DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
Als het nu 4 % voor 4 jaar zou zijn ! Maar, voor 4 maand, ocharme.
kunst is natuurlijk dat 3 keer per jaar 4 maanden te doen
Zo behaalde ik vroeger makkelijk 6 a 7% rente per jaar
Domme duitsers
Domme duitsers
Vergeet het maar, is telkens alleen voor 'nieuw geld'.susu schreef:kunst is natuurlijk dat 3 keer per jaar 4 maanden te doen![]()
Domme duitsers
het is ook telkens "nieuw" geld als je de rekening afsluit en elders met "nieuw" geld aankomt...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Je kan nooit 6-7% halen met die formule.
De 4% is op jaarbasis, niet op 4 maanden, je kapitaal zal dan maar 1% bruto aangroeien op die 4 maanden.
De 4% is op jaarbasis, niet op 4 maanden, je kapitaal zal dan maar 1% bruto aangroeien op die 4 maanden.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
anonymous6
Dat moet je mij dan toch eens héél goed uitleggen.susu schreef:kunst is natuurlijk dat 3 keer per jaar 4 maanden te doen![]()
Domme duitsers
Er van uitgaande dat de ene actie van "4% op jaarbasis gedurende 4 maand" naadloos aansluit bij de volgende, heb je:
- Januari - februari - maart - april: 4% bruto op JAARBASIS = 3% netto op JAARBASIS = 1%
- Mei - juni - juli - augustus: Idem = 1%
- September - oktober - november - december: Idem = 1%
U heeft maw netto 3% op jaarbasis (zijnde hetzelfde als één zo'n actie maar die een gans jaar zou lopen).
Ik denk dat die 'domme Duitsers' u dus mooi bij uw pietje hebben als jij denkt daarmee 6-7% verdiend te hebben.
Wat zegt het spreekwoord: Een visje gooien om een snoek te vangen. En velen lopen er blindelings in.
-
seetjetoebak
- Newbie

- Contacteer:
Toch wel beetje misleidende reclame.
Maar bon, veel spaarrekeningen geven zelfs nog hogere basisrente dan dit.
-
anonymous
Als er tussen nu en eind augustus geld vrijkomt van een andere belegging of de getrouwheidsperiode van een spaarrekening is bereikt, dan is het geen slecht idee om dat gedurende 3 maanden op die termijnrekening te zetten.
Na 3 maanden haal je het weer op en zet je het terug op een andere belegging.
Een lopende getrouwheidsperiode onderbreken hiervoor is geen goed idee.
Na 3 maanden haal je het weer op en zet je het terug op een andere belegging.
Een lopende getrouwheidsperiode onderbreken hiervoor is geen goed idee.
DB invest plus plan 4% bruto op jaarbasis
https://public.deutschebank.be/campaign ... che_NL.pdf
Wat denken jullie?
Naam van de campagne: DB Invest Plus
Looptijd van de campagne: Van 01/03/2014 tot 31/08/2014. Vervroegde afsluiting mogelijk.
Type van de rekening: Termijnrekening
Looptijd van de rekening: 4 maanden. Na de termijn van 4 maanden worden het saldo en
de intresten automatisch gestort op de rekening die u gekozen hebt bij de opening van de
termijnrekening.
Munt van de rekening: EUR
Basisrente: 4% bruto op jaarbasis, gewaarborgd gedurende 4 maanden.
Natuurlijke of rechtspersoon: Natuurlijke persoon
Bedragen per natuurlijke persoon en per gezin1
- Minimumstorting van 10.000 euro.
- Maximumstorting van 50.000 euro.
Voorwaarden van de campagne: Het openen van de DB Invest Plus rekening is enkel mogelijk
in onze Financial Centers in België. Dit aanbod is enkel van toepassing op de inbreng van vers
geld (bedragen die voorheen nog niet op een rekening bij Deutsche Bank stonden). Aanbod
enkel geldig voor Belgische inwoners. Als u, of iemand uit uw gezin, reeds een DB Invest Plus
termijnrekening geopend heeft, dan kan u een bijkowmende DB Invest Plus termijnrekening
openen voor zover het totaalbedrag op alle DB Invest Plus termijnrekeningen binnen uw gezin
niet hoger ligt dan 50.000 euro. Als u een DB Invest Plus termijnrekening wilt openen en u nog
geen rekening bij Deutsche Bank hebt, dan dient u een gratis rekening te openen, waarop het
saldo en de intresten na de 4 maanden automatisch gestort worden (onderliggende rekening).
Indien deze rekening op het ogenblik van de vervaldag van de termijnrekening niet meer zou
bestaan, zal Deutsche Bank de verschuldigde bedragen storten op een rekening op naam van de
cliënt naar keuze van Deutsche Bank. De voorwaarden van ons gratis DB M@X aanbod vindt u
op deutschebank.be/dbmax.
Wat denken jullie?
Naam van de campagne: DB Invest Plus
Looptijd van de campagne: Van 01/03/2014 tot 31/08/2014. Vervroegde afsluiting mogelijk.
Type van de rekening: Termijnrekening
Looptijd van de rekening: 4 maanden. Na de termijn van 4 maanden worden het saldo en
de intresten automatisch gestort op de rekening die u gekozen hebt bij de opening van de
termijnrekening.
Munt van de rekening: EUR
Basisrente: 4% bruto op jaarbasis, gewaarborgd gedurende 4 maanden.
Natuurlijke of rechtspersoon: Natuurlijke persoon
Bedragen per natuurlijke persoon en per gezin1
- Minimumstorting van 10.000 euro.
- Maximumstorting van 50.000 euro.
Voorwaarden van de campagne: Het openen van de DB Invest Plus rekening is enkel mogelijk
in onze Financial Centers in België. Dit aanbod is enkel van toepassing op de inbreng van vers
geld (bedragen die voorheen nog niet op een rekening bij Deutsche Bank stonden). Aanbod
enkel geldig voor Belgische inwoners. Als u, of iemand uit uw gezin, reeds een DB Invest Plus
termijnrekening geopend heeft, dan kan u een bijkowmende DB Invest Plus termijnrekening
openen voor zover het totaalbedrag op alle DB Invest Plus termijnrekeningen binnen uw gezin
niet hoger ligt dan 50.000 euro. Als u een DB Invest Plus termijnrekening wilt openen en u nog
geen rekening bij Deutsche Bank hebt, dan dient u een gratis rekening te openen, waarop het
saldo en de intresten na de 4 maanden automatisch gestort worden (onderliggende rekening).
Indien deze rekening op het ogenblik van de vervaldag van de termijnrekening niet meer zou
bestaan, zal Deutsche Bank de verschuldigde bedragen storten op een rekening op naam van de
cliënt naar keuze van Deutsche Bank. De voorwaarden van ons gratis DB M@X aanbod vindt u
op deutschebank.be/dbmax.
Dat is appelen met peren vergelijken. Met die DB invest plus verdien je 1% op 3 maanden, jij verwijst naar een basisrente van +1% verworven op 12 maanden.seetjetoebak schreef:Toch wel beetje misleidende reclame.
Daarom vermeldt DB in haar campagne de geannualiseerde rente, zo vergelijk je appelen met appelen, ook al is de looptijd verschillend.
Opgelet, ik praat wel over de situatie / percentages enkele jaren geleden toen DB (en andere banken) regelmatig dergelijke acties hadden.
Door keer na keer “misbruik” te maken vd “nieuw”geld clausule haalde ik makkelijk tot 8% vastrentend per jaar, dus niet op jaarbasis.
De laatste keer bij het “beleggingsgesprek” na de eerste TR gewoon aangegeven momenteel geen interesse te hebben om in andere producten in te stappen (wegens blablabla) maar wel nog een TR te willen openen aan dezelfde voorwaarden met mondelinge belofte na de 2de TR alles te investeren in andere produkten (spijtig genoeg hebben ze dit niet op papier gezet anders had het me nog veel meer opgeleverd ;-)).
Na die 2de TR de relatie per fax afgesloten (eerst faxconventie afsluiten zodat je niet meer langsmoet) en dezelfde dag nog naar een ander kantoor van hen om de VOLLEDIGE som (nieuw geld) in een nieuwe TR te steken.
Dit heb ik lang volgehouden tot ik op een dag een schrijven heb ontvangen dat ze geen commerciële relatie meer wilden….
Ondertussen zijn hun systemen wat verbeterd en blijven “afgesloten” relaties beter zichtbaar zodat dit moeilijker geworden is. Er zijn ook minder dergelijke acties.
Die mij met m’n pietje probeert te pakken, pak ik dus met z’n pietje EN z’n kl*ten, normaal laten ze dan als eerste los ;-)
Door keer na keer “misbruik” te maken vd “nieuw”geld clausule haalde ik makkelijk tot 8% vastrentend per jaar, dus niet op jaarbasis.
De laatste keer bij het “beleggingsgesprek” na de eerste TR gewoon aangegeven momenteel geen interesse te hebben om in andere producten in te stappen (wegens blablabla) maar wel nog een TR te willen openen aan dezelfde voorwaarden met mondelinge belofte na de 2de TR alles te investeren in andere produkten (spijtig genoeg hebben ze dit niet op papier gezet anders had het me nog veel meer opgeleverd ;-)).
Na die 2de TR de relatie per fax afgesloten (eerst faxconventie afsluiten zodat je niet meer langsmoet) en dezelfde dag nog naar een ander kantoor van hen om de VOLLEDIGE som (nieuw geld) in een nieuwe TR te steken.
Dit heb ik lang volgehouden tot ik op een dag een schrijven heb ontvangen dat ze geen commerciële relatie meer wilden….
Ondertussen zijn hun systemen wat verbeterd en blijven “afgesloten” relaties beter zichtbaar zodat dit moeilijker geworden is. Er zijn ook minder dergelijke acties.
Die mij met m’n pietje probeert te pakken, pak ik dus met z’n pietje EN z’n kl*ten, normaal laten ze dan als eerste los ;-)
-
seetjetoebak
- Newbie

- Contacteer:
Idd de basisrente op spaarrekeningen is op 12 maanden, ik had het mis.molenveld schreef:Dat is appelen met peren vergelijken. Met die DB invest plus verdien je 1% op 3 maanden, jij verwijst naar een basisrente van +1% verworven op 12 maanden.seetjetoebak schreef:Toch wel beetje misleidende reclame.
Daarom vermeldt DB in haar campagne de geannualiseerde rente, zo vergelijk je appelen met appelen, ook al is de looptijd verschillend.
blijt zowiezo een supervoorstel.
Eerst vragen hoeveel rekeningen je zo mag openen (om hen goesting doen te krijgen)
Eerst vragen hoeveel rekeningen je zo mag openen (om hen goesting doen te krijgen)
Limiet is 50.000 euro: "Als u, of iemand uit uw gezin, reeds een DB Invest Plus termijnrekening geopend heeft, dan kan u een bijkomende DB Invest Plus termijnrekening openen voor zover het totaalbedrag op alle DB Invest Plus termijnrekeningen binnen uw gezin niet hoger ligt dan 50.000 euro."