db m@x aanvraag: hoelang duurt het?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
db m@x aanvraag: hoelang duurt het?
Ik ga morgen de brief in de postbus steken, hoelang duurt de aanvraag normaal? Ik heb er een geel klevertje als bewijs van adres bijgedaan (hopelijk aanvaarden ze dit) plus mijn handtekening komt niet overeen met die van men pas, want ik ben van handtekening veranderd, in die tijd had ik nog geen handtekening!
Maar had gehoord dat een kredietkaart altijd even op zich laat wachten..
Maar had gehoord dat een kredietkaart altijd even op zich laat wachten..
Re: db m@x aanvraag: hoelang duurt het?
Is een klevertje voldoende? Staat dit in het lijstje van documenten die ze aanvaarden? Heb je geen kopie van een faktuur van Gas, elektriciteit, water?
Nu je zegt dat je van handtekening gewijzigd bent, is het misschien nuttig dat je dit erbij schrijft voor de zekerheid. Ik weet niet of ze daarover vallen of daar naar kijken, maar het vermelden kan geen kwaad denk ik.
Nu je zegt dat je van handtekening gewijzigd bent, is het misschien nuttig dat je dit erbij schrijft voor de zekerheid. Ik weet niet of ze daarover vallen of daar naar kijken, maar het vermelden kan geen kwaad denk ik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
heb het juist in postbus van hier ingestoken..
We zullen wel zien, er stond iets van een document van u zekerheid waar het adres opstaat. En bij kaupthing edge en rabobank was dit voldoende.. Dus we zullen wel zien.. Ik woon nog bij mijn ouders, dus heb geen factuur van gas ofzo...
We zullen wel zien, er stond iets van een document van u zekerheid waar het adres opstaat. En bij kaupthing edge en rabobank was dit voldoende.. Dus we zullen wel zien.. Ik woon nog bij mijn ouders, dus heb geen factuur van gas ofzo...
Ja die handtekening heeft bij rabo voor veel problemen gezorgd, na het bellen zeiden ze: doe dan de handtekening van je pas gewoon na. Wanneer je een nieuwe pas hebt, vragen wij hier een nieuwe kopie van en hier heb je dan je nieuwe handtekening!
zo heb ik dus overal een andere handtekening:D
Maar vanaf nu probeer ik altijd met die nieuwe handtekening te tekenen!
Toen ik pas had was ik 15 en had ik geen handtekening, had toen gewoon men naam opgeschreven..
Toen ik pas had was ik 15 en had ik geen handtekening, had toen gewoon men naam opgeschreven..
Je gemeente of stad kan je helpen. Als je de formulieren hebt ingevuld ekan je op het gemeentehuis bij de dienst bevolking je handtekening echtluidend laten verklaren. Dan zetten ze er de nodige stempels op als bewijs dat jij je handtekening hebt gezet.azirtoo schreef: zo heb ik dus overal een andere handtekening:D
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
als je besluit je handtekening te veranderen moet je in theorie een nieuwe IK aanvragen. Bij DB moet gecontroleerd worden of de handtekening op de IK overeenkomt met de aanvraag. Normaal zal je ofwel telefoon krijgen ofwel je aanvraag terugkrijgen met de vraag "deftig" te tekenen. Bovendien wordt een geel klevertje niet langer aanvaard omdat daar geen datum opstaat. Vroeger werd dat wel aanvaard, maar de commissie deed daar moeilijk over.
Ik heb gebeld en er was 1 probleem het geel klevertje.. Maar ik heb toen aanslagbrief doorgestuurd via mail en kreeg bericht terug dat ik binnen enkele dagen mijn rekeningnummers zal ontvangen.. Dus van handtekening momenteel geen probleem...