DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 3 maand!
Bedankt Evita, duidelijker kan echt niet!
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
spiderman63
- Newbie

- Contacteer:
Staat online.
https://public.deutschebank.be/campaign ... r/nl/#gent" onclick="window.open(this.href);return false;
https://public.deutschebank.be/campaign ... che_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
https://public.deutschebank.be/campaign ... r/nl/#gent" onclick="window.open(this.href);return false;
https://public.deutschebank.be/campaign ... che_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik verwijs nog eens naar het antwoord van Evita, dat ik inmiddels in realiteit via een financial center heb kunnen checken ... en ... het moet echt om VERS geld gaan.
Bovendien is de looptijd 4 maanden en geen drie zoals de titel suggereert.
Bovendien is de looptijd 4 maanden en geen drie zoals de titel suggereert.
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
Mailing per gewone post voor bestaande DB-klanten:
Termijnrekening 4% op jaarbasis gedurende 4 maanden
min. 10 000 euro max. 50 000 euro vers geld
van 01/03 tot 30/04/2013
min. 10 000 euro max. 50 000 euro vers geld
van 01/03 tot 30/04/2013
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
=netto 3% (voorlopig ?)
=netto 3% (voorlopig ?)
Vergeet ook niet dat percentages steeds op jaarbasis worden uitgedrukt.
4% bruto = 3 % netto (namelijk -25% RV)
3% netto op 12 maand, maar het is maar voor 4 maanden. Dus dat maakt 3% / 3 = 1% netto krijgt u op uw geld na die 4 maanden. De moeite om het geld van uw (getrouwheids)rekening te halen? Ik denk het niet...
4% bruto = 3 % netto (namelijk -25% RV)
3% netto op 12 maand, maar het is maar voor 4 maanden. Dus dat maakt 3% / 3 = 1% netto krijgt u op uw geld na die 4 maanden. De moeite om het geld van uw (getrouwheids)rekening te halen? Ik denk het niet...
Ik denk (lees: weet) het wel! Trouwens waarom zou je je geld van je getrouwheidsrekening afhalen?
Mensen met een getrouwheidsrekening zullen ook wel een gewone spaarrekening hebben
Voorbeeldje:
1. 50.000 Euro aan 3 % netto op 4 maanden = 500 Euro DB en krijg je na 4 maand
2. 50.000 Euro aan 2.15 % op 4 maanden = +- 360 Euro NIBC waarbij je dan nog minstens 1 jaar op je rente moet wachten
Resultaat: 140 Euro verdiend met een paar muisklikken
Mensen met een getrouwheidsrekening zullen ook wel een gewone spaarrekening hebben
Voorbeeldje:
1. 50.000 Euro aan 3 % netto op 4 maanden = 500 Euro DB en krijg je na 4 maand
2. 50.000 Euro aan 2.15 % op 4 maanden = +- 360 Euro NIBC waarbij je dan nog minstens 1 jaar op je rente moet wachten
Resultaat: 140 Euro verdiend met een paar muisklikken
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Heeft iemand een link?
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat
Er is geen link. Je krijgt dat persoonlijk bij je thuis aan via de post en je moet je persoonlijk aanbieden bij een van hun kantoren. Deze actie is bedoeld voor nieuwe klanten of bestaande klanten die slechts een klein bedrag op hun rekening hebben staan. Goede klanten komen niet in aanmerking. Je zal op de website van DB daar niets over vinden. Het is trouwens 4% op 4 maanden en niet op 3 maanden.
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor VIER maand!
Helemaal correct.stany schreef:Er is geen link. Je krijgt dat persoonlijk bij je thuis aan via de post en je moet je persoonlijk aanbieden bij een van hun kantoren. Deze actie is bedoeld voor nieuwe klanten of bestaande klanten die slechts een klein bedrag op hun rekening hebben staan. Goede klanten komen niet in aanmerking. Je zal op de website van DB daar niets over vinden. Het is trouwens 4% op 4 maanden en niet op 3 maanden.
Vorig jaar in november zelf op deze actie ingetekend via Email bij mijn DB-financial center. Het gaat er niet om of je goede of beperkte client bent. Het moet wel vers geld zijn.
Hebben ze daar onlangs geen wet gemaakt dat er geen verschil mag zijn tussen oud en nieuw geld? Of is dat nog niet in voege?
Als je zo'n termijnrekening opent,kan je da dan beheren via online banking aangezien je naar een kantoor moet van DB om zo'n rekening te openen??
En wat bij vervroegde afhaling?
Lijkt me wel interessant aangezien de rentes nu kelderen
En wat bij vervroegde afhaling?
Lijkt me wel interessant aangezien de rentes nu kelderen
Waarom hier spreken over een vervroegde afhaling ?
Deze is wettelijk vrij te bepalen van de bank !
Deze is wettelijk vrij te bepalen van de bank !
-
anonymous
Die nieuwe wetgeving betreft de spaarrekeningen. Wat termijnrekeningen betreft, verandert er niets. Hier mogen ze die truuk dus nog wel toepassen.cleo schreef:Hebben ze daar onlangs geen wet gemaakt dat er geen verschil mag zijn tussen oud en nieuw geld? Of is dat nog niet in voege?
Of de wet van de spaarrekeningen al in voege is, weet ik eigenlijk ook niet. Iemand?
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Bon, volgens hetgeen ik hier lees moet ik eerst aan lager wal geraken om Recht te hebben op een aalmoes van een paar honderd euro