van vers geld verboden geworden was...
klopt niet. Vanaf volgend jaar gaat de nieuwe wetgeving in, waarbij je het volgende kwartaal je rente al ontvangt.Jhn schreef: Het probleem is dat je ineens in maart met 10000 euro zit, als dan een spaarboekje je enige plan is, ben je niet zo goed af.
Want je vangt maar in 2015 je getrouheidspremie.
Moi je passe
Op deze site staat de advertentie al sinds 20 mei 2012. Kan dat ?
http://www.bankshopper.be/nl/nieuws/nie ... maand.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en niet beperkt tot 10.000 euro ....
mis ik iets ?
http://www.bankshopper.be/nl/nieuws/nie ... maand.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mis ik iets ?
-
- Jr. Member
zoé schreef:Op deze site staat de advertentie al sinds 20 mei 2012. Kan dat ?
mis ik iets ?
Die actie liep maar tot 31-07-2012.
Bankshopper is de grootste concurrent van spaargids.
Hun website zal niet meer up to date zijn.
Vroeger vloog men al van het forum als men die naam hier durfde schrijven, werd automatisch opgespoord doorde software van spaargids.
Waar is de tijd dat bankshopper ineens 800 leden bijkreeg door een oproep op het vtm-journaal om zich daar bij aan te sluiten,ingevolge de"Kauptingaffaire".
-
- Jr. Member
En 4% voor 3 maanden is GEEN gereglementeerde rekening
Actie is voor bestaande klanten, daarom dat er geen reclame te vinden is op hun website. 4% op 4 maanden, nadien geld + interest terug op zichtrekening van DB. Geen verdere addertjes onder het gras. Minimale inlage 10.000, max 50.000 euro.
Inschrijven gaat enkel via kantoor.
Inschrijven gaat enkel via kantoor.
En éénmalige storting!
Ik heb publiciteit gekregen voor een termijnrekening met 4 % intrest gedurende 4 maand.
Ik ook, via de post dus. Vreemd dat men bij DB mijn adres heeft. Geen idee hoe ze daaraan gekomen zijn.cricri schreef:Ik heb publiciteit gekregen voor een termijnrekening met 4 % intrest gedurende 4 maand.
Was in mijn geval niet nodig. Enige voorwaarde was dat het om vers geld moest gaan. Hangt misschien af van de goodwill van uw Financial center?evita schreef:En éénmalige storting!
jackderipper schreef:zoé schreef:Op deze site staat de advertentie al sinds 20 mei 2012. Kan dat ?
mis ik iets ?
Die actie liep maar tot 31-07-2012.
Bankshopper is de grootste concurrent van spaargids.
Hun website zal niet meer up to date zijn.
Vroeger vloog men al van het forum als men die naam hier durfde schrijven, werd automatisch opgespoord doorde software van spaargids.
Waar is de tijd dat bankshopper ineens 800 leden bijkreeg door een oproep op het vtm-journaal om zich daar bij aan te sluiten,ingevolge de"Kauptingaffaire".
Bankshopper niet up to date? Als je fouten opspoort en hen dat mailt krijg je 4 winforlife biljetten toegestuurd. Als dat niet tof is.
Kwalitatief evenwaardig als spaargids. Maar ik denk dat bankshopper nog iets vlugger is dan spaargids.
Wanneer zou spaargids 5 winforlives geven ?
Als je vroeger hier op spaargids "bankshopper" schreef, dan werd je gecastreerd
Als je vroeger hier op spaargids "bankshopper" schreef, dan werd je gecastreerd
Luc-oil, cricri en Evita,
Wanneer kregen jullie die info?
Van en tot wanneer is dat geldig?
Wie kan er deelnemen, waar en hoe?
Wanneer kregen jullie die info?
Van en tot wanneer is dat geldig?
Wie kan er deelnemen, waar en hoe?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Ik heb die info een 14 tal dagen geleden gekregen.
Naam van de campagne : DB Invest Plus
Looptijd van de campagne : van 01/10/2012 tot 30/11/2012. Vervroegde afsluiting is mogelijk.
Basisrente : 4 % bruto op jaarbasis, gewaarborgd gedurende 4 maanden.
Bedragen per natuurlijke persoon en per gezin : minimumstorting van 10 000 euro en
maximumstorting van 50 000 euro
Bijkomende stortingen zijn niet toegestaan.
De opening van de DB Invest Plus is enkel mogelijk in een Financial Center van DB in België.
Naam van de campagne : DB Invest Plus
Looptijd van de campagne : van 01/10/2012 tot 30/11/2012. Vervroegde afsluiting is mogelijk.
Basisrente : 4 % bruto op jaarbasis, gewaarborgd gedurende 4 maanden.
Bedragen per natuurlijke persoon en per gezin : minimumstorting van 10 000 euro en
maximumstorting van 50 000 euro
Bijkomende stortingen zijn niet toegestaan.
De opening van de DB Invest Plus is enkel mogelijk in een Financial Center van DB in België.