DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
TIP
-
centjessparen
- Full Member

- Contacteer:
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
Heeft het zin om hiervoor geld van de rabobank plus rekening te halen dat momenteel 0,30 en 1,50 procent opbrengt.
Ik heb er eentje van begin januari die al enkele jaren loopt en eentje van midden januari dit jaar.
Ik heb er eentje van begin januari die al enkele jaren loopt en eentje van midden januari dit jaar.
Kan men 2 keer achter elkaar gebruik maken van deze termijnrekening??
Het moet vers geld zijn maar als je het overschrijft na de 4 maanden naar een andere bank en wat later terug overschrijft voor een tweede termijn,is dit dan vers geld??
Het moet vers geld zijn maar als je het overschrijft na de 4 maanden naar een andere bank en wat later terug overschrijft voor een tweede termijn,is dit dan vers geld??
waarschijnlijk is het dan geen vers geld he, dat is niet de bedoeling van db - hun bedoeling is "definitief" geld binnen te halen.
In die nieuwe spaarregeling vanaf sept 2013 zal mi dat spel van vers geld verboden zijn
In die nieuwe spaarregeling vanaf sept 2013 zal mi dat spel van vers geld verboden zijn
-
anonymous
Paul,
Die nieuwe spaarregeling geldt m.i. enkel voor spaarrekeningen, niet voor termijnrekeningen.
Dus na september zal DB dit aanbod nog steeds kunnen geven.
Die nieuwe spaarregeling geldt m.i. enkel voor spaarrekeningen, niet voor termijnrekeningen.
anonymous schreef:Paul,
Jij zal wel gelijk hebben hoor, maar mogelijk is dan bv de champagne die ze soms bij een gereglementeerd spaarboekje geven ook gedaan. Is al 6 jaar geleden dat ik nog eens champagne van een bank "gekregen" heb.
Waarom zou je als je genoten hebt van deze gunstige termijnrekening terug je geld zetten op één van hun spaarrekeningen die zo weinig opbrengt in vergelijking met de drie toppers van de spaarmarkt??paul schreef:waarschijnlijk is het dan geen vers geld he, dat is niet de bedoeling van db - hun bedoeling is "definitief" geld binnen te halen.
Iemand die bezig is met z'n geld zal dit zeker niet doen en een spaargidser al zeker niet
Als ze definitief geld willen zullen ze toch iets anders moeten doen ze
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Daar smeren ze liever hun eigen keelgaten mee. Dit jaar heb ik ook al geen acties gezien van flessen wijn bij een plaatselijk kantoor. Vroeger gaven ze hier in 'n plaatselijke spaarbank per schijf van X.000€ een fles wijn, weliswaar allemaal Chateau Migraine Grand Cru Classé maar kom. (niet dat ik mij voor zo'n zaken laat verleiden) Ik heb met nieuwjaar geen folders gezien, ook de gebruikelijke promo in de etalage heb ik niet opgemerkt. Crisis in de banksector?paul schreef:Is al 6 jaar geleden dat ik nog eens champagne van een bank "gekregen" heb.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zouden we nog eens meedoen voor een tweede ronde
? Ach ja,waarom niet hé!
Actie nog geldig tot eind september!!
Ik verwerf mijn getrouwheidspremie pas half oktober. Hoop dat de actie nog eens verlengd wordt.
Hoe kan je meedoen voor een 2e ronde? Ze spreken toch altijd over 'geld dat nog niet op een DB-rekening staat/gestaan heeft'dries944 schreef:Zouden we nog eens meedoen voor een tweede ronde? Ach ja,waarom niet hé!
![]()
Mijn 4 maand loopt af half september en ik ben wel geïnteresseerd in een 2e keer ...
De eerste keer heb ik maar een deel van mijn spaargeld hierin gestoken en nu de tweede keer iets meer met vers geld!
Je kan per gezin tot 100 000 euro in totaal op intekenen.
Je kan per gezin tot 100 000 euro in totaal op intekenen.
Jammer dat je enkel via een kantoor kan intekenen. Beetje ver voor mij.
Is er nog ergens 4% te krijgen?
Aangezien deze actie afgelopen is kun je da nergens meer vinden zonder risico. Optima bank komt wel aardig in de buurt met hun nieuwe premium spaarrekening van 3,75 % maar daar is enige voorzichtigheid geboden aangezien deze rente maar gegarandeerd is tot 28/02/2014!
ik denk dat de roerende voorheffing op termijnrekeningen 25% is,dus netto 3%Jhn schreef:Dit kwam binnen via de post:
DB Invest Plus
Loop tijd 4 maand en dan gedaan
Min bedrag 10000 euro en moet vers geld zijn!
Dus nog 21% af, netto 3,16%
dus 10000 levert 316 op, gedeeld door 3= 105 euro
Hebt ik het goed voor?